Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рибарски автомобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Рибарски автомобил.

    Мой приятел кара 3.0 V6 и е откровена ламя като разход. Не си спомням колко коня беше, но е поне 150.
    Освен това, се оплаква от проблеми с ламбда сондата, която сменя два пъти и някакви други електронни проблеми.
    От София до Бургас, спирахме два-три пъти да нулира грешките. Иначе на таблото става дискотека.
    Пътуването с него обаче е удоволствие. Вътре е доста широко и удобно.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #32
      От: Рибарски автомобил.

      Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
      Не знаеш абсолютно нищо за колата която караш. Всъщност според описанието ти "гробница" е по-точната дума, не кола. Не знаеш и как се експлоатира такава кола, за поддръжка да не говорим. Повече коментари са излишни.

      Към автора на темата: BX е перфектната работна кола, която става и за извън-пътни условия. Но тъй като наистина трудно (почти невъзможно) се намира такъв в прилично състояние, най-добре е Ксантия от последните години, 2000-2001-ва. За 4-5000 може да се намери много запазена и да се приведе в много добро състояние, без да се пипа дълго време след това. За тези години, това е един от най-безпроблемните модели в класа си.
      А ти си врачка ли,имам я от 15 хил км,приятел на баща ми я сфали от витрината на ситроен,защото можела да се дига и сфаля за 50 хил марки,може и 60 да беше,колата е повече от гледана,ела ми в гаржа,ако искаш,нз изобщо как ти ще ми обясняваш,аз какво карам...тва е гадна кола примири се ..прее...л си се!!!И ако на това викаш безпроблемен модел,ти си мазохист,или я караш строшена на варал,или си просто голям ситроен фен,което си е за лечение...

      Коментар


      • #33
        От: Рибарски автомобил.

        Знам много добре (по-добре от теб) какво караш. От предното ти мнение се вижда че не знаеш как се поддържа и експлоатира такава кола. Не знаеш, че не се кара на "вдигнато" положение, и си разбрал за тампоните на макферсъна по класическия начин, след като си ги скъсал. Което значи че не са сменени откакто е произведена колата. Аз имам 4 безпроблемни хидравлични Ситроена, не съм попаднал случайно на тази марка, както вие "защото може да се вдига и сваля". А за това колко са проблемни или не, няма значение точно моето мнение, има едни по-обективни статистики за 10+годишните коли, правени от немците:

        http://www.anusedcar.com/index.php/t...2012-10-11/310
        http://www.anusedcar.com/index.php/t...2011-10-11/297

        Вижда се къде е Ксантията в тях. Аз мога само да го потвърдя от собствен дълъг опит, както и много други хора. И бъди 1000% сигурен, че не ми е ставал капака на палатка (а и аз съм късал тампон), нито ще ми се случи някога, нито ще ме остави някъде по път колата. И да, мога да карам по черен път с 60 и го правя. Когато експлоатираш някаква техника, трябва поне малко да знаеш как работи и се поддържа, както би трябвало да знаеш за всяка кола примерно, че трябва да се обслужват задължително някои неща.

        И едно последно допълнение: "Activa" е най-сложното окачване от всички хидропневматични варианти. Знам всичко за него, и не бих си позволил такава Ксантия, първо, защото и аз трудно ще я поддържам, и второ, но най-важното - тя е за съвсем друга таргет-аудитория, няма нищо общо със типичната Ситроенска возия. Правена е по-скоро за писта, има достатъчно примери в youtube като се търси "Xantia Activa". По тези причини съм убеден, че вашата не е поддържана адекватно. И окачването всъщност не работи в норма, ако изобщо работи. Затова ти вярвам, като казваш че е "гадна кола".
        Последно редактирано от dhv; 10-04-13, 14:29.
        "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

        Коментар


        • #34
          От: Рибарски автомобил.

          Как ти реши,че не ми е поддържана колата незнам,явно много ги разбираш тия ситроени,чак от разтояние,колата е на 150хил.км,реални и е пълна кошница,поддъжана е повече от добре и си заявявам най-откровено,че карам кенеф..не ме е срам да си го призная..а ти с тия четири,те разбирам,че ги защитаваш,иначе щеше да е нелепо да говориш друго,не ме обеждавай,че това е добро окачване,защото ми е пределно ясно,че НЕ Е!Това е една френска недомислица,както повечето тяхни неща..

          Коментар


          • #35
            От: Рибарски автомобил.

            Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
            ...
            Колега, няма смисъл да спорим тук и да спамим темата на човека.
            Има си нарочна тема в раздел "технологии". Ако колегата прецени, нека заповяда там да обсъждаме.
            Аз съшо не съм си помислял да я карам в друго, освен нормалното и положение.
            Колегата звучи като член на WV-bg. Трудно е да убеждаваш човек, който мрази френските коли по дифолт.
            Аз бих го посъветвал да я продаде и да не си трови живота.

            Извинявам се на автора на темата!
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #36
              От: Рибарски автомобил.

