Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новата" ми Бангийка-Audi Allroad A6c5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Новата" ми Бангийка-Audi Allroad A6c5

    Да се похваля с новото (поне за мен де )семейно комби.
    Пасаратито взе да теснее за семейните почивки и се разтърсих из автоморги и обяви за нова каляска.
    Резултата е Ауди Олроуд А6c5-2.7Т бензин 250к.с.

    Колата си има доста дребни кусури, днес започнахме да отстраняваме някои от тях. На първо време две нови брави на предните врати-печално известните микроключета, ама щом е във фолксваген групата си ги броя консуматив

    Какви специални инструменти са нужни при смяната на ангренажа? Из форумите пишат за разни специфики по синхрона на разпределителните валове.

    Какви масла за двигателят, автомата и диференциалите?

    На първо време ми показва грешка в преден ляв датчик на нивомата, взаимо-заменяеми ли са предни и задни датчици? (нов в момента няма наличен и ще се търси от морга).

    Дава грешка и светва чек-енджин от ламбда сонда?

    За и против премахване на катализатори и вторите ламбда сонди?

    Има закъсана мека връзка и се чудя за премахването им покрай меката връзка.

    Резервната гума е някакво странно "сгъваемо" изчадие (честно казано днес ме домързя да я извадя, но утре ще я разгледам подробно) надеждна ли е или на нейно място да търся подходяща "патерица"?

    Предстои поставяне на газова уредба(да, "андрешко" съм и предпочитам да се возя евтино вместо скъпо-това за саркастичните подмятания които ще последват).
    Скоро не съм имал газова кола кои марки инжекциони да се търсят или избягват?
    Прикачени файлове

  • #2
    Ахааа, явно реставрирането на мотоциклети Балканче е доходен занаят...

    Бъзикам се...
    Честото. Да го ползваш със здраве, и да не те ядосва.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #3
      Ще се сетиш ти къде е мекото на баницата, ама честно да ти кажа за тая се наложи и една симсонка да притегна...
      Благодаря, Ицо!

      Коментар


      • #4
        Честито, Ники! Със здраве и безаварийно!
        Това битурбо ли е? Шуреят има такава от няколко години. Ако искаш, мога да ви свържа. Той е доста в час. Механик е.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          Аре ся, ти си почукай малко главата, а аз ще изчакам. Фърлил съм око на точно такава за работно добиче, ама ще ти се порадвам малко тук и после ще стъпя на готово.
          Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Честито, Ники! Със здраве и безаварийно!
            Това битурбо ли е? Шуреят има такава от няколко години. Ако искаш, мога да ви свържа. Той е доста в час. Механик е.
            Благодаря, Саше!
            Да би-турбинатор пише на кората, ама и днес не остана време да човъркам, че слагах компресор на една от гимиите.
            Возията не е баш цитронска, ама силно се доближава и си има всички предимства и недостаци на нивомата. Ти донякъде си причина за тази покупка с тия писаници за Bх-кса! ​​​​​​​

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
              Аре ся, ти си почукай малко главата, а аз ще изчакам. Фърлил съм око на точно такава за работно добиче, ама ще ти се порадвам малко тук и после ще стъпя на готово.
              Венци, таралясника върви, и то доста предразполагащо към глоби. Вози и стои на пътя също много приятно.
              Дори и при моята фина осанка и позиция на седалката отзад поне средностатически тинейджър може да седи без да му се схванат краката. Жената се губи из тоя фотьойл, а детето константира, че е многУ гу'яма тая ко'А.
              Всички мои познати плюят по тая автоматична кутия, ама без никой да е карал такава.
              Та аз верен на овенската си природа реших, че вся някой трябва да се жертва и я купих.
              До момента за около 600км. глътна резевоар и малко което е къде 75-80кила бензин, силно се засилва нуждата от газова уредба, но мисля 15/100 смесено каране без джигитстване е ок. Ако на всеки светофар тръгваш на бургия ще подмине 20-22/100 със сигурност.

              Коментар


              • #8
                Имах няколко години такава . Спокойно стигаше 22 в града на бензин , най добро постижение на дълго около 11 . Моята беше на малко години и км. тогава , с мотор проблеми не съм имал . Кутия съм чупил заради издевателстване от моя страна . Ремонта беше около 5 хилки , за нова искаха 18 . Проблеми с въздушното окачване . Винаги трябва да е на ниво както си я паркирал . Ако е клекнала , търси проблемната страна и бързо отстранявай дефекта . Иначе заминава компресора . Ако след паркиране я наблюдаваш , се вижда къде първо тръгва да кляка . Обикновенно там е проблемната възглавница . Най големия разход по тази кола ми беше окачването , нямаше нещо да не съм сменял . По някое време я направих на газ , разхода почти идентичен , може би литър два нагоре . Вървенето малко по слабо , но искаше периодична профилактика , капризна си е . Ако не възнамеряваш много големи пробези , по добре си я карай на бензин. Като цяло хубава машина , но спомените ми от нея са за много сериозна подръжка , и най голямата загуба от кола до продажбата и .

                Коментар


                • #9
                  Аз не съм голям душевадец откъм каране, обичам високите скорости, но няма да има пергели и "ръчни".
                  Засега си седи абсолютно равна, но дава грешка в единият сензор, ще се смени може би още утре.
                  Доста се возим из България и не само та газовата е неизбежна, тези 2ххх лв. за уредба доста бързо ще ги стигна при каране само на бензин.
                  Днес извадих малоумната резервна гума, трябва да я напомпиш, а няма компресорче, почвам да се чудя дали да не си направя бърза връзка към щатното(то може и да я има, ама аз не съм я открил).

                  Коментар


                  • #10
                    Купи си компресор гуми. Многократно по-евтин е от вградения...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #11
                      Май-май ще се изхвърли това недоразумение сгъваемото и ще си сложа нормална гума в багажника. Ще й измайсторя някаква стойка да не се търкаля, а на щатното място ще ги накарам да натикат бутилката. По закона на мърфи ще дотрябва резервната я в тъмна снежна нощ, насред някоя шибано място без обхват на телефона или компресорчето както помпи ше каже пръц. Е те тогава има силна вероятност в яда си да му ударя клечката да се греем с детето.
                      ​​​

                      Коментар


                      • #12
                        Честито. Ръчка или автомат?

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение
                          Честито. Ръчка или автомат?
                          Благодаря!
                          Автомат.

                          Коментар


                          • #14
                            Карам такова чудо 3та година. Моето го взех със счупен автомат (нямаше задна) и окачването се бъзикаше с мен - както си ме возеше, решаваше да изпусне напълно и ставаше като каруца, по някое време влизаше в час и няма ядове със седмици. И автомата и Въздушното си имаХа много хубави страни, ма това е било когато са били на 3-4-5 години. Автомата стана ръчка (от 2,5 душегуб), въздушното стана пружинно (от обикновенна А6 с малко (доста) магарии). И за двете конверсии не съжалявам грам. С пружините може би вози 1 идея по - меко даже. Тая кола вози хубаво не заради окачването, а щото е 2 тона. Последно сменях рециклираните преди 3 години турбини (80 000 км) (силно препоръчително е да се свали двигателя, аз НЕ го направих и се псувах 1 месец) и понеже новите, (втора употреба) ги взех от джигит, който даже ме предупреди, че разтоварващите клапани на турбините са настроени на 0,7, нямаше кой да му обърне внимание. Та колата пренадуваше и влизаше в авариен режим. Та отиде и за софтуер (на 1 бар)... сега верно е самУед. За зацепване на ангренажа е необходима скоба, шина която хваща двата изпускатели РВ, шайбите се избиват (на конус към валовете са) слага се шината, след което шайбите се затягат. Скобата струва нещо към 50-60 лв.
                            ПС. Освен ангренажния ремък, има 2 бр. ангренажни вериги (всеки изпуск. вал, върти неговия си смукателен) та тез вериги имат едни умни обтегачи, които в зависимост какво им кажа комп. променят газоразпределението. - там е големия разход - около 1300 лв. е бройката.
                            ПС 2. Вторите ламбда сонди и "прахосмукачката" само пречат. Има едни катализатори, (веднага след турбините) които задължително требва да се избушат щото задължително са затиснати с всички негативни последствия. Аз съм разкарал и "вторите" катализатори.
                            ПС 3. За газовата - аз съм с OMWL - Нямам оплаквания, изпарителя ми е един със "златен" цвят, гледам имат и някакъв по - як, може би с него ще е по - добре.
                            Последно редактирано от danail_3; 15-01-24, 09:14.
                            Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

                            Коментар


                            • #15
                              Благодаря за отзива!
                              Каква марка обтегачи сложи на веригите и защо толкова брутални цени?
                              ​​​​​​​Аз ги намирам от 200 до към 400 за брой.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X