Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    Здравей,

    От какво сложи амартесьори с по-дълъг ход?

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
      ...
      П.П
      Понеже предния мост ми се включва с копче, което изключително много ме дразни, някой случайно да знае дали има начин ( без да сменям скоростната кутия ) дали може да се направи механично?
      Може, ама защо ?!
      Махаш моторчето дето движи актуатора и слагаш лостче което може да движиш със жило.

      Ако ти се ръчкат лостове в гаден салон без климатик и ел. шукарийки, имаш доста алтернативи.

      ... а за главното предаване, остави ги руснаците, тук е по-евтино да си намериш два моста с по-голямо ПЧ.
      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 23-02-18, 16:17.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        То си има модификация с два лоста. Като гледам обявите за части в Мобилето, виждам поне 2 с лост - бял в Перник и сив в София. Би трябвало лостовата система да върви отделно от раздатката.

        Иначе машинката много радва окото. Съвсем сериозно се бях замислил за такава, вместо Тераното, но не можах да си харесам бройка
        Последно редактирано от bullet_pk; 23-02-18, 16:39.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          Модификацията с 2 лоста са само бензинови, аз съм с различна скоростна кутия. Тия ел.щуротии за нещо което е много важно да е надеждно ме безпокоят. Наклепал съм моторчето което включва раздатката с технически вазелин, но пак имам съмнения че някой ден ще ме предаде в най неподходящия момент. Колкото до главното предаване - нямам идея от какъв жип ще стане, аз не мога да го направя сам а от майстори ме е страх. Преди 3 седмици в студа не ми се сменяше масло в СК и я заведох на маслар, 2 дни по късно видях че пробката за източване капе, а като я прегледах се оказа че се върти на ръка - грам не беше стегната. Не ми се мисли ако беше изтекло на дълъг път...

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            Добре изглежда машинката. Ей сега я загледах минавайки покрай блока.Ако имам време някой уйкенд ще бръмна с моята кошница да се запознаем.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от СПИДИ Преглед на мнение
              Здравей,

              От какво сложи амартесьори с по-дълъг ход?
              Амортесьорите са на KYB 3444279 отпред и KYB 344410 отзад. И двата модела са шпилка - ухо като за задните трябва да се направят втулки за ухото. За точен размер на втулките ако те интересува ще проверя като се прибера, всичко съм записвал.

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                Добре изглежда машинката. Ей сега я загледах минавайки покрай блока.Ако имам време някой уйкенд ще бръмна с моята кошница да се запознаем.
                Когато кажеш - ще се радвам да се запознем и обменим опит ( моя е малко )

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                  ... Колкото до главното предаване - нямам идея от какъв жип ще стане, аз не мога да го направя сам а от майстори ме е страх.
                  ...
                  Как от какъв джип, от Хувър, ама си трябва малко четене, и като разбереш какво ти трябва, ше го земеш без пари, щото никой не ги прави тия подскоци, а в момента някъде си мухлясват "твойте" мостове.

                  P.S. ... и правилно те е страх от майстори, особено за нещо което не им говори нищо !
                  Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 23-02-18, 17:22.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                    Амортесьорите са на KYB 3444279 отпред и KYB 344410 отзад. И двата модела са шпилка - ухо като за задните трябва да се направят втулки за ухото. За точен размер на втулките ако те интересува ще проверя като се прибера, всичко съм записвал.
                    Напълно достатъчно. Благодаря!

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Първоначално публикуван от СПИДИ Преглед на мнение
                      Здравей,

                      От какво сложи амартесьори с по-дълъг ход?
                      Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                      Амортесьорите са на KYB 3444279 отпред и KYB 344410 отзад. И двата модела са шпилка - ухо като за задните трябва да се направят втулки за ухото. За точен размер на втулките ако те интересува ще проверя като се прибера, всичко съм записвал.
                      KYB 344279 е преден от Трупър/Монтерей и не, че му е много по-дълъг хода, но е по-голям, и е най-оптималният вариант за бърза и неангажираща доработка на почти всичко с независимо отпред.
                      KYB 344410 е заден от TLC 120.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Така, реших днес да понапиша какво свърших до сега по китаеца и през какво минах.
                        1. Взех жипа и изобщо не знаех що е 4х4, що е жип и какво се прави с него. Карах няколко месеца - море, асфалт, прегазих през 10см дълбока бара и изкачих един неравен бряг 2м висок и 8% наклон и бях толкова впечатлен от "възможностите" които се откриват от този "високопроходим" жип и се запалих.
                        2. Мина се не мина време, четене по форуми, гледане на клипчета и намерих съмишленици които да ме водят на черен път. Първата дестинация беше с. Желява - Софийско и прочутия газопровод. Пускам бавните и гледам като теле в железница, тая пущина се катери, при тва стабилно.
                        3. Гледам истинските жипове и искам и аз такоа - следва натягане на торсионите, първата малка стъпчица.
                        4. Реших да си взема "истински гуми" - Forward safari 215/90R15 и започнаха мъките - гумите опират, скорости над 100км/ч са невъзможни.
                        5. Викам си ще сменя амортесьори и пружини - стана супер, колата се вдигна с 5см, натегнах още торсионите, че беше заровила муцуна. Всичко стана с клизма, кола на 7 години така беше клеясала че до последно се чудех дали не е произведена 80та година. Отдавам го на факта че предишния собственик я ползваше като втора кола и само понякога се е карала я на планина я на море и с цялото това висене се е сговнясала. Изрязах шпилките на старите амортесьори с плазмена горелка, скъсах няколко бота но накрая всичко беше 6.
                        6. Махнах задната стабилизираща щанга - исках ходове.
                        7. Бодилифт 4см - урудска работа. След надигането 2ра 4та и задна не влизат - скоростния лост опира в купето. Вадя чука и "побългарих" купето така, че да влизат пустите му скорости.
                        8. Гуми 32х11.5R15 - мноу широки. Трябва клъцни-срежи. Плазмени горелки, малко резнах опората за крика от шасито, сгъване на калобраните и най накрая не задира никъде. Почти никъде, ама е студено и ще почака месец и ще се довърши.
                        Следва:
                        Лед бар - поръчан
                        Предна броня с лебедка
                        Задна броня със стойка за гума и надявам се място за туба нафта
                        Експедиционен багажник
                        Какво научих за 1 година:
                        Двигател - много хубав, според думи на австралииците 2.5 дизел бил "вечен"
                        Скорости - много ме дразни електрическото включване ма преден мост, за мен голям пропуск че не е механично с лост.
                        Ходова част - шаси от исузу, амортесьори и пружини от нисан терано, исузу, фронтера
                        Диференциали - за сега са добре, ще видим до кога
                        Антикорозионна обработка на шасито - пълна скръб. Приемам съвети как мога да го защитя. На лято мисля да го мацна с ръждепреобразувател, боя и шляпане с технически вазелин - как ви звучи?
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2018-02-25 16.20.25.jpg
Прегледи:2
Размер:443.9 КБ
ID:5781937

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Това трябва да го споделяш на всички пускащи тема "Какъв джип да си купя", да знаят кво ги чака.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Но е станал стойкАр. Много добра и мераклийска изработка. Китаецът е станал истински Терминатор. Браво!
                            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Здравейте,пичове!
                              Някой може ли да ме светне тия китайци как са със съединителите - кой мотор с какъв е,дизелите с демпферен маховик ли са,цени който е сменявал да се оплаче

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Каква е разликата м/у H5 и Cuv? Изглеждат еднакви.
                                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X