Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ssang Yong Korando

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Е то покрай сухото........... "Малко" лифт
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от Yordan Kolev
      Първоначално публикуван от lubashki777
      Че аз никъде не съм казал че на Соти Кията не се чупи
      Споко, след днешния тунинг ще е чудо ако издържи и месец
      Да не е сложил ниска предна броня........защото тогава и една седмица не му давам
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #63
        Такаааа,сега да ви осветля за моторите... Значи 2.3д или ТД са разработка на Дженерал Мотърс Къмпани.Но от германски инжинери.Въпросния модел дизел след това се копира от японците 1 към 1 и си излиза като Исузо.Но си е същия.По това време корейците от Деу нямат свой собствен подходящ за джипките дизеляк и ползват 2.2д на КИА.
        2.3д за първи път се монтира на Мусо,след това на Корандо в началото на 90-те.Горе долу по същото време купуват и лиценза за 2.9д и след 95-та се монтира на Мусо,Корандо и Рекстън.След още няколко години купуват лиценза и за 2.7(вече crdi)който се монтира на Рекстън,Родиос,Кайрон...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #64
          Не знам за къв ГМ , и Исузо говориш.Мойто Корандо беше с мотор
          ОМ 602 , който открай време си се монтира на Мерцедес-бусовете.
          Просто корейците го правеха по лиценз , не особено сполучливо.
          Да не остане някой с впечатление че имам нещо против корейските марки , напротив , останалите са доста добри.
          Между другото лицензния им 270 XDI , също е боклучав , за разлика от оригинала монтиран в ML 270 CDI-един перфектен двигател.
          Обаче то не беше само двигателя , сменяха гаранционно предни дискове , амбреаж , хъбове , лагери , абе ужас.За няколко хиляди предницата се разтропа , сега като се сещам , чак не ми се вярва , кво беше това чудо.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #65
            карал съм 6 г мусо 2.9 ипак бих карал според мен съотношението цена/ качество е задоволителна . на моето му бяха презацепени торсионите отпред .отзад беше с двойни амортисйори и пружини .минусови джанти със подходящи гуми .надеждна лебедка и ръчни хъбове. отговорно твърдя че колкото пъти съм излизал извън асвалта където са минали /истинските/ джипове съм минал и аз с мусото ми

            Коментар


            • #66
              Това,че си минал говори много добре за уменията ти да караш ...иначе няма начин да мине мусото-тежко,сравнително ниско,няма ряз.....

              Коментар


              • #67
                не претендирам за майсторски умения . а тъй като го продадох няма да мога да те убедя в постигнатия му клиренс и ряза му /специално / на бавни . а това което исках да споделя е че цена/качество според мен и при мусо ипри крандо е с приемлив компромис .всичо друго е един приятен спомен от един автомобил

                Коментар


                • #68
                  Както я подкарахме колегата трябва вече отдавна да се е отървал от Корандото........
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #69
                    Пък и спря да пише .......май че прекалихме
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #70
                      Първоначално публикуван от vatito
                      не претендирам за майсторски умения . а тъй като го продадох няма да мога да те убедя в постигнатия му клиренс и ряза му /специално / на бавни . а това което исках да споделя е че цена/качество според мен и при мусо ипри крандо е с приемлив компромис .всичо друго е един приятен спомен от един автомобил
                      Напълно те разбирам.Човек трябва да знае какво взима и когато е наясно всичко е наред .Така беше и при мен с Киа-та

                      Коментар


                      • #71
                        Само дето човека първо си е купил колата, после пита "за да е на ясно".Обикновено последователността е обратната.
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #72
                          не съм си продал Корандото още
                          въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
                          като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
                          аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
                          лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора

                          Коментар


                          • #73
                            Първоначално публикуван от borko73
                            не съм си продал Корандото още
                            въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
                            като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
                            аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
                            лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора
                            Пич, много ти се радвам! Не го продавай за сега, все отнякъде трябва да се почне. Покарай го и виж какви са преимуществата и недостатъците, и знай че не всичко от това което не ти хареса е присъщо на всички джипове, има и по-хубави и по-лоши.
                            Имам въпрос, за какво ти е термометър за акумулатора? Да не е настинал горкия?
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #74
                              следя температурата в гаража, някъде тука пак четох че под 4 градуса нещо дизелите не палели. дали заради акомулатора или нафтата... пишеше да се увие акумулатора с вата??? както и да е ..
                              а на пролет с 20 торби цимент по баира и така цяло лято есента ще дам вещо мнение тук за Корандитата

                              Коментар


                              • #75
                                Ако всичко му е наред си пали без проблем... Така че и да мериш и да не мериш, просто го дръж в кондиция.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X