Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Чудовището" на Yordan Kolev

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

    мне пока трудно спорить за Български
    пять лет ездят пять УАЗов
    Уважаеми п-к A.Moralez,

    Тук можете да си пишете спокойно на руски. Вие имате много какво да кажете и ще се радвам да го направите. Моля пишете на руски...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
      Уважаеми п-к A.Moralez,

      Тук можете да си пишете спокойно на руски. Вие имате много какво да кажете и ще се радвам да го направите. Моля пишете на руски...
      =================================================
      спасибо.
      не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

      Коментар


      • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

        Първоначално публикуван от DINI Преглед на мнение
        Това е най-глупавата преработка която съм виждал. Долу в калта и каманяка диск. И как ще спира този диск. В движение така направената спирачка ако я дръпнеш в дифа фърчат зъби от пиньон, корона,планети,сателите.... Да кажем че и дисковите спирачки когато несе ползват клеясват и край... Или тая ръчна е за целодневна употреба.
        Като цяло ръчните са направени за използване само на място. Спирачките си имат два кръга минимум и без това, а при приставката на Йори могат да станат и три при правилен монтаж. Все един ще хване... Най-разумната система е дискова спирачка към помпата и челюсти вътре в диска за ръчната. Това е найсина дублираща спирачна система и ефективна. Всичко друго е пародия.
        Лек ден и късмет
        Дини човек трябва да е с голямо самочувствие за да нарече с тези думи това което е направил п-к A.Moralez...

        Този човек е имал работа с повече "джипки" отколкото ти си виждал и на кино... Отнасяй се по-спокойно и внимателно към събеседниците си. Че говоренето от първа инстанция и единствено число е леко смешно...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

          спасибо, Венцислав.
          молодежь часто бывает слишком категорична
          =================================================
          2 Дини
          хорошую конструкцию выбрал Yordan Kolev.никто не спорит.
          но тормозные шланги часто отрываются в спорте.
          то,что я показал,имеет хорошую защищенность от повреждения и свой контур,не зависимый от рабочего.
          а нагрузки на дифференциали и скоростни кутия при аварийном торможении ничего не значат.
          что дороже жизнь или машина?
          техника может иметь много вариантов.
          не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

          Коментар


          • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

            Трансмисионната спирачка си е трансмисионна. Тя може да хване колата и с някое откъснато колело. Така че изобщо не е случайна схема.
            На изхода на раздатката е възможно най-защитена. Мойте изпълнения с кривене на кардани на камъните крайно много учудиха руснаците, когато стана дума за тоя проблем. Така че случаят с риска от повреждане май още не е изяснен съвсем Обаче. Всеки който е използвал щатната ръчна, или е карал със забравена, знае какво чудо неземно е да я накараш пак да работи. Накладките се сменят трудно и на асфалта. Да ги регулираш с ексцентриците е елементарно, ама на асфалта. А като ти дотрябват пък вече си в калта или в коловозите - вече си мъртъв.
            В крайна сметка тая работа с диска изобщо не е толкова лоша. Е, не е еднозначна. Като всичко в техниката))

            Моралесу: Если выход тормозной помпы - как выходы штатного ГТЦ - М12х1,5, поставь соединительную муфту колесных цилиндров с ее полым болтом, и отведи тормозную трубку сразу вбок, без изгиба. Если нет - придется ехать в магазине общей гидравлики. Такие болтики 12х1 тоже существуют.

