Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Постоянни проблеми с Нива...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Постоянни проблеми с нива...

    Разгеле! Вече мислех куршум да и леем против уроки... Какво все пак и беше?
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • От: Постоянни проблеми с нива...

      Клони към неизвестността ,официалната версия е кондензатора,но пък това не и пречеше,да не запали с ПЗЕТ-а,сега си е направена да работи с чукчето и кондензатора.

      Даже сега работи по-добре от преди,да не я урочасам,държи си 900 оборота,форсира се,има мощност...направо не знам да се радвам ли,да се крия ли,че да не спре пак...тия дни,ако ми остане време ще сложа и делкото с датчика и се надявам да пиша само в темата за приключения с Нива
      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
      feikot@abv.bg
      Обратно дороги - НЕТ !

      Коментар


      • От: Постоянни проблеми с нива...

        Съмнявам се, че е кондензатора. Вероятно е някакъв кабелен проблем и не е добре, че не си го установил, защото може да те изненада. Като се стопли намери някой, който разбира от автомобилни ел. инсталации и прегледай всичко.
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • От: Постоянни проблеми с нива...

          И аз мисля, че проблемът е в кабелите за високото напрежение или те, или бобината и дестр. капачка не съответстват на необходимите за ел.запалване.
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • От: Постоянни проблеми с нива...

            То няма какво да и се разбира за инсталацията,по спомен,по диаметъра беше или 6 или 8 (по-скоро 6) квадрата кабела,който отиваше до ключа. И мен ме притесни това,че "проблема" се оказа кондензатора,защото както казах,с ПЗЕТ-а нямаше абсолютно никаква искра.

            Разбрах се с тоя приятел от моргата,да разменя самаровата бобина с голфова да речем,смених и комутатора с такъв от Ауди 80 (като нов е,защото ги били слагали с купето) ще премеря датчика на хол,по споменатия по-горе начин с резистора и ще ги разменя. Проблема на мен в момента ми е,че вътре в делкото 3те кабела за датчика са бели и не мога да разбера по кой трябва да върви плюса от комутатора,защото може и да съм разменил местата на тия кабели,които са в буксата на делкото (1 и 3).В моргата гледах едно голфово делко,вътре кабелите си бяха с цвета от отвън,а руская машина с един цвят На голфовото,надписано отгоре кой кабел е + кой -,тука няма...това ще дерзая
            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
            feikot@abv.bg
            Обратно дороги - НЕТ !

            Коментар


            • От: Постоянни проблеми с нива...

              Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
              То няма какво да и се разбира за инсталацията,..В моргата гледах едно голфово делко,вътре кабелите си бяха с цвета от отвън,а руская машина с един цвят На голфовото,надписано отгоре кой кабел е + кой -,тука няма...това ще дерзая
              Това е твърде странно. Имал съм 7 Лади, от които - 2 Ниви. Винаги кабелите са били с различни цветове и това е било указано в схемите на ел. инсталациите.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • От: Постоянни проблеми с нива...

                Това е моето делко Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11835116441564186221331061132tpWBZXPeQSHFN1Drs2MP.JPG
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5353881
                Така както е сега,на кой пин трябва да дойде плюса от комутатора,на близкия или далечния (от към фотографа или от към тъмно зелената плоскост) ? Искам само и единствено това като отговор Други въпроси никакви нямам,защото малко през интернет се обяснява все едно е квантова физика,а те са 3 пърпави кабела и човек почва да се чеше по зелката аджеба кое какво е,а всъщност в трудово може да се направи като ти се обясни на живо
                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                feikot@abv.bg
                Обратно дороги - НЕТ !

                Коментар


                • От: Постоянни проблеми с нива...

                  близкия/ляв= 5 изв ком,среден=6 изв.комНатиснете снимката за да я уголемите

Име:skf5b.gif
Прегледи:2
Размер:154.0 КБ
ID:5354067десен/заден/далечен=3 комНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Datchik-Holla-s-kommutatsionnoy-kolodkoy-A473-407529-3669_qb3tMm.jpg
Прегледи:1
Размер:120.3 КБ
ID:5354068
                  Последно редактирано от veskov; 07-03-12, 11:10. Причина: да не се затруднява да чете и генерира колегата
                  А тези простотии се правят от името на всички ни.
                  Даника
                  Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                  Коментар


                  • От: Постоянни проблеми с нива...

