Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рибарски автомобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Борче С 5
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • gabocvet
      gabocvet коментира
      Редактиране на коментар
      Коко нещо бъркаш! Еспас е с 2.2 dti или dci , а борчето е hdi,

    • mikivt
      mikivt коментира
      Редактиране на коментар
      Борче С5 няма нищо общо със здравината на ксантия, не се лъжете. 2,2HDI също не е оферта, не дай си боже пък да има и ДПФ. CRV-то е чудесно предложение.

    • ivo-police
      ivo-police коментира
      Редактиране на коментар
      Борче С5 няма нищо общо със здравината на ксантия....
      Краткия отговор е пълни глупости.А за дългия откарал съм се на ситроени все пак няколко години работих в автомотор.

  • #77
    Доскоро си играх с бензинов (газов) Еспас 4х4 2,2 на Ясен. Най-малтретирания автомобил, който съм виждал изобщо... Мога да споделя, че е мегаотвратителен за ремонт. Например за да смениш дясното жило на ръчната, трябва да свалиш резервоара и кардана., за да смениш който и да е ремък, вадиш предната броня и радиаторите и левия фар, за да свалиш ремъка на климатика, трябва да извадиш... ангренажния. Инженерният гений е позиционирал на коляновия вал шайбата на каналния ремък зад тази на ангренажния... Прекрасно!!! Не се сещам за нищо по-отвратрително от задните спирачни апарати на тази кола. Може би само тези на Ц5... Има куп още подобни кур-капани по нея.
    В крайна сметка тръгна и я покарах няколко дни.
    Гадното чувство от ремонта драстично намаля. Колата е просторна и функционална. Има доста прилична динамика за 108к.с., отлично пътно поведение и ергономия, отлична проходимост за това, което е.
    Клиренсът и е доста повече от този на някои пишман джипки. Освен това много време е търпяла варварско отношение и експлоатация, безропотно и е на доста години..
    Друго, което ми харесва е че там ръждата не е тема. Каквото не е от стъклопласт е поцинковано. Не съм фен на френските коли освен на DS, но тази ми харесва, особено, ако не я ремонтирам аз.
    За рибарска кола се е утепала! По-новите Еспас ми се струва че не стават. Твърде осъвременени и твърде френски.
    Карал съм служебна Ксантия 1,6 бензин и 1,9 дизел и тампоните на предните амортисьори и на двете катапултираха капака.. Рядко малоумно решение да се разчита само на вулканизацията на гума към метал за да държи колата. Като се разлепят колата се тръшва на асфалта а капакът полита
    Иначе да - вдига се, което може да помогне в някои рибарски ситуации.
    Ако нямах джип, бих се огледал за запазен екземпляр ЕспасII - Куадра.
    Карал и ремонтирал съм и Рено Манго и не виждам нищо хубаво в него.
    За сметка на това най-здрава, обемна и проходима баничарка с която съм имал допир е Ситроен Ц15 1.9 - неубиваемо животно. Подарих я на Тони Стария, който след варварска експлоатация я приключи - просто се скърши от ръжда, като всичко по нея си работи.
    Борчето Ц5 (служебно) се чупи сутрин, обед и вечер. Рядко лигава кола. Ксантията поне е с честна хидравлика, а тук е електрохидравлика с всичките и капризи. Отделно проблемите по двигателя и автомата...
    Последно редактирано от Scrapheap; 31-01-20, 08:52.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • mikivt
      mikivt коментира
      Редактиране на коментар
      А, аз ксантето не го хваля и препоръчвам, стари са вече и има по добри алтернативи, с някакво 4х4. Ма понеже тия коли преди се уважаваха от рибарите и ставаха за дрънкане, да не се лъже някой, че и наследниците им също стават.

    • gabocvet
      gabocvet коментира
      Редактиране на коментар
      Скрапи, рибарските еспаси приключват на 2, от 3 вече е друга кола

    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Ники,след 98-ма (мисля беше), проблемът с изскачащите тампони е решен. Могат да се скъсат и да се раздрънкат, но не и да изскочат. При МК2, проблемът не съществува.