            Коментар


            • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

              Да използваш тази спирачка за спиране си е авантюра.
              Най-малкото- рискуваш да счупиш диференциала. Освен това при задействане на хлъзгаво едното колело ще се върти в една посока а другото в обратна.
              Следва поднасяне, но като крайна мярка може.
              На сухо и за застопоряване на автомобила е повече от ефективна. Моята Ужаска си стои съвсем спокойно на сериозен наклон и на сухо, но в движение не бих я използвал.
              Според мен това с диска не си заслужава, защото тя е достатъчно ефикасна и с барабана. Съгласен съм със Стефан, че дискът е достатъчно защитен, но че "ще спре кола и с откъснато колело" не, освен, ако дифа не е блокиран
              Не виждам кой знае колко предимства пред обикновена ръчна спирачка с независими жила към двете колела.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                Първоначално публикуван от п-к A.Moralez Преглед на мнение
                спасибо, Венцислав.
                молодежь часто бывает слишком категорична
                =================================================
                2 Дини
                хорошую конструкцию выбрал Yordan Kolev.никто не спорит.
                но тормозные шланги часто отрываются в спорте.
                то,что я показал,имеет хорошую защищенность от повреждения и свой контур,не зависимый от рабочего.
                а нагрузки на дифференциали и скоростни кутия при аварийном торможении ничего не значат.
                что дороже жизнь или машина?
                техника может иметь много вариантов.
                Ситуациите, в който да се ползва екстремно системата в живота на една кола несъмнено са малко, но една такава ти струва ресурса на диференцяла с подобна система. Мислиш ли, че преработката е умесна защото аз не! Карал съм с такъв тип ръчна (на кардана) и знам как спира и как работи, но да дръпнеш жило с ръка и то да придаде спирателно напрежение към накладките не е като да дръпнеш помпа и тя да задейства диск. Едната система блокира кардана веднага (твоята), а другата има шанс и да приплъзне, но и при двата случая колата се завърта и излита с вратите напред.
                Иначе системата която ти си приложил е лесна за испълнение, и за Йори би била най-лесната, но...
                Все пак трябва да се уточни закакво правиш дадено нещо. В твоя случай ако е за спиране в движение - опасно, завърта се, чупи мостове и т.н., ако е за задържане на място - пак нестава понеже помпите изпускат с времето и колата си отива по склона. Могло е да я направиш с апарат с жило или твърд привод. От друга страна апарата, който си използвал е неподходящ за случая. Той е с водачи, който ако несе ползва системата дълго (както е ръчната) ще клеясат (корозират) и когато ръчната ти е необходима няма да можеш да задвижиш накладките и тогава ще иде живота и машината ще е без значение. По разумно е било апарат с два или повече насрешни цилиндри.
                Ако греша поправи ме. Нямам нищо против теб, но тъзи система според мен е неефективна по всички мой възгледи за използването на ръчната спирачка и съм убеден, че никога, никой завод производител няма да пусне сериина кола с такъв принцип!
                Лек ден и късмет
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Трансмисионната спирачка си е трансмисионна. Тя може да хване колата и с някое откъснато колело. Така че изобщо не е случайна схема.
                  На изхода на раздатката е възможно най-защитена. Мойте изпълнения с кривене на кардани на камъните крайно много учудиха руснаците, когато стана дума за тоя проблем. Така че случаят с риска от повреждане май още не е изяснен съвсем Обаче. Всеки който е използвал щатната ръчна, или е карал със забравена, знае какво чудо неземно е да я накараш пак да работи. Накладките се сменят трудно и на асфалта. Да ги регулираш с ексцентриците е елементарно, ама на асфалта. А като ти дотрябват пък вече си в калта или в коловозите - вече си мъртъв.
                  В крайна сметка тая работа с диска изобщо не е толкова лоша. Е, не е еднозначна. Като всичко в техниката))

                  Моралесу: Если выход тормозной помпы - как выходы штатного ГТЦ - М12х1,5, поставь соединительную муфту колесных цилиндров с ее полым болтом, и отведи тормозную трубку сразу вбок, без изгиба. Если нет - придется ехать в магазине общей гидравлики. Такие болтики 12х1 тоже существуют.
                  ================================================
                  всё дело в разных природных условиях.
                  после глубоких бродов и болот барабанный трансмиссионный
                  тормоз не работает,как и рабочий барабанный.
                  а в болотах ещё много брёвен,способных порвать всё.
                  у нашего клиента бревно в болоте пробило моторный щит и железное "торпедо" в УАЗике.
                  поэтому после внедрения дисковых тормозов на "военные"
                  мосты пришлось внедрять аналогичную конструкцию и на
                  ручной тормоз.он хорошо самочищается и в режиме 4х4
                  действует на на всЕ колеса,в отличии от "классического" ручника.и регулировать эксцентриком его не надо.
                  он самоподводящийся .чтобы заменить колодки кардан не надо снимать и времени уходит очень мало.
                  что касается совета по поводу болта-спасибо.но для него нужно точить отдельный болт,т.к. используется не ГТЦ,а у него резьба крупнее.
                  буду иметь в виду.
                  вот и поговорили.
                  не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                  Коментар


                  • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                    никой завод производител няма да пусне сериина кола с такъв принцип!
                    =================================================
                    конечно не сделает!
                    заводы много не делают,что делают люди самостоятельно.
                    а на ручном тормозе даже завод не рекомендует надолго оставлять.ибо и трос вытягивается,и колодки прилипают
                    (а зимой и примерзают!)
                    много из того,что есть на екстремальных машинах появляется потом в серии.
                    не прошло и пятьдесят лет как на всех машинах
                    (после Формулы-1) появились дисковые тормоза
                    не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                    Коментар


                    • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                      Ако си превеждам правилно имал си проблеми при навлизането на кал в барабана и спиране на работата на ръчната. Такива проблеми съществуват в не по-малка степен и с барабаните при гумите на уаза. Ниски бордове на барабаните. Там как си решил проблема или неси го преправял?
                      А односно корозията на винта - това е според зависи стоманата за изработката на самия винт и правилната му защита от прах и мърсотии. Виждал съм много такива, който работят в нечовешки условия и нямат проблеми по 50 години. Пример е привода за съединителя на някой мотори, който в миналото са карани навсякъде.
                      Но аз немисля, че това не е начина да направиш идеалната система. Могло е с преработка на барабанната система на задното окачване и там закачваш ръчната. А спираш ли задните гуми при зацепено 4х4 ще имаш и спирачка на 4-те гуми посредсрвом раздатката. Пак е с една гума повече при неблокирани дифове.
                      Понеже несъм учил руски никога, ми е трудно да разбирам ще те помоля да слагаш припинателни знаци и главни букви на началото на изречението, че ми е още по-трудно. Мерси за което!
                      лек ден и успех
                      Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                      Коментар


                      • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                        освен, че барабаните не работят човека каза , че пъновете в блатото късат всичко отдолу дори и това което не се къса (аз разбирам спирачните маркучи към колелата казал го е малко по-рано)

                        лично аз не се сещам защо би ми трябвала ръчна в блато, но пък нямам и опит.може би за след като излезеш е добре да има все пак каквато и да е спирачка.

                        за винта сам си го прави.

                        малограмотен съм технически за съжал. но се уча. не мога да преведа всичко по смисъл, а буквално - няма смисъл
                        тарабарщина какаято получится
                        - Зверь, самый лютый, жалости не чужд.
                        - Я, леди, чужд. Так, значит, я не зверь.

                        Коментар


                        • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                          Първоначално публикуван от deyan_h Преглед на мнение
                          освен, че барабаните не работят човека каза , че пъновете в блатото късат всичко отдолу дори и това което не се къса (аз разбирам спирачните маркучи към колелата казал го е малко по-рано)

                          лично аз не се сещам защо би ми трябвала ръчна в блато, но пък нямам и опит.може би за след като излезеш е добре да има все пак каквато и да е спирачка.

                          за винта сам си го прави.

                          малограмотен съм технически за съжал. но се уча. не мога да преведа всичко по смисъл, а буквално - няма смисъл
                          тарабарщина какаято получится
                          =================================================
                          согласен.в болоте тормоза не нужны.их придумал трус
                          тормоза нужны после болота
                          если порвал шланги основной спирачной системы-осталась резервная
                          не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                          Коментар


                          • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                            Спрете се , имаите милост пресъхна ми гърлото. Правиш ли такива по поръчка

                            Коментар


                            • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                              Време беше резервната гума да излезе от багажника който и без това си е малък. На стойката е закачен и крика като той служи в момента и за ограничител на отварянето. Обърнат е на обратно защото това се оказа единствения начин без да опира в 35" гума. Стойката е пригодена да поеме гума до 39,5" тъй като по голями гуми е безмислено да качвам.







                              Заключващият механизъм е просто теглич за ремарке.



                              Пантата на която виси целия товар е с 35мм ос. "Вратата" се движи с лекота, бъквално с един пръст може да отваря и затваря.



                              Джантата е закачена на главина от Уаз удължена с тръба.









                              Като цяло съм много доволен от конструкцията. Стана по здрава от колкото очаквах. При движение не дрънчи и не създава проблеми.
                              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                              Коментар


                              • До: "Чудовището" на Yordan Kolev

                                Наистина добре станало . А мисля, че от твоя гараж нищо лошо и нормално не е излизало и няма и да излезне за вбъдеще
                                RB Patrol Team

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X