Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рибарски автомобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Рибарски автомобил.

    Има едно рено еспеис щар по щар а това е един от най-добрите уекенд и семейни автомобили

    Коментар


    • #17
      От: Рибарски автомобил.

      Рибарският автомобил се казва Субару Форестър, просто защото не можеш да намериш жива Тойота Корола-Терсел. А колкото до сервизите и майсторите, верно гледат го като голям камък, ама толкова рядко ще ти се случва, че може да се преглътне. Особено, ако вземеш автомобил в горният ценови диапазон, за по-запазен екземпляр и бягаш от коли внос от Австрия, т.е. от ръждата. Лично мога да ти кажа впечатления от Импреза`95г. в модификация Пирш т.е. малко по-висока заводски/ към 18-19см е клириенса/. Като имаш предвид, че я взех вместо джип и съм я карал така. Тази кола, докато не легне по корем в калта, никога не ме е оставяла, вярвай ми. Гори 10/100газ. Никога не загрява. А как се влиза в завой с това чудо, не е истина. Няма такава стабилност. Фул тайм към четирите колела с виско на междуосевия диф. Е, гние, ама щото е Австриика пък и аз съм мърльо и не я мия редовно. И другият минус на Импрезата е, че е малка зе семейна кола. Легасито е по-дълго, но проходимостта отива по дяволите. Форестъра е твоята кола. Освен ако не си фанатик да си вземеш Леоне. Това последното наистина е легенда, но като дизайн и визия малко са съпругите които биха го одобрили.
      Това е от мен. Не съм Субарист, това беше логичният избор за 4Х4 кола, за който не съжалявам. Ако някога пак си купя лек автомобил ще е пак същата марка.
      Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

      Коментар


      • #18
        От: Рибарски автомобил.

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Да не е едно жълто, че ако е то, знам и после какво се сменя...
        Тц,бели са нашите,и често чупят аморисьори

        Коментар


        • #19
          От: Рибарски автомобил.

          Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
          Общо взето като чета това което съм написал и мисля по въпроса единствения отговор за сега е хидравличен ситроен.
          Може и да стигнеш до някъде,със сигурност няма да си тръгнеш обаче,това е най-голято недоразумение сред окачванията,което може да съществува...не си слагай трън в гащите.

          Коментар


          • #20
            От: Рибарски автомобил.

            Не ми се спори, ама за окачването на Сутерен да се каже че е недоразумение... Еспеис 4х4, приятел има такъв кокошарник вече 20г сигурно го експлоатира зверски и то не за риба а на лов ходи с него и още е жива кочината, вътре е просторен курник а иначе си е много прилична кола и приятна за път. Иначе както описваш Субарцата най-пасват.

            Коментар


            • #21
              От: Рибарски автомобил.

              За сега Еспейса е фаворит, като Е12 също не е отпаднало съвсем като вариант. Като обиколих майсторите които що годе стават (3-4) само един е работил Субаро преди няколко години и то е кърпил и боядисвал.
              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
              0878 79 20 61 Борис

              Коментар


              • #22
                От: Рибарски автомобил.

                Рено Еспас. Имах 5 във времето. 2 продадох на по 600 000км. Хората ги караха по 5 години след това. Последния, Куадра, 2.2 бензин с газова го продадох на приятел за 3000лв. преди 3 години. Още нищо не е ремонтирал, а не помня на колко стотин хиляди беше. По-висок е от някои джипове. 4Х4 е малко пунта-мара, но докато е здрава муфата минава на неочаквани места. Седалките се преправят на рибарски кресла с 2 пръчки арматура и 1 метър квадратна тръба. Има 2метра от предните седалки до задната врата.
                Разхода е малко висок. 8-9 бензин извън града или 10-12 газ пак там. Ако се спреш на Рено, търси 2.2 бензин модела до 95-96г. Не 2.0л или 3.0V6. Следващите са вече кене...тоалетни.
                L200 е определено по-проходимо и също много здраво.
                Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                Към модераторите-А изтрийте го сега.
                Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                Коментар


                • #23
                  От: Рибарски автомобил.

                  Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
                  Може и да стигнеш до някъде,със сигурност няма да си тръгнеш обаче,това е най-голято недоразумение сред окачванията,което може да съществува...не си слагай трън в гащите.

                  Колега, имал ли си и поддържал ли си такъв автомобил, или говориш на базата на ЕЖК?
                  Или си нямал, или ако си имал, то не му разбираш.
                  Девет години карам Ксантии (настоящата ми е втора) и досега съм сменил само две сфери на първата от незнание, и едно десетсантиметрово маркуче за обратното масло на втората. Това, що се отнася до хидравличната система.
                  Иначе тампони на предните носачи два пъти.
                  Заповядай когато искаш, да те повоза с 60-70 км/ч по черен път.
                  После и ти можеш да се пробваш с твоята.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Рибарски автомобил.

