Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Клуб Панда 4х4

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Клуб Панда 4х4

    Първо,за много години колеги!Живи и здрави и много беззаварийни през новата 2015!Колкото до колегата Самурай,тука в моето село продават една панда от старите,като твоята,но на цяло за съжаление.Иначе е в цяла окомплектация,със традиционните болежки супер изгнило купе.Аз бих си я купил за части,но скоротите не са същите като на моята и то дефактно остава само един заден диференциал,който да използвам.Иначе ако има заинтересовани,собственика не ми спомена цена,но ще е от рода на вторичните.
    Поздрави,Момчил!
    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

    Коментар


    • От: Клуб Панда 4х4

      Аре бе колеги, помогнете.....
      Не ми се кара само на предно по това време........
      Поздрави!
      VITARA, SAMURAI
      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
      RENAULT ESPACE QUADRA
      ...и едно сивикче за града...

      Коментар


      • От: Клуб Панда 4х4

        Колега,имаш ЛС!
        Имам един въпрос.Отвих гайката на болта на носача,но не мога да избия болта,понеже е ръждясал в желязната втулка на гумения тампон и след половин кило WD 40 няма абсолютно никаква разлика,яко удряне с чука и нищо не става,болта тръгна "да се вади" и ми даде надежда,но погледнах че са почнали да се разчекват самите уши на планката,не че болта е почнал да се вади и дефактно,болта се е заварил за втулката и не може да се извади.Остава варианта за рязане,но се чудя след това от къде да намеря такъв болт.Та въпроса ми е в железариите има такива болтове с ситна резба( не помня каква беше стъпката),болтовете са с якост 8.8 и не са с цяла резба,точно като оригиналния,но на оригиналния не пише нищо на главата.Та мисълта ми е,дали ще издържи този болт 8.8 за болт на носача,понеже не е шега работа,на отговорно място е.
        Поздрави и благодаря предварително!
        Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

        Коментар


        • От: Клуб Панда 4х4

          8.8 e добре.
          Е има и по голяма якост, ако искаш да се застраховаш.....
          Тука има магазин Евроболт със всякакви наличности.
          Разгледай им сайта и ако имаш нужда да ти купя нещо и да ти го пратя - нямаш грижи.
          Поздрави!
          VITARA, SAMURAI
          FIAT PANDA 4x4 CABRIO
          RENAULT ESPACE QUADRA
          ...и едно сивикче за града...

