Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с нива...

    Оправям я 5000 км не е мръднала при душманска употреба,ама все пак...утре ще свалям СК да видим какво ще е.
    Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
    feikot@abv.bg
    Обратно дороги - НЕТ !

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с нива...

      Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
      Почти вярно,само дето се е заварил аксиалният лагер на съединителя.
      Малкият дявол!!! Оправя се лесно!
      +1.
      Минах по същия път със същите симптоми след поминалата Зима,прекарана в продължителни "плавания" из дълбоките води по горите.
      Просто в един момент аксиалния лагер се изми и геройски блокира-/това в буквалния смисъл на думата/.
      П.П.Аксиалните полумесеци категорично не са.
      Въпреки това,като си смениш аксиалния лагер и сглобиш всичко накарай някой при запален мотор на празен ход да натиска и отпуска съединителя,а ти гледай внимателно ремъчната шайба на к.в.
      Ако всичко е нормално не трябва да долавяш на око аксиално изместване на к.в.-/казвам ти най-грубия метод за диагностика,но в случая ще ти свърши работа/.

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с нива...

        И аз залагам на аксиални лагери на коляновия вал ....
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с нива...

          Аксиален лагер до притискателния...беше се заварил буквално.Нова втулка,лагер и пружинка и нивата е отново на пистата
          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
          feikot@abv.bg
          Обратно дороги - НЕТ !

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с нива...

            Ура, аз печеля бирата! Неверниците да хукват да купуват!!!!
            Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

            А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с нива...

              Честито и безаварийно!Другия погледна ли го?
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с нива...

                Ако минаваш насам,бири и ракийки на корем.

                Весков, не съм го гледал...то май трябваше и да погледна скоростната,че ми изключва 4та,ама май ще е нататък.
                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                feikot@abv.bg
                Обратно дороги - НЕТ !

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с нива...

                  Трябваше.Всеки ден отлагане ти оскъпява ремонта!
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • Re: Постоянни проблеми с нива...

                    Ех, ако си я свалил и не си се възползвал да я видиш... тя тая кутия е проста като детска играчка.Другите проблеми оправиха ли се?Помощ трябва ли?

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с нива...

                      Честите ремонти на нивата са лоша поличба от която няма лекуване, докато не смениш емблемата

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с нива...

                        Fryscо други проблеми за сега няма,имаше със загряването,сега като е по-хладно го няма тоя проблем,стои си с чукчето и кондензатора,нямам нещо мотивацията пак да се занимавам с това електронно,че нямам нерви.
                        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                        feikot@abv.bg
                        Обратно дороги - НЕТ !

                        Коментар


                        • Re: Постоянни проблеми с нива...

                          Чукчето и наковалнята не е чак толкова зло нещо, макар че датчика на хол е доста по надеждно и просто решение, отделно че има предимства за самата характеристика на запалването.И все пак, за да работи добре с чукчето си трябва малко баене, няма как-само на слух не става.Твърде вероятно е загряването да е вследствие от некоректната центровка.
                          Самата центровка има два много важни параметъра-начален ъгъл на искрата-препоръчано около 7 градуса предварение за стандартен ладов двигател и динамичната характеристика, която центробежния регулатор и вакуумния октан коректор правят.И двете се променят лесно, но за динамичната характеристика на предварението се налагат множество измервания-със стробоскоп най лесно, но има и други начини.Та поне началния ъгъл е елементарен, макар че това не е най правилния метод, е най бързия:болта на делкото е разхлабен, белега на шайбата трябва да е между двата по къси белега на капака на агренажа-те са съответно 0, -5 и -10 градуса предварение.Така че шайбата трябва да е в положение -7 градуса, тогава ако приемем че първи цилиндър е в такт на запалване, откачаш кабела му, слагаш му една свещ и опираш свеща в двигателя стабилно, за да има маса.И настройваш делкото докато прескочи искра.Запомняш това положение и повтаряш настройката всеки път с по малки амплитуди, докато не си сигурен че точно това е момента.Възможно е при настроени белези, да се окаже че четвърти цилиндър е в такт запалване, не е фатална грешка, но е добре да се откоригира.Също така това важи най вече при точно зацепен разпределителен вал... но в това можеш да се усъмниш, ако тази центровка не дава добри резултати.Имай предвид че от този начален ъгъл тръгва цялата характеристика на предварението, така че колкото е по голям той, толкова по голямо е максималното предварение, а не е добре то да е твърде голямо.Неговото настройване ако искаш е опиша по натам, засега пробвай това...
                          Следващата стъпка е да е добре настроена сместа.Дадения пример е за бензин, за газ е по добре да е още малко по голямо предварението, максимум до 10 градуса, но аз съм карал на -7 за газ и се чувстваше по добре отколкото на -10.За сместа важат два принципа, независимо на газ или бензин-на студен двигател се иска богата, на топъл-бедна.Колко богата и колко бедна, вече е индивидуално за всяка кола, но това е момент който лесно може да бъде прехвърлен с неправилни настройки, тоест да е прекалено богата или бедна.Зависи и как е подадена газта към карбуратора и дали смукача играе някаква роля, но ако е направена така че той да не влияе въобще, значи всякаква настройка е компромис и с двете неща.Ако е продупчен карбуратора и са навити щуцери, смукача би трябвало да работи.Не толкова прецизно като на бензин, но работи.Тогава, газта се настройва на топъл двигател, за да се форсира без чудене и заглъхване-това на око и ухо, иначе е правилно със разни уреди.На студен двигател трябва да пали със помощта на смукача.
                          Аз идеална настройка обикновенно постигам на бензин, а за газта... не съм запознат с нея и не съм и голям почитател, та може би ако се запозная с устройството на изпарителя най сетне, ще дам по коректни съвети.

                          Но все пак, това са първи, общи стъпки, които показват верния път.Оттам нататък има как да стане и по добре, но вече си трябват и знания и умения и уреди... но без да се направят тея първи стъпки, не става... знам много хора, които стрелят тъмното с настройване на ухо, на звук и на усет и ако пренебрегват грешките цял живот се мъчат и те и колите им.

                          За електронното, и да е изгоряло, те не са скъпи, ще намериш друго.

                          За кутията също има какво да ти подскажа, ако те дразни.Най лесно е да се мушнеш под колата и да видиш на ръка, дали е притегната добре гайката която закрепва фланеца на дупето на кутията.Ще я видиш под гуменото каре.Друг възможен проблем са фиксаторите на предавките, но обикновенно от тях започват по две скорости да се изключват.

                          Коментар


                          • От: Re: Постоянни проблеми с нива...

                            Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
                            Чукчето и наковалнята не е чак толкова зло нещо
                            Друг възможен проблем са фиксаторите на предавките, но обикновенно от тях започват по две скорости да се изключват.
                            НА кое казваш 'фиксатори" ?

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с нива...

                              Има отстрани едно капаче, под което седят пружинки със сачми.Влизат в едни нарези по шишовете на предавките.Рядко се скапва нещо там, ама съм виждал изядени жлебове по шишовете.

                              Коментар


                              • От: Re: Постоянни проблеми с нива...

                                Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                                НА кое казваш 'фиксатори" ?

                                От дясно на кутията(гледана от зад) има вертикална планка закрепена със два 8мм болта,под тях има три пружини и съчми,те задържат(фиксират) вилката която включва муфата за съответната предавка,те са неубиваеми на лада,кутията си умира с тях и няма смисъл да ги ровиш.Ако има проблем със някоя предавка,сменя се муфа ,вилка(ако хлопа в канала на муфата)и съответното зъбно колело,във повечето случаи синхронизатора не е износен,ако са му подострени зъбите се заменя със нов или здрав.

                                P.S.Заедно сме писали със колегата...
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X