Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Great Wall - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Great Wall - плюсове и минуси

    ........
    Последно редактирано от plamenpe; 07-10-18, 21:27. Причина: грешка

    Коментар


    • От: Great Wall - плюсове и минуси

      Четох в руския форум, че успешно ги елиминрат...
      Какъв е проблема, който налага ремонт, какви са симптомите за повреда в балансиращите валове?

      Коментар


      • От: Great Wall - плюсове и минуси

        На тия в руските форуми им е "фйешън" явно да елиминират всякакви балансиращи валове, на всякакви двигатели.

        ...друг е въпроса че кола с тоя размер, бензинов мотор с тоя обем и балансиращи валове някак хич не ми стоят заедно.

        В общия случай им се маха привода (зъбни колела, ремък, верига в зависимост от двигателя), стига да не въртят нещо друго. Оставят си се на място за да си стоят в лагерите и да не пада налягането на маслото, или тотално се махат и където са им лагерите се слагат "тапи" със същата цел.

        Като операция в общия случай не е нищо трудно, но ми се чини смислено само ако няма друга оправия на смислена цена.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Great Wall - плюсове и минуси

          Според "мастерите, лагерите превъртат в леглото" на блока, новия лагер няма къде да се набие - лабав!

          http://www.vfaq.com/mods/balance-shafts.html
          Последно редактирано от iboni; 08-10-18, 18:44.

          Коментар


          • От: Great Wall - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от EWGENI AWRAMOW Преглед на мнение
            Да кажа само за разхода: градско 10,5-11; междуградско 7,9-8. Това са показанията на компа, а и на боновете от бензиностанцията.
            Карам Стийд 5 от три години вече, 70 000км, на газ. Айде в рудника е ясно, рахода е 16-18/100км, при разходна норма 17,8л. По асфалта обаче, както и да го галя, разхода се движи 12 лятно време, 13-13,5л/100 зимата. Не виждам как сте постигнал този разход с едни и същи двигатели, още повече пикапа не е разработен още. Моя се отпуши след 15 000км, след първа смяна на масло

            Коментар


            • От: Great Wall - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
              А? Смяна на масло на 5000 километра?
              При нас смениха маслото и филтъра на 5000км, послед стандартно на 15000, и след това вече през 15 000км .

              Коментар


              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                Здравейте,

                Нещо извратено се случва със скоростите ми. Прибрах се от Родопите предната неделя и откакто съм в града много трудно взеха да превключват от 1 до 3, 4та и 5та почти няма разлика, но пак леко влошаване усещам. Странното е, че се случва само на работещ мотор. Като изгася скоростите си влизат без проблем. В съединителя ли да търся причината или скоростите нещо са духнали?

                Поздрави

                Коментар


                • От: Great Wall - плюсове и минуси

                  Как влиза задна при работещ двигател ?
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • От: Great Wall - плюсове и минуси

                    Със задната като, че ли всичко е нормално, честно казано не съм обърнал внимание. Какво ти е на ума?

                    Коментар


                    • От: Great Wall - плюсове и минуси

                      Кажи как влиза задна, пък после ще го мислим.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • От: Great Wall - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                        Здравейте,

                        Нещо извратено се случва със скоростите ми. Прибрах се от Родопите предната неделя и откакто съм в града много трудно взеха да превключват от 1 до 3, 4та и 5та почти няма разлика, но пак леко влошаване усещам. Странното е, че се случва само на работещ мотор. Като изгася скоростите си влизат без проблем. В съединителя ли да търся причината или скоростите нещо са духнали?

                        Поздрави
                        Прилича на съединител. На студен и топъл двигател има ли разлика? По-точно като запалиш на студено да влизат по-лесно и колкото повече време караш да влизат все по-трудно?

                        Иначе можеш да започнеш от помпи на съединителя ... спирачна течност има ли? Течове?
                        Nissan Terrano 2,7 TDI

                        Коментар


                        • От: Great Wall - плюсове и минуси

                          Така...задната и тя не влиза много лесно. И да - на студен двигател като, че ли влизат по-лесно, като загрее става с налучкване. Тя колата е на 80к км, ама пък съединителя го паля 5-6 пъти вече, та може да съм го батисал. Ако е съединител, като избирам ( понеже за тая кола тука няма и ще е заместител ) само за диаметър на диска и шлици/диаметър на вал-а ли трбява да гледам или има и други работи?

                          Поздрави

                          Коментар


                          • От: Great Wall - плюсове и минуси

                            Виж има ли масло в скоростната кутия. На една кола бяха започнали да не влизат и дори някои да излизат, студена нямаше грижи, смених скоростната кутия и се оказа, че вътре няма нищо без видим теч. Трябваше първо да пробвам само със сипване на масло, преди да сменям кутия.
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: Great Wall - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                              Така...задната и тя не влиза много лесно. И да - на студен двигател като, че ли влизат по-лесно, като загрее става с налучкване. Тя колата е на 80к км, ама пък съединителя го паля 5-6 пъти вече, та може да съм го батисал. Ако е съединител, като избирам ( понеже за тая кола тука няма и ще е заместител ) само за диаметър на диска и шлици/диаметър на вал-а ли трбява да гледам или има и други работи?

                              Поздрави
                              Такъв проблем съм имал със съединител на 13000 км. Турски ментак, сменен целия комплект на цена като за читав.

                              При аутопсията освен, че диафрагмата на притискателя беше износена от лагера, тя беше и посиняла.

                              Според майстора, се е отвърнала и колкото повече загрява двигателя със скоростите, толкова повече намалява пружинното и действие, не може да отдели добре. От там затрудненото включване, прогресиращо със загряването.

                              Щом си го палил тоя съединител толкова пъти, едвали е в добро здраве.



                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • От: Great Wall - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от vencibull Преглед на мнение
                                Така...задната и тя не влиза много лесно. И да - на студен двигател като, че ли влизат по-лесно, като загрее става с налучкване. Тя колата е на 80к км, ама пък съединителя го паля 5-6 пъти вече, та може да съм го батисал. Ако е съединител, като избирам ( понеже за тая кола тука няма и ще е заместител ) само за диаметър на диска и шлици/диаметър на вал-а ли трбява да гледам или има и други работи?

                                Поздрави
                                Май си за съединител, но през теуевизора толку.

                                Относно диска, нямаш никакъв проблем, но има и друго решение доста по-подходящо за теб, ама да не цапане излишно темата, по телефона или на кафета или бири.
                                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X