                    Честно казано не разбирам какво толкова се цупят "майсторите" като им кажеш Субару... Аз бих подложил на съмненията качествата на такъв майстор изобщо... Кола като кола е Субару-то. Освен това, че двигателя е боксер други разлики няма. А двигател едва ли ще ти се наложи да правиш ако гледаш добре преди покупката...
                    Аз карам Аутбек 2001 и преди няколко месеца ми протече гарнитура на главата след 4 години каране. Ремонта ми излезе 500 лв, със смяна на ангренажен ремък, ролки, пистови ремъци, гарнитури на капаците на клапаните, свещи и кабели за свещи. Направихме го с един приятел за 1 ден в сервиза. Е, гледахме от сервизното ръководство, но в крайна сметка процедурата не се оказа изобщо сложна. Да се има предвид, че нямам никакви технически умения. Никога не съм се занимавал с ремонт на автомобили...
                    Е*** ти и майсторите, които ще те върнат щото си бил със Субару...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Рибарски автомобил.

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Колега, имал ли си и поддържал ли си такъв автомобил, или говориш на базата на ЕЖК?
                      Или си нямал, или ако си имал, то не му разбираш.
                      Девет години карам Ксантии (настоящата ми е втора) и досега съм сменил само две сфери на първата от незнание, и едно десетсантиметрово маркуче за обратното масло на втората. Това, що се отнася до хидравличната система.
                      Иначе тампони на предните носачи два пъти.
                      Заповядай когато искаш, да те повоза с 60-70 км/ч по черен път.
                      После и ти можеш да се пробваш с твоята.
                      Карам да,ксантиа 2.0турбо с актива,това което си написал с 70 по-черен път с такова окачване е равно на самоубйство...нали ми е ставал капака на палатка с 20,какво остава с 70 да ти изкочи умно измисления макферсон през капака...моля ти се не съветвай други хора да го правят опасно е...и реално като я дигнеш на по-горно положение от нормалното,винаги става няква тъпотия,НЕ може да се кара също така,защото няма никакъв ход..нелепо е даже.За черен път това е най-голямата дивотия!и за асфалт също...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Рибарски автомобил.

                        Еми Астра комби от 2000ната тататък. Тук таме може да изгние ама си е евтина, па и поддръжката съще е евтина. Височка е и става за риба.
                        "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

                        Коментар


                        • #27
                          От: Рибарски автомобил.

                          Първоначално публикуван от qnis Преглед на мнение
                          Карам да,ксантиа 2.0турбо с актива,това което си написал с 70 по-черен път с такова окачване е равно на самоубйство...нали ми е ставал капака на палатка с 20,какво остава с 70 да ти изкочи умно измисления макферсон през капака...моля ти се не съветвай други хора да го правят опасно е...и реално като я дигнеш на по-горно положение от нормалното,винаги става няква тъпотия,НЕ може да се кара също така,защото няма никакъв ход..нелепо е даже.За черен път това е най-голямата дивотия!и за асфалт също...
                          Не знаеш абсолютно нищо за колата която караш. Всъщност според описанието ти "гробница" е по-точната дума, не кола. Не знаеш и как се експлоатира такава кола, за поддръжка да не говорим. Повече коментари са излишни.

                          Към автора на темата: BX е перфектната работна кола, която става и за извън-пътни условия. Но тъй като наистина трудно (почти невъзможно) се намира такъв в прилично състояние, най-добре е Ксантия от последните години, 2000-2001-ва. За 4-5000 може да се намери много запазена и да се приведе в много добро състояние, без да се пипа дълго време след това. За тези години, това е един от най-безпроблемните модели в класа си.
                          Последно редактирано от dhv; 09-04-13, 15:13.
                          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Рибарски автомобил.

                            За парите които търсиш по-добре гледай състоянието на автомобила. Защото и много здравите модели на тези километри могат да са скрап.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Рибарски автомобил.

                              Да, знам че не търсиш джип, но една Хонда CR-V '99-02 е добър вариант а и тя не може да се нарече точно джип. Избрахме за дядото преди 2 г. такава хонда за всекидневна кола, джип за риба и т.н. и той е супер доволен. Дори аз се изненадах как се държи и върви като лека кола, а в същото време е 4х4. Не знам към момента как се вписват към твоя бюджет? Само предложение
                              LR Disco II 99 - TD5
                              www.lre-bulgaria.org

                              Коментар


                              • #30
                                От: Рибарски автомобил.

                                Първоначално публикуван от Радослав Стефанов Преглед на мнение
                                Да, знам че не търсиш джип, но една Хонда CR-V '99-02 е добър вариант а и тя не може да се нарече точно джип. Избрахме за дядото преди 2 г. такава хонда за всекидневна кола, джип за риба и т.н. и той е супер доволен. Дори аз се изненадах как се държи и върви като лека кола, а в същото време е 4х4. Не знам към момента как се вписват към твоя бюджет? Само предложение
                                Ради мислил съм го и това като вариант за сега не се вписва като бюджет и като вътрешен обем на колата.
                                Вальо имам питане защо 2.2 двигателя а не някой от другите?
                                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                                0878 79 20 61 Борис

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X