  • #78
    Аз за себе си съм решил, когато сляза от Ксантия. да се кача на 406, Много четох за Ц5 и никак не се убедих Засега по-непретенциозна и по-малко чуплива кола от Ксантията, аз лично през живота си, не съм открил.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #79
      Дачия Дъстър дали става за целта?Още не са им паднали цените от 2011 почват от 8 хилки.

      Коментар


      • #80
        Освен ЦРВ може да се намери и РАВ 4 в бюджета от японските паркетници. Има също и корейски, които не са никак лоши.
        Еспас ако не се търси 4х4 има доста добри алтернативи като Мазда MPV и Кия Карнивал, лошото е, че са предимно дизели и с Маздите трябва много да се внимава с ръждата. Ако не е ръждата за мен Мазда е по-добре дори от Тойота, може би марката която най-много харесвам и съм леко пристрастен.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #81
          А а това какво мислите?

          Renault Scenic rx4 https://www.auto-data.net/bg/renault...dti-98hp-10467
          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
          0878 79 20 61 Борис

          Коментар


          • #82
            На мен ми харесва.
            Фен съм на първото Пикасо поради харесващи ми интериорни решения, но няма вариант Х4.
            RX4 може също да функционално и от моя гледна точка, но никога не съм го поглеждал вътре защото когато ми беше интересно цените почваха от 15.
            Като гледам може съвсем леко да се повдигне, + една идея по-високи гуми, и в комбинация с муфата може да се окаже добра рибарска опция, подходяща и за по-дълги асфалтови преходи.

            Всъщност, какъв бюджета ?
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              За dti, щом ти е ясно, няма да пиша, а dci е common rail.

            • gabocvet
              gabocvet коментира
              Редактиране на коментар
              Че dci e common rail e ясно, но свесен ли е, защото ако е същия като на Лагуна 2, ми не мерси!

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Виж, това не знам.

          • #83
            Не, това е първо поколение common rail дизел 1.9 dCi на Renault, с вакумно управление на турбокомпресора и е сравнително безпроблемен мотор - пряк наследник на dTi, само с променено управление на впръскването. Горивната система е на BOSCH.

            P.S. Само че последните произведени от модела RX4 са от 2002 година и вече трудно се намират читави екземпляри и да не са на по половин милион километра пробег.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • #84
              Мазда МПВ първо поколение. Няма двойно, но има всичко останало. С едни по-рошави гуми отзад ще компенсираш. Според мен идеална за целта. С теглич може и да тегли доста.

              Коментар


              • #85
                То ако иде реч и за бензинови, Галопера на edoors е перфектна оферта.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #86
                  Бензин/газ е правилното гориво.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #87
                    Карах ксантия 2 1.8 16v. За 8 години и врътнах над 300к. Мойта си я бях научил на разход на газ 10/100, без значение градско, извънградско, със или без климатик. При фейса на ксантията номера с изскачащите тампони не става - само при първата ксания го има. Аз по-безпроблемен автомобил не съм виждал. За риба ходя рядко, но на лов поне 5-6 пъти в месеца от август до януари. Какви ли не издевателства съм правил с нея и никога не ме е оставяла някъде. С мотор, скорости и хидравлика никога не съм имал ядове. Задължително обслужване с качествени масла и консумативи навреме. Само тампоните на носачите даваха фира на по около 30-40к, и шарнирите изкарваха до 50к, но с това каране по чукарите смятам, че е нормално. Преди 3-4 години я оставих на баща ми, защото минах на друг клас автомобил, но и сега като се кача да я покарам ми става хубаво.Единствения и проблем до момента е, че баща ми я кара 3-4 дена в месеца и от стоене пред блока взеха да и изгниват тръбичките на задния мост на хидравликата. Смених ги и продължава да служи вярно в семейството. Сега реставрирам една панда 4х4 да видим до къде ще я докарам. С нея кефа извън пътя е голям, но на пътя...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X