          Коментар


          • От: Клуб Панда 4х4

            Привет,колеги!Малко да раздвижим темата.Ето до къде стигнах с повдигането на пандата,на този етап с предницата,а уикенда ще се заема и със задницата.
            Първо,сваляне на двигателя с 3см,понеже полуоските стават под голям градус,а вътрешното каре(трипода) на късата полуоска опира в оригиналния фланец(който се сменя с такъв от фиат 127,но сега съм с оригиналния,за в бъдеще ще си правя от алуминий,като външната дупка на фланеца ще е по-надолу от сегашната.За свалянето на двигателя използвах тръба(водопроводна 1/2) и шайби с голяма периферия и вътрешна дупка според болтовете(8/10мм),заварени от двете страни на парчето тръба.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC271285.jpg
Прегледи:1
Размер:163.3 КБ
ID:5634452Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC271286.jpg
Прегледи:1
Размер:173.9 КБ
ID:5634453
            Сваляне на двигателя,при тампона на скоростната кутия,подложката се слага под самия тампон:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC281287.jpg
Прегледи:1
Размер:140.9 КБ
ID:5634454
            В магазина нямаха болтове М10х160,затова купих на 240,за да си нарежа резба и да ги срежа под точния размер:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC281288.jpg
Прегледи:1
Размер:175.1 КБ
ID:5634455
            Старите болтове бяха също с якост 8.8
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC281290.jpg
Прегледи:1
Размер:70.5 КБ
ID:5634456Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC281292.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5634457Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC281293.jpg
Прегледи:1
Размер:181.3 КБ
ID:5634458Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC301307.jpg
Прегледи:1
Размер:96.5 КБ
ID:5634467
            Временно укрепване на двигателя освен крика под него :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC281295.jpg
Прегледи:1
Размер:143.2 КБ
ID:5634459Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291296.jpg
Прегледи:1
Размер:168.2 КБ
ID:5634460
            При тампона на рамото на двигателя от дясно,за да слезе,е нужно да се изреже малка част от гредата(мястото е супер оскъдно за шлайф,дори и след премахването на дръжката и предпазителя за искри):Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291297.jpg
Прегледи:1
Размер:71.3 КБ
ID:5634461Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291298.jpg
Прегледи:1
Размер:147.1 КБ
ID:5634462Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291299.jpg
Прегледи:1
Размер:93.8 КБ
ID:5634463
            Подложката,отново под самия тампон:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291301.jpg
Прегледи:1
Размер:152.7 КБ
ID:5634464
            И третото рамо на двигателя,захванат на рамото за ухото на носача,както виждате,тампона беше неразличим от нов
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291302.jpg
Прегледи:1
Размер:173.8 КБ
ID:5634465
            Новото му братче:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC291303.jpg
Прегледи:1
Размер:153.1 КБ
ID:5634466
            При този тампон,подложих на самите два болта,за които се крепи тампона:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC301306.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5634468
            И това със свалянето на двигателя.Преминаваме към част две.
            Покупките за повдигането тефлон ф110х10см и болтове с якост 10.9,който ще станат на шпилки за закрепването на макферсона за купето.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC201282.jpg
Прегледи:1
Размер:98.6 КБ
ID:5634477
            Отидох при стругар и направихме 4см подложки със следния чертеж(ако на някой му е потребен за в бъдеще) :
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:podstawkae.jpg
Прегледи:1
Размер:31.0 КБ
ID:5634481
            Вече поставени шпилки и подложка:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC311309.jpg
Прегледи:1
Размер:122.3 КБ
ID:5634470
            След като се свали амортисьора с 4 см,трябва да се свали и ухото на носача,както и стабилизиращата щанга,също с 4см.За целта използвах парчета планки от 5мм Г-обазен профил:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC301308.jpg
Прегледи:1
Размер:69.5 КБ
ID:5634469Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1081316.jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5634473Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1081317.jpg
Прегледи:1
Размер:51.3 КБ
ID:5634474Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1081318.jpg
Прегледи:1
Размер:84.4 КБ
ID:5634475
            Важно!Трябва да се удължи ухото и да се премести планката с 4см,но не право надолу,а с наклон настрани,за да не стои макферсона под напрежение.За да стане най-точно от двете страни,без отклонения,аз продължих планките по правата на ухото.
            За стабилизиращата щанга има два варианта,да се подложи на самата планка с ухото за щангата или да се удължи само ухото на планката за стабилизиращата щанга,съответно пак с 4см,аз избрах да подложа профил на който едната страна е 4см на планката за щангата.Болтовете са със ситна резба 1.25 с якост 10.9 :
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PC271284.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5634478С удължаването и лекия наклон на планката напред,предните гуми излязоха навън:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1011312.jpg
Прегледи:1
Размер:91.5 КБ
ID:5634471
            И тук идва другия проблем.Когато се подлага на макферсона(както в случея 4см),с идването му надолу идва проблем с кормилния накрайник,който опира в дупката за оригиналното окачване.Но,над планката,за която се захваща рамото за кормилния накрайник,има 5см.Именно там,заварих уши от 5мм профил,но трябва да се пресметне точно,за да няма отклонения от положението на оригиналното ухо,целта е да се преместят дупките с 4см нагоре,без никакви отклонения:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1061314.jpg
Прегледи:1
Размер:124.8 КБ
ID:5634472Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1071315.jpg
Прегледи:1
Размер:100.9 КБ
ID:5634494Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1081319.jpg
Прегледи:1
Размер:106.1 КБ
ID:5634476
            И крайния резултат и с предните пружини от Шкода Фелиция е общо 10см.Тези гуми,които са на снимката са само за снимката,за да се добие представа,иначе мисля да слагам 14ки обърнати джанти и оффроуд гуми(които намерих благодарение на колегата Самурай)!Иначе,за хард местата,в момента имам гуми с тракторна шарка.
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1081321.jpg
Прегледи:1
Размер:68.6 КБ
ID:5634479Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1081323.jpg
Прегледи:1
Размер:81.6 КБ
ID:5634480
            Поздрави,колеги!
            Момчил!
            Последно редактирано от Driftacha; 12-01-15, 20:30.
            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

            Коментар


            • От: Клуб Панда 4х4

              А с камбъра ко стаа при толкоз вдигане?
              Щракни малко и отпред....
              Поздрави!
              VITARA, SAMURAI
              FIAT PANDA 4x4 CABRIO
              RENAULT ESPACE QUADRA
              ...и едно сивикче за града...

              Коментар


              • От: Клуб Панда 4х4

                Камбъра,понеже човека от тея клипове,от които гледам,е удължил ухото на носача,но е направил много малък наклон напред на ухото,а аз направих по-голям наклон и така гумите не се събират в долния край,понеже носача отива напред и избутва долния край на гумата.А на клиповете,е показал,че удължава самия носач с 2см и разпробива горната дупка на амортисьора с 4мм навън за да изкочи отново долния край навън,но на мен ми се вижда,че тая идея с удължаването на носача,не е добра,още повече,че не се знае и колко здраво ще стане.При мен има минимален наклон надолу,но ще го променя от горната дупка на амортисьора,много малко му трябва.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:камбър на гумите.jpg
Прегледи:1
Размер:33.1 КБ
ID:5634734
                Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                Коментар


                • От: Клуб Панда 4х4

                  Да.
                  Това е начина.
                  Така се прави и на витарата при лифт.
                  Но колко ще издържи полуоската - не знам.....
                  Поздрави!
                  VITARA, SAMURAI
                  FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                  RENAULT ESPACE QUADRA
                  ...и едно сивикче за града...

                  Коментар


                  • От: Клуб Панда 4х4

                    колеги продадах си колата и ми останаха 2бр гуми малатеса 145 13 с джанти за фиат панда.гумите са купувани 11.2014 на около 300/400 км.Ако на някои ги иска да пише ще се разберем за цена

                    Коментар


                    • От: Клуб Панда 4х4

                      Привет,отново колеги!Вече е готов и лифтът на задното окачване!За ресорното окачване,има една много добра разтягаща конструкция,която позволява допълнително разтягане на самото рамо на ресора.Ето и схема :Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10556522_881780015184684_8212226673010885445_n.jpg
Прегледи:1
Размер:87.4 КБ
ID:5637289
                      Хареса ми идеята и се захванах:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1141325.jpg
Прегледи:1
Размер:112.5 КБ
ID:5637290Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1141327.jpg
Прегледи:1
Размер:167.0 КБ
ID:5637291
                      За движението на рамото на ресора използвах тръба 1/2 и тефлон като втулка,ще видя след време,ако се износи,ще го заменя с полиуретан.Изрязах и нови по дълги планки от горното рамо към ресора от 5х5 Г-образен профил,като оставих 2см ръб,за да не се усуква рамото.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1201340.jpg
Прегледи:1
Размер:113.0 КБ
ID:5637292Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1211341.jpg
Прегледи:1
Размер:143.9 КБ
ID:5637293Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221361.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5637294
                      Между ресорите и гредата,поставих хартисалите от предните амортиьори пружини,като ги скъсих с три навивки и в чашата,за тампона заварих болт и поставих планка против изпадане на пружината,при разтягане на целия механизъм на ресьорите.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1211347.jpg
Прегледи:1
Размер:187.4 КБ
ID:5637298Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1211348.jpg
Прегледи:1
Размер:170.1 КБ
ID:5637299Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221362.jpg
Прегледи:1
Размер:152.4 КБ
ID:5637300Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221363.jpg
Прегледи:1
Размер:161.4 КБ
ID:5637301
                      Остава да поставя и амортиьорите,като съм приготвил такива от Лада Нива,понеже са с доста по дълъг ход от оригиналните,но има нужда да се преправи долното ухо на амортисьора.
                      И другото нещо,което направих е шнорхела.Гъзария или не,просто оригиналната кутия на пунтото за филтъра опира в капака на двигателя.Затова си купих капака над дросела от Чинкуеченто,гофрирана тръба за мивка,черна шевна тръба ф60,две колена и глава за филтър от трактор.Остава да довърша захващането в коша и отвън на самата тръба.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221353.jpg
Прегледи:1
Размер:146.3 КБ
ID:5637303Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221354.jpg
Прегледи:1
Размер:157.6 КБ
ID:5637304Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221358.jpg
Прегледи:1
Размер:131.8 КБ
ID:5637305Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221359.jpg
Прегледи:1
Размер:152.0 КБ
ID:5637306Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1221360.jpg
Прегледи:1
Размер:165.1 КБ
ID:5637307
                      Обаче,освен на вас и на мен не ми харесва този филтър отгоре,ако някой знае от къде мога да си купя по-малка глава за филтър,моля веднага да ме осведоми.
                      Поздрави,колеги!
                      Момчил!
                      Последно редактирано от Driftacha; 25-01-15, 21:23.
                      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                      Коментар


                      • От: Клуб Панда 4х4

                        Колега откаде купи циклоновия филтър? И колко мм. му е входа?
                        Николай Георгиев 0+
                        тел.0887357722

                        Коментар


                        • От: Клуб Панда 4х4

                          Филтъра,само кутията е 3.50,конците за три пъти има,са 9лв.Купих го от агро магазин,за МТЗ е има 69 и 80мм вход.
                          Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                          Коментар


                          • От: Клуб Панда 4х4

                            Може ли да ме уредиш с един такъв 69 че в София няма никаде?
                            Николай Георгиев 0+
                            тел.0887357722

                            Коментар


                            • От: Клуб Панда 4х4

                              Имаш ЛС,колега!
                              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                              Коментар


                              • От: Клуб Панда 4х4

                                Колега с тая "шапка" на шнорхела според мен има голяма вероятност да влезне вода.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X