              Адаш, Рено Канго, също е доста проходима кола/баничарка/, за риба е идеална, казвам го от опит, хем широко, хем високо, хем е и с по-голям клиренс, сравнение с другите коли... Не гори много, турбо дизелче, поне нашата... Пърпори си по гората, без проблем..
              Ситроен Хсантия, също.... Хсантия, но комби, че да има място Хем и у бюджета се вписват.. Вдигат си се, когато ти потрябва, проблем с паяци, няма да имаш
              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
              Honda Dominator 650
              088ЧЧ93979-->Борис
              0878956Ч38-->Борис

              Коментар


              • #37
                От: Рибарски автомобил.

                Е, аз спрях с убеждаването. Човека има железни аргументи...
                "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                Коментар


                • #38
                  От: Рибарски автомобил.

                  Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
                  ..........Вальо имам питане защо 2.2 двигателя а не някой от другите?
                  Дизела е кофти и е слаб. 2 литровия мотор не го докарва на въртящ момент в ниските и трудно набира над 60-70км/ч. Това не му пречи да харчи колкото 2.2, дори малко повече. На газ също не го бива. Не казвам, че хич не става но ако може да се избира 2.2 е по-добър. V6 го забрави че съществува. Харчи като змей, по щумен е и на вървеж е много малко по-добре от 2.2. Поти незабележимо. 2.2 е много здрав и непретенциозен мотор. Понася обикновенна газова и бутилката отива на мястото на рез. гума. Слагаш си една патерица някъде и си готов. 11-12/100газ. Това е проблема на Реното като семеен автомоил. Всичко друго е +++. Като ремонт- на 50 000км се сменят шарнирите и кормилните накрайници. 100лв комплект с реглажа. Това е.
                  Ако искаш звънни, ще ти разкажа повече.
                  Ако ще ходиш само за риба без да се правиш на джипар, няма по-широк, еФтин и удобен ван от тоя. Ако минеш покрай някой Еспас, погледни отдолу колко е висок. С никоя джипка не съм качвал Шипка толкова бързо зимата колкото с Куадрата. На заснежено изкачване с добри гуми е сравним само с лека кола 4Х4. Джиповете са далеч по-зле. Сравнението е с Паджеро2, Патрол Y61, Навара D22, Г460.
                  Стои на снега като БМВ Х3.
                  Това е което лично съм пробвал


                  ПП 11-12/100 газ се постига с нормална газова само с кадърно направена плочка, хубав три-камерен изпарител, при нормално каране (до 100-110км/ч.)
                  Последно редактирано от drukman; 10-04-13, 22:36.
                  Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                  Към модераторите-А изтрийте го сега.
                  Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                  Коментар


                  • #39
                    От: Рибарски автомобил.

                    Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                    Адаш, Рено Канго, също е доста проходима кола/баничарка/, за риба е идеална, казвам го от опит, хем широко, хем високо, хем е и с по-голям клиренс, сравнение с другите коли... Не гори много, турбо дизелче, поне нашата... Пърпори си по гората, без проблем..
                    Ситроен Хсантия, също.... Хсантия, но комби, че да има място Хем и у бюджета се вписват.. Вдигат си се, когато ти потрябва, проблем с паяци, няма да имаш

                    Кангото е много симпатична количка. Пътническите версии имат доста пространство вътре. Дизелите като почнеш 1,9d , 1,9 dTI и 1,5 dCI хич не са лоши мотори. Бензинките 1,2 1,4 и 1,6 понасят добре газта. Брат ми покара около година едно такова 1,5 dCI 65 коня на над 120 000 км служебно навъртяни. Забележки никакви.

                    И като стана дума за Рено, взех да се замислям за моята баба Лагуна. Скоро ще навърши пълнолетие, но е в добра кондиция. Стандартно е сравнително ниска кола. Отзад е на торсион, който само с презацепване повдига задницата. Има фино и грубо регулиране, така че 3-5-7 см не са проблем.

                    Въпросът е отпред какво може за се направи? Отпред е макферсън. Мисля си, подобно на джипките дали ще понесе 1-2 см подложки между тампона на макферсъна и купето?Би трябвало през рамо повдигането да е двойно. Също и един -два размера по-високи гуми би трябвало да понесе.

                    Това го питам хем за мен, хем защото за около 2500-3000 лв се намират Меган комби 2000-2002 г., които са със същата схема на окачване.
                    Nissan Terrano 2,7 TDI

                    Коментар


                    • #40
                      От: Рибарски автомобил.

                      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                      Кангото е много симпатична количка. Пътническите версии имат доста пространство вътре. Дизелите като почнеш 1,9d , 1,9 dTI и 1,5 dCI хич не са лоши мотори. Бензинките 1,2 1,4 и 1,6 понасят добре газта. Брат ми покара около година едно такова 1,5 dCI 65 коня на над 120 000 км служебно навъртяни. Забележки никакви.

