не съм си продал Корандото още
въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора
Пич, много ти се радвам! Не го продавай за сега, все отнякъде трябва да се почне. Покарай го и виж какви са преимуществата и недостатъците, и знай че не всичко от това което не ти хареса е присъщо на всички джипове, има и по-хубави и по-лоши.
Имам въпрос, за какво ти е термометър за акумулатора? Да не е настинал горкия?
Всяка машина има своите предимства както и своите недостатъци. Хората които живеят в хармония със себе си обикновено търсят положителното и гледат да го използват максимално а отрицателното намират начин да елиминират... Затова техните машини са добрите машини а света около тези хора е красив и удобен...
не съм си продал Корандото още
въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора
Споко! Няма да се плашиш. Ако човек слуша всички, дето приказват в стил: "Тоя боклук Галопера (вместо Галопер можеш да попълниш друга марка) за нищо не става" и то доста често без даже да са помирисвали съответната кола ...
Имай предвид, че тук доста често ще срещнеш такива мнения по адрес на джипки, които наистина не стават за състезания или за наистина екстремален офроуд. Само че това, дето не стават за екстреми, ни най-малко не означава, че няма да вършат идеална работа на един или друг човек.
Важното е теб дали те кефи колата, доколко ти върши работа и дали не ти създава проблеми. Ако ти върши работа и ако не те кара само да се разправяш с ремонти - карай си я, докато те кефи. Ако нататък решиш, че ти харесва да джапаш из дълбоката кал и да се завираш по разни дерета и т.п. - ще я смениш с него "по-така", живот и здраве.
А, който ти дава акъли "Мани го тоя боклук" - да вземе и да ти купи Мерцедес Г-класа и или една хубава Тойота.
Първоначално публикуван от borko73
следя температурата в гаража, някъде тука пак четох че под 4 градуса нещо дизелите не палели. дали заради акомулатора или нафтата... пишеше да се увие акумулатора с вата??? както и да е ..
Eeeee, я не се връзвай на глупости!!!
С добър акумулатор, изправни подгряващи свещи и читава нафта няма да имаш никакъв проблем и на улицата. Камо ли в гараж.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
мерси за добрите пожелания !
аз си харесвам джипката всъшност. поне на външен вид , а и като возия е много меко . за баира просто не знам, ще разбера като се стопи снега, не ми се дават няколкостотин лева за зимни гуми само заради едно качване в планина и то за експеримента. важното е че дори и доста натоварена не кляка видимо, а значи няма и да си дере тумбака като фордчето ...
ДА НЕ Е ДА СЕ ХВАЛЯ , обаче към 900 метра баир , сняг лед и кал !!!! с нови зимни гуми и 4х4 бързи, само на места бавни и КОРАНДО се представи ПЕРФЕКТНО !! та така
измих го за награда
ДА НЕ Е ДА СЕ ХВАЛЯ , обаче към 900 метра баир , сняг лед и кал !!!! с нови зимни гуми и 4х4 бързи, само на места бавни и КОРАНДО се представи ПЕРФЕКТНО !! та така
измих го за награда
А така. Ама не бързай да се хвалиш де! Ще намериш къде да закъсаш. Просто не се си пъхнал на подходящото място.
И недей да миеш джипката в тоя студ! Ще вземе да настине. Пък и като е по-мърлява - по има вид на джипка ...
не съм си продал Корандото още
въпреки оплювката, ако можеше някой да каже с думи прости , кое е рогове , хъбове, клиренс май беше разтоянието от пода на колата до земята???? и т.н.
като съм бил досега на лека кола , нормално да съм неграмотен по темата , всеки почва да се учи от някъде
аз междувременно чета всичко по форумите за 4х4 бавно и тъжно като гъсеница
лощото е че мойта ме хвана как се промъквам с термометър към гаража, и каза че не съм нормален аз заради акомулатора
не претендирам за майсторски умения . а тъй като го продадох няма да мога да те убедя в постигнатия му клиренс и ряза му /специално / на бавни . а това което исках да споделя е че цена/качество според мен и при мусо ипри крандо е с приемлив компромис .всичо друго е един приятен спомен от един автомобил
Напълно те разбирам.Човек трябва да знае какво взима и когато е наясно всичко е наред .Така беше и при мен с Киа-та
Чувал съм , че когато е проектиран Ssang Yong Korando e имал символ Носорог , нещо като малка фигурка на предния капак, на моя липсва обаче, знае ли някой кога са спрели да ги поставят? виждал ли е някой модела с носорога?
Аз съм виждал с носорог само на резервната гума и то на Витара
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
ще търся по антиквариатите малък алуминиев носорог и ше го монтирам. Колата заслужава. Може да е тромава на асфалт, но днес за пореден път изкатери един хипербаир целия кал !!!
Както се казва "Носорогът може да не довижда, но при неговите габърити и маса това не са негови проблеми!"
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар