Първоначално публикуван от братчеда
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"Чудовището" на Yordan Kolev
Свий
X
-
Ето пак едно неподготвено изказване. Ти май не си наясно за какво му трябва на човека - за фън. Нито ще прави експедиции за по 10 дни в пущинака, нито ще участва в състезания. Газовата уредба си е съвсем нормална, просто е с по-усилен изпарител. Колкото до бензина, изобщо няма бензинова система, нито помпа (електрическа), нито дебитомер (електронен), нито дюзи (и те такива)...е, кой е глупав сега? А за вървенето...хахахаха, върви неистово, върти без проблем всичките гуми...а са 35"...и това на сух асфалт...и при тази цена на газта и бензина просто мисля че е излишно някой да се изхвърля с такива постове. Моля ви, като искате да се правите на велики, спокойно можете да постигнете разход от 25 литра и с Москвич и той да не върви. Умните хора правят големи коли, които вървят с малко гориво (и евтино) и вървят много. Мисля че темата с газ-бензин на дадения автомобил е приключена. Не че е мой, но съм наясно с разбиранията на човека.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
Ами то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !Първоначално публикуван от Софианитказначи, да разбирам, че не са слагани чипове и още кончета- което едва ли му трябва при положение, че купето е олекотено
И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !
[img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]
Коментар
-
Относно конските сили и въртящият момент се оказва, че и двете са в повече. Но лошо няма, ще ходим на божурище
Малко по назад по темата Goldy е обяснил как джипа минава 40 градуса наклон без понижаваща предавка (всъшност не знам дали са 40 щото като застана долу ми изглежда като отвесна стена, но той най вероятно го е мерил). Това се дължи точно на въртящият момент който се оказва доста сериозен още в ниските обороти. Почти съм сигурен че друг джип от там няма да мине без понижаваща предавка.
Коментар
-
Напълно си прав, но целта бе използван модел Е32 735. В някои отношения седмицата е по добра и затова се спрях на нея. С малки изключения като спирачките които са от Е34 М5 заради големия диаметър на спирачната помпа, а и не ми допадна схемата с хидравличен спирачен усилвател (повече маркучи - повече проблеми).Първоначално публикуван от Асен ВасилевДвигателя е от БМВ 3,5 R6! Този двигател е основния на Е23, слага се на E34 и т.н.! Много добър мотор! Мощноста му е около 220 к.с.
Коментар
-
тъй де, както всички знаем - което го няма - не може да се счупи. Поздравления и от мен за добре свършената работаПървоначално публикуван от Yordan Kolevа и не ми допадна схемата с хидравличен спирачен усилвател (повече маркучи - повече проблеми).Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Стефане, личи си, че не си свикнал с климатик... Като отваряш вратите няма да се стопли, ако климатика работи... Иначе както е черно това животно, ще се изпечеш вътре...Първоначално публикуван от Стефан
)) Значи, умрем от любопитство каква точно е тактиката на използването на климатизатора в джип
Като през минута отваряш - затваряш вратите.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
БМВ735 с въпросния мотор тръгва на 3-та с въртене на гуми - сам си направи извод за въртящия момент... Това не е 316iПървоначално публикуван от tZv3t0zArАми то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !
И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
Аз никъде не съм писал че мотора е слаб !Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/БМВ735 с въпросния мотор тръгва на 3-та с въртене на гуми - сам си направи извод за въртящия момент... Това не е 316iПървоначално публикуван от tZv3t0zArАми то за джиповете трябва по-голям бъртящ момент при по-ниски обороти ... не толкова повече кончета, защото те се постигат при високи обороти, а джиповете не са като състезателните коли да работят във високи обороти, ами те по често работят в ниски !
И за това е хубаво голям въртящ момент при ниски обороти !

А пояснявам, че за джип не са толкова от значение конските сили, колкото въртящият момент
А за мотора на Вранглера ако е 6 цилиндровия 4.0л. ми е ясно защо изкачва и без понижаваща предавка !
[img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]
Коментар
-
Днес остана време затова пускам малко снимки.
Всичко започна от тук

После изработих нови обеци от 10мм неръждаема стомана и монтирах кормилната кутия от БМВ-то

После дойде ред на мотора скоростите и раздатката

Идва ред на големите гуми 35х12.5х15 които вече се оказват доста малки

Раздатката

Радиатора е снабден с 2 ел. перки

Тук е монтиран резервоара и гредите за окачване на купето

Вече има подова конструкция


Джантите бяха размер като за Вранглер и затова претърпяха преработка

Тук започва да се оформя купето

Тук вече е готов тавана и пода който е облицован отдолу с неръждаема ламарина

Започвам изграждането на предния кош и рамката за предното стъкло

Тъй като хидравличната помпа пречеше на кормилнита кутия тя бе преместена от другата страна и сместена до компресора. За целта бяха изработени и нови шайби за ремъка

Изглед отвътре

Вече е с врати

До Багирата на Стефан

Почти е оформен предния кош

Тук вече е боядисан и започва сглобяването

От тук на там сте ориентирани
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар