На тия в руските форуми им е "фйешън" явно да елиминират всякакви балансиращи валове, на всякакви двигатели.
...друг е въпроса че кола с тоя размер, бензинов мотор с тоя обем и балансиращи валове някак хич не ми стоят заедно.
В общия случай им се маха привода (зъбни колела, ремък, верига в зависимост от двигателя), стига да не въртят нещо друго. Оставят си се на място за да си стоят в лагерите и да не пада налягането на маслото, или тотално се махат и където са им лагерите се слагат "тапи" със същата цел.
Като операция в общия случай не е нищо трудно, но ми се чини смислено само ако няма друга оправия на смислена цена.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Да кажа само за разхода: градско 10,5-11; междуградско 7,9-8. Това са показанията на компа, а и на боновете от бензиностанцията.
Карам Стийд 5 от три години вече, 70 000км, на газ. Айде в рудника е ясно, рахода е 16-18/100км, при разходна норма 17,8л. По асфалта обаче, както и да го галя, разхода се движи 12 лятно време, 13-13,5л/100 зимата. Не виждам как сте постигнал този разход с едни и същи двигатели, още повече пикапа не е разработен още. Моя се отпуши след 15 000км, след първа смяна на масло
Нещо извратено се случва със скоростите ми. Прибрах се от Родопите предната неделя и откакто съм в града много трудно взеха да превключват от 1 до 3, 4та и 5та почти няма разлика, но пак леко влошаване усещам. Странното е, че се случва само на работещ мотор. Като изгася скоростите си влизат без проблем. В съединителя ли да търся причината или скоростите нещо са духнали?
Нещо извратено се случва със скоростите ми. Прибрах се от Родопите предната неделя и откакто съм в града много трудно взеха да превключват от 1 до 3, 4та и 5та почти няма разлика, но пак леко влошаване усещам. Странното е, че се случва само на работещ мотор. Като изгася скоростите си влизат без проблем. В съединителя ли да търся причината или скоростите нещо са духнали?
Поздрави
Прилича на съединител. На студен и топъл двигател има ли разлика? По-точно като запалиш на студено да влизат по-лесно и колкото повече време караш да влизат все по-трудно?
Иначе можеш да започнеш от помпи на съединителя ... спирачна течност има ли? Течове?
Така...задната и тя не влиза много лесно. И да - на студен двигател като, че ли влизат по-лесно, като загрее става с налучкване. Тя колата е на 80к км, ама пък съединителя го паля 5-6 пъти вече, та може да съм го батисал. Ако е съединител, като избирам ( понеже за тая кола тука няма и ще е заместител ) само за диаметър на диска и шлици/диаметър на вал-а ли трбява да гледам или има и други работи?
Виж има ли масло в скоростната кутия. На една кола бяха започнали да не влизат и дори някои да излизат, студена нямаше грижи, смених скоростната кутия и се оказа, че вътре няма нищо без видим теч. Трябваше първо да пробвам само със сипване на масло, преди да сменям кутия.
Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Така...задната и тя не влиза много лесно. И да - на студен двигател като, че ли влизат по-лесно, като загрее става с налучкване. Тя колата е на 80к км, ама пък съединителя го паля 5-6 пъти вече, та може да съм го батисал. Ако е съединител, като избирам ( понеже за тая кола тука няма и ще е заместител ) само за диаметър на диска и шлици/диаметър на вал-а ли трбява да гледам или има и други работи?
Поздрави
Такъв проблем съм имал със съединител на 13000 км. Турски ментак, сменен целия комплект на цена като за читав.
При аутопсията освен, че диафрагмата на притискателя беше износена от лагера, тя беше и посиняла.
Според майстора, се е отвърнала и колкото повече загрява двигателя със скоростите, толкова повече намалява пружинното и действие, не може да отдели добре. От там затрудненото включване, прогресиращо със загряването.
Щом си го палил тоя съединител толкова пъти, едвали е в добро здраве.
Така...задната и тя не влиза много лесно. И да - на студен двигател като, че ли влизат по-лесно, като загрее става с налучкване. Тя колата е на 80к км, ама пък съединителя го паля 5-6 пъти вече, та може да съм го батисал. Ако е съединител, като избирам ( понеже за тая кола тука няма и ще е заместител ) само за диаметър на диска и шлици/диаметър на вал-а ли трбява да гледам или има и други работи?
Поздрави
Май си за съединител, но през теуевизора толку.
Относно диска, нямаш никакъв проблем, но има и друго решение доста по-подходящо за теб, ама да не цапане излишно темата, по телефона или на кафета или бири.
ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар