Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новата" ми Бангийка-Audi Allroad A6c5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Благодаря, бат Марто!

    Коментар


    • #32
      Да Ви е честита "каручката",да ВИ вози безаварийно и доставя удоволствие и кеф.
      -Баща ми (лека му пръст -почина през далечната 1981г. ) казваше : Сине,-"мерак ,рак и бунак не се лекуват",Та мерака е голяма работа (знам от личен опит)!
      От мненията които Колегите споделиха категорично подкрепям смяната на маслото на двигателя да става преди 10 000км. за вискозитета на ( всесезонното ) маслото при нашите геогравски ширини оптимално е 5-40 (0-40). Това ,че се поставят фланци не е най доброто решение ,но Вие си решавате.
      При газовите уредби съм доволен от Ланди Ренцо и след начална настойка нищо не се налага да пипам - разхода и динамиката е неразличим за двата вида гориво.
      Когато разхвърляте предницата за обслужване, предвидете всички ремъци , търкалета и един нов( качествен) термостат ,а след това стотина хиляди няма да се пипа!. Работата не трудна и ако имате условия -подемник и два стола за "предницата" става за няколко часа.

      Коментар


      • #33
        Със здраве да си я караш! И безаварийно! От любопитство - кутията вариаторна ли е, или стандартен степенен автоматик?

        Коментар


        • #34
          Петков, благодаря за пожеланията!


          За фланците и аз не съм особено щастлив, ама с оригалното ет25 е много трудно намиране на подходящи джанти на цена под 1000+лв.
          Исках да са 10мм., но тогава разстоянието до носача и амортресьора остава ~3мм. и се спряхме на 15мм. фланци.
          За ангренажа ще се действа при следващата почивка след месец и нещо когато и температурите ще са по-приятни. Препоръчай марка термостат-няколко пъти се наигравам със скъпи части които са си нормален отпадък.
          Покрай ангренажа ще препипам също и стартера, и алтернатора.

          Днес имаше борба с бял италиански камък който най-нахално се е загнездил в радиаторчето за парното.
          Инсталацията от пластмасова кофа, помпа за пералня и бързоварче е страшна сила. След няколко промивки с химийката за перални и чиста вода изтече страхотна кал.
          Доста умрял начин за обезвъздушаване има тая кола-посредством издърпване на маркуча за парното. Не, че го бях виждал и друг път, ама все пак е тъпо.
          Понеже не ми се караше Nкм. със спорен резултат го надух на 0.3атм. с помпачката за радиатори и се получи лесно.
          Резултата е жега в купето при външни -4°. Като цяло го пиша ползотворен ден.

          Коментар


          • #35
            Изтекоха доста ей такива пясъци и камъчета, и няколко парчета от пластмасов щуцер.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Двигателист Преглед на мнение
              ...От любопитство - кутията вариаторна ли е, или стандартен степенен автоматик?
              Ако спомням добре, около тия години на производство Ауди нямат модел който да е куатро и да е с вариатор.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #37
                Днес напече лекичко и ползвах хубавото време да го поразпилея.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #38
                  Следя със страшен интерес. Колко пъти съм бил на косъм да взема някой по-силен, дърт кокошарник за къси пари, ама пусто надеждността ми е на първо място и все ми се разминава. На теб явно повече ти стиска, надявам се да си уцелил читава бройка.


                  Успех!

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Той колегата Никола си е механик по професия май май. По корабите ако не се лъжа...

                • #39
                  Рентабилно е само, ако имаш собствено помещение, свободно време и с по-голямата част от ремонтите се справяш сам, а също така и резервна кола и като се ядосаш да затръшнеш вратата на гаража.
                  ​​​​​​Аз за много малко неща търся помощ-предимно по електроника и кабелаци.
                  Инак по-високия клас бангии много бързо биха ме разорили...

                  Коментар


                  • r34c7
                    r34c7 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Имам една резервна кола, ама мога да разчитам на нея само в 80% от времето, т.е. заигравката предразполага втора резервна...а за две едвам намирам място. ​​​​​​​

                    Иначе е ясна идеята и е както си го представям - всичко сам при положение, че имаш някакви условия да твориш.