                    Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                    Това е твърде странно. Имал съм 7 Лади, от които - 2 Ниви. Винаги кабелите са били с различни цветове и това е било указано в схемите на ел. инсталациите.
                    Нищо странно няма. Някой гаражен гений си е оставил ръцете.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • От: Постоянни проблеми с нива...

                      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                      Подарявам нови:датчик на хол,комутатор/7изв.,розетка конт.кл.,патрони врати с ключ,ключ светл.с осв.,руско транз.запалване за об.делко/бобина,фасонги за 2 св.задни-лада,нива.В С-я съм,тел.в подписа-само за чл.на форума.Ако модераторите решат-местят или трият.
                      подарени
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар


                      • От: Постоянни проблеми с нива...

                        Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                        Колега,може и да бъркам,но аз имах проблеми заради бобината. Беше обикновенна а колата е с електронно делко и ми създаваше проблеми с паленето. Не съм запознат с тия работи,не искам да давам акъл,но нещо се водеха транзисторни и прочие,но си спомням много добре,че имах проблеми.
                        Колега, аз също съм с делко с датчик на Хол, преди време ми проби бобината, сложих уж за временно бобина от Москвич2140 (търкаляше се в гаража от преди, беше за резервна на Мохера) двигателя работи без проблем, купих нова бобина ама.... мързела не мори а мъчи , особено когато работи добре...
                        Лада НИВА не избира пътя, тя просто върви напред...
                        0887686779 Краси

                        Коментар


                        • От: Постоянни проблеми с нива...

                          Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                          Датчика на хол свързваш така:1-во на средния-резистор(съпротивление) 2 килоома и цифров волтметър на обхват 20волта ,2-ро другия край на волтмет.към крайния -обикновено е бяло/черно и подаваш ,, - "от акумулатор,3-то другия край на резист./съпротивл. към другия краен и чак тогава пак там ,,+"акум.Волтм.трябва да покаже 0,3-0,5волта.Пипаш с отвер.отпр.датчика и волтм.трябва да покаже с 2 макс.3 волта по-малко от акум.(12-3=9)Ако комут.е руски-каквато и да е бобина за комут.,ако е от голф-по-добре европейска,но само за запалване с комут.гледай схемата в #99 .
                          В отговор на този пост,днес имах време и пробвах,вързах всичко изрично както си го обяснил.Обаче когато сложа отвертката отпред показва 0.1V когато я няма показва 12.75-8V като акумулатора е 12.9V
                          Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                          feikot@abv.bg
                          Обратно дороги - НЕТ !

                          Коментар


                          • От: Постоянни проблеми с нива...

                            Здравейте колеги,имам епохален въпрос,днес имах време и отидох в сервиза да видя дали ще оправя това електронно...Всичко е свързано както трябва,по схеми,както си пише...бобината е Бош от Джета,комутатор Телефункен (чисто нов ! ) никаква искра...,пробвах и с делкото от джетата-никаква искра...най-интересното,че бобината след 10на мин пробване,палене,въртене и т.н щеше да се запали от загряване,също и комутатора беше доста загрял,но не толкова.Какво става с тая щайга...?
                            Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                            feikot@abv.bg
                            Обратно дороги - НЕТ !

                            Коментар


                            • От: Постоянни проблеми с нива...

                              Подай един директен плюс на бобината и пробвай дали ще запали.

                              Коментар


                              • От: Постоянни проблеми с нива...

                                Има плюс,мерих от там.Има плюс по буксата за датчика на хол (3ката) .Интересното е,че мерих за + дали има и имаше на трите кабелни обувки !!! (към делкото) единия кабел на комутатора пише да е на минус,другия на маса,това значи и двата на едно,нали,другия + на бобината и това е..
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X