Честито!
По стечение на обстоятелствата, и моят БХ влезе в редовна употреба. От един месец го стягам основно, оказа се че не толкова изгнил, колкото мислех. Сега само газ, кара се с такъв кеф, почти колкото ХМ-а, а за нафта забравям кога съм зареждал последно. Ако намеря добър ламаринаджия да му реставрираме предния мост, може и цялостна реставрация да му спретна, вече си е почти за ретро паради.
Да питам по повод Ситроените -кво му на ХМ-а. Кукуружи се ,дизеловият мотор "папка" около 6,5л/100км. А и багажник има.
ХМ-а си е по-висок клас кола и съответно поддръжката му е друга. Голям мерак ми е отдавна, но за момента не мога да си го позволя.
За дизелите, зависи. 2.1 може и да папка 6,5л, но зависи от крака на педала.
Колегата по-горе кара ХМ. Той ще ти каже най-добре.
Your conscience is all you can take to your grave.
Нищо му няма на ХМ-а, освен че вече става труден за поддръжка с частите. Спряха от производтсво някои ключови неща, като тампоните на макферсъна. Вариантите са рециклирани, или запазени втора ръка, купувани не много отдавна. Разхода на 2.1 ТД е около 5/100 извънградско, на магистрала около 6.5 при 130 км/ч. Градско много зависи, при мен във Враца около 7/100. Багажника, ако е комби, може да се конкурира само с товарен бус . Голям мерак ми беше да си намеря комби, ама е почти невъзможно, те са направо екзотика, само 30 хиляди бройки има произведени. Иначе като изключим трудностите с частите, колата е доста здрава. Бензиновият V6 лапа като ламя, за разлика от дизеловите си събратя. Карам го само за разходка през уикендите. Хубавото на ХМ е, че има и модели с DIRAVI рейка, аз се сдобих с такава и ще я монтирам на дизела. Невероятен кеф е, освен че се управлява като електронна игра, това е най-надеждната и безопасна система за волан. При гръмнала гума с 200 км/ч колата не мърда и сантиметър от правата посока, и не се усеща дори. Спортистите веднага ще я намразят, няма абсолютно никаква обратна връзка с пътя, все едно е джойстик.
"Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."
Колеги търси се семеен автомобил с който спокойно да ходя за риба.
Годишен пробег не повече от 8 - 10000 км. бюджет в рамките на 3 - 5000, за придобиване.
Понеже пробега на годишна база е малък схемата с два автомобила е невъзможна за сега, просто не ми се поддържат два различни автомобила.
Джип за сега не се вписва в схемата просто няма да се експлоатира пълноценно.
Изискванията комби(ван),климатик , и най -важното, да стигам там където съм стигал, с Лада, Москвич, Пасат1, Поло1 и ZX.
Субарута за сега го изключвам от схемата просто не искам някой който сутринта си е разменил обувките и се чуди защо му убиват да ми бърника по колата.
Общо взето като чета това което съм написал и мисля по въпроса единствения отговор за сега е хидравличен ситроен.
След 7 години от началото на темата и след 6 с любимата Лагуна комби пак съм на изходна позиция. Условието на задачата е същото, решенията за сега са две Рено Канго след фейслифта и Хонда ЦРВ 1 също след фейслифта.
За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
0878 79 20 61 Борис
Фиат Добло 1,9 дизела. Ефтини части, не е нисък,корав мотор, не гният, здраво окачване. Май това са му плюсовете. Изработката на интериора ефтини пластмаси, дръжки консуматив,шумничък.Карам служебен такъв иначе Ксантия 1,8-94 год. вече няма такива автомобили.
От Хондата поне тук оплаквания няма,рибата не предполага извръщения,но пък ако трябва да се препоръчва немско то един МЛ ще свърши работа също,кутия на тавана за такъмите,едни гуми и бой
Дааа, погледнах предишната страница и се върнах почти 7г назад. Забавно !
Лошото е, че наскоро ми изпадна XM-а който търсих преди 2-3г, като нито ми трябва, нито ми е момента да колекционерствам, а и форумен корифей ме убеди, че точно тази модификация поради спецификата ѝ не е оферта, но пък много ми харесва !
Надявам се, до нàпролет са го продали или да ми дойде акъла.
А относно повода за повдигането на темата, Борка, я ми звънни, ама нещо след 11:00, че заради това време няколко дни подред заспивам към 6-7.
Номера ми е на доста места, ама ето го пак - 0898 82 ОI 82
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар