Че аз никъде не съм казал че на Соти Кията не се чупи
Споко, след днешния тунинг ще е чудо ако издържи и месец
Да не е сложил ниска предна броня........защото тогава и една седмица не му давам
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Такаааа,сега да ви осветля за моторите... Значи 2.3д или ТД са разработка на Дженерал Мотърс Къмпани.Но от германски инжинери.Въпросния модел дизел след това се копира от японците 1 към 1 и си излиза като Исузо.Но си е същия.По това време корейците от Деу нямат свой собствен подходящ за джипките дизеляк и ползват 2.2д на КИА.
2.3д за първи път се монтира на Мусо,след това на Корандо в началото на 90-те.Горе долу по същото време купуват и лиценза за 2.9д и след 95-та се монтира на Мусо,Корандо и Рекстън.След още няколко години купуват лиценза и за 2.7(вече crdi)който се монтира на Рекстън,Родиос,Кайрон...
Не знам за къв ГМ , и Исузо говориш.Мойто Корандо беше с мотор
ОМ 602 , който открай време си се монтира на Мерцедес-бусовете.
Просто корейците го правеха по лиценз , не особено сполучливо.
Да не остане някой с впечатление че имам нещо против корейските марки , напротив , останалите са доста добри.
Между другото лицензния им 270 XDI , също е боклучав , за разлика от оригинала монтиран в ML 270 CDI-един перфектен двигател.
Обаче то не беше само двигателя , сменяха гаранционно предни дискове , амбреаж , хъбове , лагери , абе ужас.За няколко хиляди предницата се разтропа , сега като се сещам , чак не ми се вярва , кво беше това чудо.
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
карал съм 6 г мусо 2.9 ипак бих карал според мен съотношението цена/ качество е задоволителна . на моето му бяха презацепени торсионите отпред .отзад беше с двойни амортисйори и пружини .минусови джанти със подходящи гуми .надеждна лебедка и ръчни хъбове. отговорно твърдя че колкото пъти съм излизал извън асвалта където са минали /истинските/ джипове съм минал и аз с мусото ми
не претендирам за майсторски умения . а тъй като го продадох няма да мога да те убедя в постигнатия му клиренс и ряза му /специално / на бавни . а това което исках да споделя е че цена/качество според мен и при мусо ипри крандо е с приемлив компромис .всичо друго е един приятен спомен от един автомобил
Както я подкарахме колегата трябва вече отдавна да се е отървал от Корандото........
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
не претендирам за майсторски умения . а тъй като го продадох няма да мога да те убедя в постигнатия му клиренс и ряза му /специално / на бавни . а това което исках да споделя е че цена/качество според мен и при мусо ипри крандо е с приемлив компромис .всичо друго е един приятен спомен от един автомобил
Напълно те разбирам.Човек трябва да знае какво взима и когато е наясно всичко е наред .Така беше и при мен с Киа-та
Само дето човека първо си е купил колата, после пита "за да е на ясно".Обикновено последователността е обратната.
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
не съм си продал Корандото още
въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора
не съм си продал Корандото още
въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора
Пич, много ти се радвам! Не го продавай за сега, все отнякъде трябва да се почне. Покарай го и виж какви са преимуществата и недостатъците, и знай че не всичко от това което не ти хареса е присъщо на всички джипове, има и по-хубави и по-лоши.
Имам въпрос, за какво ти е термометър за акумулатора? Да не е настинал горкия?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
следя температурата в гаража, някъде тука пак четох че под 4 градуса нещо дизелите не палели. дали заради акомулатора или нафтата... пишеше да се увие акумулатора с вата??? както и да е ..
а на пролет с 20 торби цимент по баира и така цяло лято есента ще дам вещо мнение тук за Корандитата
Ако всичко му е наред си пали без проблем... Така че и да мериш и да не мериш, просто го дръж в кондиция.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар