Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    Направих си най-накрая багажника, следва тест на покривната палатка при хубаво време. Всяка от гредите на багажника ме издържа ( 110кг ) и много ми харесва как се получи. Малко сметките не ми излезнаха с лед бара и ще трябва да заварявам шини за да го изкарам лееекичко напред, не предвидих извивката на покрива... На последната снимка приятел заварява планки на ъглите, че ми изглеждаше афиф.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2018-06-23 12.48.31.jpg
Прегледи:1
Размер:810.6 КБ
ID:5792732Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2018-06-23 12.53.39.jpg
Прегледи:1
Размер:1.89 МБ
ID:5792733Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2018-06-23 12.53.11.jpg
Прегледи:1
Размер:1.25 МБ
ID:5792734

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Заварчика ше напрай много хубав тен така без никакво защитно облекло.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        Поцинковани тръби ли са.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          Поцинковани са, само на заварките съм ги изшкурил хубаво.

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            А как си го захванал за тавана? Може ли снимка на захватите?

            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              На тавана имам по 6 болта за стоковите рейки. В жлебовете на рейките съм сложил Г-образна планка от 4мм ламарина за която са заварени тръбите. Стоковите болтове минават през планката, рейката и се завиват във фабричните дупки. Ще снимам утре и ще кача.
              П.П на снимките се вижда как планките влизат в рейките, просто ги завивам с болтовете в тавана.

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Колеги, изключил съм хардуерно ЕГР-а, но хора които разбират повече от мен казват че трябва и на еку-то да му се каже да не го търси за да тръгне като хората. Вярно ли е това и такава процедура къде се прави - при ремапър или...? Също така ако някой е правил може ли да каже горе долу колко му е излязло?
                Поздрави

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Аз пак да си пиша тук, ще споделям идеи и мераци, дано скоро се замогна и ги осъществя. Какво предстои като план:
                  - Оглеждам се да сменя предния и задния мост с такива от исузу трупър 1998-2002г. Четох доста по чуждите форуми и се оказа, че исузувските мостове са ячки. Задния като размер на корона, пиньон и дебелина на полуоска превъзхожда дана44 и е мааалко по-малък от Дана 60. За сравнение:

                  Исузу трупър заден - 1.5инча полуоска, 8.66 инча корона. Преден - 1.5 инча полуоска, като на шлиците е 1.12 ( За предния не съм съвсем сигурен, понеже в различните години са с различни размери )
                  Дана 44 - 1.31инча полуоска, 8.5 инча корона. ( JK е с 8.9инча - само той )
                  Тойота хеви дюти - 1.31 инча полуоска, 9.5 инча корона ( всъщност е 8,875инча )
                  Дана 60 - 1.5 инча полуоска, 9.75инча корона.

                  Накратко би трябвало да мога да сложа 35 инчови гуми без особен проблем ( братята Австралийци масово са с 35ци на исузу-та ), НО трябва да режа от арките Та ако има някоя добра душа около Хаджи Димитър ( София ) който да е с 35ци и джантите са му 6х139.7 може да помогне като дойде да бодна едната гума на моя кош за да видя къде ще опира и да знам къде да режа. Също така все още издирвам някой който кара исузу трупър произведено между 98-02г. под което да легна с рулетката и да позамеря


                  Поздрави,
                  Венци

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    Венци, има по-евтино добро решение с 9" DANA44, а и мога да ти предложа качествени уширители за 35" гуми, но ми звънни, че е много за писане, а и не е по темата.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Официално готов за сезона. Утре ще й е първия тест в дивото, а скоро ни чака седмица в Родопите. Очарован съм, макар и само пред блока да съм я опъвал ��Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2018-07-20-22-01-36.jpg
Прегледи:1
Размер:39.4 КБ
ID:5794717

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Здравейте.
                        Имам джип Грейт Уол Hover 3 cuv, 2,4, от тези които са произвеждани за Италия. Произведен е 2007г. Купих го есента на 2017г.
                        С течение на времето, докато го карах за ремонт и смяна на консумативи в МИТВАС в София, разбрах че някои части на този модел са различни от тези на "българския" модел и МИТВАС не ги зареждат. Казаха ми да си търся части от чужбина. Което страшно ме разочарова, защото не знам как и къде да си поддържам колата (а не искам да я продавам).
                        В момента например имам теч на масло от семеринг на раздатъчната кутия, като в МИТВАС нямат точно такъв семеринг и не мога да го подменя при тях.
                        Има ли някой идея къде и как да реша този проблем?

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          В Тандер пробва ли? Друг вариант, ако знаеш как сваляш и отиваш със семеринга в магазин за семеринги -100% ще имат същия. На мен за семеринг на заден диференциал ми искаха 28лв, аз си взех такъв от форд транзит за 5лв. Ако искаш мога да ти пратя файлове, които съм събирал с времето - резервни части оригинални номера, заместители и т.н Само прати мейл.
                          П.П Не съм сигурен че има разлика в раздатките на българските и италианските - всичко е сходно. Всички 2.4 би трябвало да са с еднаква раздатка, единствената разлика е в предавателните числа на диференциалите - по старите са с 4.55, по-новите са с 4.22. Като цяло Митвас са бастуни, аз до сега 2 пъти съм ходил в Тандер - скъпо взимат, но вършат работа.

                          Поздрави.

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                            В Тандер пробва ли? Друг вариант, ако знаеш как сваляш и отиваш със семеринга в магазин за семеринги -100% ще имат същия. На мен за семеринг на заден диференциал ми искаха 28лв, аз си взех такъв от форд транзит за 5лв. Ако искаш мога да ти пратя файлове, които съм събирал с времето - резервни части оригинални номера, заместители и т.н Само прати мейл.
                            П.П Не съм сигурен че има разлика в раздатките на българските и италианските - всичко е сходно. Всички 2.4 би трябвало да са с еднаква раздатка, единствената разлика е в предавателните числа на диференциалите - по старите са с 4.55, по-новите са с 4.22. Като цяло Митвас са бастуни, аз до сега 2 пъти съм ходил в Тандер - скъпо взимат, но вършат работа.

                            Поздрави.
                            Здравей.

                            Нямам нито инструменти, нито знания, за да ремонтирам сам джипа. Искам да го ремонтира специалист.
                            МИТВАС казаха, че имало разлика между китайските и българските модели,но не погледнаха подробно, а директно ме отрязаха.
                            Тандер сервиз ли е?
                            Един познат ми каза да сложа добавка срещу течове в раздатката,но пак не е сигурно че ще се получи.
                            Течът е там, където влиза кардана в раздатката, доколкото разбрах.
                            Поздрави.

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Недей си игра с тия добавки - рукнало ли е масло търси причината, не знам ква е тая добавка но аз в трансмисия слагам само трансмисионно масло. Пиши в гугъл Евросервиз Тандер - това е второто представителство на грейт уол в София. Намира се зад околовръстното над Бъкстон. Да дадеш инфо като ти свършат работа как е минало.

                              П.П ако някога нещо се чудиш или ти трябва инфо пиши, събрал съм доста за великата стена
                              Поздрави.

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от Drafter Преглед на мнение
                                ...
                                Един познат ми каза да сложа добавка срещу течове в раздатката, ...
                                Не си правете експерименти с добавки против течове. Производителят е предписал къде какви масла се слагат и да се ръгат допълнителни химии без ясна представа какви странични ефекти може да имат не е особено добра идея.
                                Щом тече, значи някой семеринг е заминал и трябва да се смени.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X