                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Резервната кола е една симсонка :-)
                    За жиците и електрониката сам съм си жичкаджия и електрончик, ама предпочитам по-простички бангийки.Не такива да им цъкаш по менютата, и накрая манджа с грозде....

                  • r34c7
                    r34c7 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това е вариант, имал съм подобна идея с някакъв друг мотоциклет за резерва, ама като работата е на 40км не е топ оферта да се гърча отгоре на -9, като например тази сутрин Плюс каръщината кочината да сплете когато е сковал студ...сложна история

                • #40
                  "KingofROAD commented
                  Today, 16:59
                  Той колегата Никола си е механик по професия май май. По корабите ако не се лъжа..."

                  По професия шофьор на кораб-капитан. На мен ми действа разтоварващо да си човъркам нещо в гаража-понякога изкарвам и пари от хобито. Ама пък изкараните пари отиват в инструменти и разни уреди та можем да го броим и за психотерапия.

                  Коментар


                  • KingofROAD
                    KingofROAD коментира
                    Редактиране на коментар
                    Слушам, застанал съм мирррно, отдавам чест.

                  • Никола
                    Никола коментира
                    Редактиране на коментар
                    Свободноооо

                • #41
                  След обед се върнах в гаража и човърках още час-два.
                  Оголих всичко до капаците на ангренажа.
                  Демонтирах алтернатора утре ще го дам за рециклаж или ще си го рециклирам сам-имаше проблеми с възбуждането и тръгваше да зарежда след форсиране до 2500-3000 оборота което е тъпичко.
                  Има разни течове от смукатела на хидравличната помпа-ще се сменят маркучета наред, защото после би следвала същата операция по сваляне на брони и радиатори.
                  Кулерите и турбо пътищата са сухи и на този етап няма да пипам турбините.
                  За утре съм запланувал сваляне на капаците на клапаните и да видя как аджеба се сменат тия вериги и обтегачи.

                  Коментар


                  • #42
                    Имам нов чисто нов ляв фар , останал от моята каляска . Моя имаше надрано , бяха ми изписали нов по каско . Докато пристигне продадох бангията . Ако ти върши работа , като се прибера лятната ваканция ще ти го пратя армаган .

                    Коментар


                    • Никола
                      Никола коментира
                      Редактиране на коментар
                      Благодаря, Пламка, никога няма да е излишен. Измисли му някаква стойност поне. Може да се търкаля-може и да не се търкаля.

                    • Пламен Атанасов
                      Пламен Атанасов коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз не пия , мерси . Безплатен ми дойде , така и ще си иде . Иначе по каско го бяха писали почти 2 бинки . Пусни ми адрес на лични , ще ти го изпратя като се прибера .

                    • Никола
                      Никола коментира
                      Редактиране на коментар
                      Кой да е куриер в Русе, нула осем 7 7 четири пет шест 1 6 0 Никола Димитров. ; )
                      И да се надяваме, че и на мен няма да ми дотрябва, ама ...

                  • #43
                    Вчера беше ден за обикаляне по задачи не остана време за аудито.
                    Днес след обяд доразглобих пластмасариите и оголих около ремъците. Липсата на звезда 24 ме спря да докарам на белезите и да му сложа фиксиращия винкел. Не открих и тапичката за фиксиваращия пин на КВ., ама и не я търсих особено старателно. По мануала се намира някъде над стабилизиращата щанга.
                    ​​​​Изключително опечени гарнитури и оплътнения.
                    Отчупено крайно парче от единият плъзгач на обтегача. Беше се заклещило под веригата, според мен, ако тръгне да се отлепи и останала част от плъзгача може да стане доста тъжна картинка.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #44
                      Иии за момента работата се замразява, затръшваме вратата на гаража, че трябва да се кара кораб. Дано след месец помня кое болтче от къде съм развил.

                      Коментар


                      • #45
                        Ей тука се изкарват парите за аудита и други шукарийки.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • trapper
                          trapper коментира
                          Редактиране на коментар
                          С тая лодка в "Шенген" ли си? Или какво е Дунав - вода или суша?

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X