                      И като стана дума за Рено, взех да се замислям за моята баба Лагуна. Скоро ще навърши пълнолетие, но е в добра кондиция. Стандартно е сравнително ниска кола. Отзад е на торсион, който само с презацепване повдига задницата. Има фино и грубо регулиране, така че 3-5-7 см не са проблем.
                      Въпросът е отпред какво може за се направи? Отпред е макферсън. Мисля си, подобно на джипките дали ще понесе 1-2 см подложки между тампона на макферсъна и купето?Би трябвало през рамо повдигането да е двойно. Също и един -два размера по-високи гуми би трябвало да понесе.
                      Това го питам хем за мен, хем защото за около 2500-3000 лв се намират Меган комби 2000-2002 г., които са със същата схема на окачване.
                      Благодаря колега за твоята трактовка на темата.
                      За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                      0878 79 20 61 Борис

                      Коментар


                      • #41
                        От: Рибарски автомобил.

                        Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
                        Карам да,ксантиа 2.0турбо с актива,това което си написал с 70 по-черен път с такова окачване е равно на самоубйство...нали ми е ставал капака на палатка с 20,какво остава с 70 да ти изкочи умно измисления макферсон през капака...моля ти се не съветвай други хора да го правят опасно е...и реално като я дигнеш на по-горно положение от нормалното,винаги става няква тъпотия,НЕ може да се кара също така,защото няма никакъв ход..нелепо е даже.За черен път това е най-голямата дивотия!и за асфалт също...
                        А случайно да си прочел че това се сервизира през определен период? Все едно да кажеш ебати боклука карах една кола 300 000 без да и сменя ремък и се скъса Къде пише че може да се кара дигната колата? Ти верно чукча, не читател, ако беше прочел как се експлоатира такъв автомобил, нямаше да имаш ядове. Все едно да караш цяла заима на парттаим и да кажеш ебати боклука счупих всичко в работно положение може и с 160 да караш през зверски дупки, в дигнато положение можеш да минеш бавно през нещо , както и на спуснато положение. Вземи прочети опътване и ще разбереш много неща дето си пропуснал

                        Коментар


                        • #42
                          От: Рибарски автомобил.

                          Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
                          Как ти реши,че не ми е поддържана колата незнам,явно много ги разбираш тия ситроени,чак от разтояние,колата е на 150хил.км,реални и е пълна кошница,поддъжана е повече от добре и си заявявам най-откровено,че карам кенеф..не ме е срам да си го призная..а ти с тия четири,те разбирам,че ги защитаваш,иначе щеше да е нелепо да говориш друго,не ме обеждавай,че това е добро окачване,защото ми е пределно ясно,че НЕ Е!Това е една френска недомислица,както повечето тяхни неща..
                          Не е поддържана защото ако са сменявани тампоните по предписание нямало да издумка капака, тия тампони имат сигурно 10 пъти по-голям живот от предписаното, прави сметка след като си ги избушил... Френска недомислица, за това всички нови луксозни коли са с активно окачване Просто като те чета се убеждавам в тоталната ти техническа неграмотност, само некви лафчета. Колата ти е виновна че ти не си я поддържал грам нито тоя преди теб, па и не сте знаели кво купувате. Са кажи и че турбото е заминало да ти кажа и него защо сте утрепали. Така като чета за теб най-подхожда голф 2ка 1,6


                          По темата сега извинявам се ама .. 2,2 сдаде багажа на 800 000 беше тотално издухан, не че не се караше де 2,2 градско под 15 газ не дава по никакъв начин, но огромен курник 4х4 които ти каже че му харчи 6 газ или не може да смята или лъже извънградско 10+, това важи и за 2,0ката като разход. 3ката е голям двигател тежък и доколкото знам с повече проблеми, нямам реални наблюдения, 2,2 маи цепеше генерация нещо ми е останало в мозъка, ама не е некъв проблем

                          Коментар


                          • #43
                            От: Рибарски автомобил.

                            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                            Не е поддържана защото ако са сменявани тампоните по предписание нямало да издумка капака, тия тампони имат сигурно 10 пъти по-голям живот от предписаното, прави сметка след като си ги избушил... Френска недомислица, за това всички нови луксозни коли са с активно окачване Просто като те чета се убеждавам в тоталната ти техническа неграмотност, само некви лафчета. Колата ти е виновна че ти не си я поддържал грам нито тоя преди теб, па и не сте знаели кво купувате. Са кажи и че турбото е заминало да ти кажа и него защо сте утрепали. Така като чета за теб най-подхожда голф 2ка 1,6
                            Заради е такива философии като твоите,форумите са пълни с безмислени постове,как може в оффроуд форум ти да ми обясняваш на ситроен активното окачване колко е добро,ти си тотално заблуден,ама тотално,това да го препоръчвате пък за кола,за риба е не смешно,а жалко,срамота че караш ТЛК!Аз спирам дотук,защото темата е изчерпана за мен!
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 17-04-13, 12:21. Причина: Корекция на цитат

                            Коментар


                            • #44
                              От: Рибарски автомобил.

                              какво предлагаш за 3-5 хиляди???
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #45
                                От: Рибарски автомобил.

                                Всичко друго без ситроен с хидравлично окачване,какво ви става бе хора ?!?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X