До: 80-та серия на Ленд Крузър и нейните алтернативи...
А защо ще си посипваш главата с пепел?
Въпросите ти дотук, поне за мен, са повече от основателни. Пък и макар и в под-форум на Тойота, надявам се не сме се събрали за да си викаме - само Левски, оле! 
Аз също ли да си посипя главата с пепел, като ще кажа, че има и още една експедиционна алтернатива - дълъг Дифендър със стария дизел? Да, по-трошлив и слаб е в много отношения и от ТЛК-то и от Патрула, но пък е и на едни съвсем други пари. Носи не по-малко, върви пак с 80-90, макар и с "малкия" 2.5 дизел и т.н. и т.н.
А пък съвсем ще си посипя главата с пепел, като ще кажа, че в много отношения бих предпочел 120-ката, пред 80-тката.
Но просто не мога да си я позволя (в момента). 
Ако говорим за die-hard експедиции в Азия и Африка, базата не е толкова от значение, даже въобще. Взима се нещо, за което може да се намери нещо на място, за минимум пари, и което да не ти пука, ако трябва да го оставиш там, on your way back home. Говорим за стар Патрул, Ленд Ровър, Тойота. Уаз или Jeep според региона. Наистина, колко човека ще подготвят една 80-та серия за едни 50-60хил.лв. (толкова излиза, даже и нагоре) и ще я разсъндъчат на нещо като ТрансСибир?
Подготовката, ентусиазма, емоциите около любимия автомобил и плановете са едно, реализацията и това - реално с какво като минимум можеш да го направиш е съвсем друго. Хората правят и дай-хард експедиции и със стари Мини Купъри и даже Шкода 1000МБ.

А за всичко дето е тука и наоколо - визирам Албания, Турция, Украйна (Ник.. ), една 120-ка ще се справи не по-лошо, даже в много отношения и по-добре.... Мое мнение.
Говорим за алтернативи, нали?...
Първоначално публикуван от stargazer
Преглед на мнение


Аз също ли да си посипя главата с пепел, като ще кажа, че има и още една експедиционна алтернатива - дълъг Дифендър със стария дизел? Да, по-трошлив и слаб е в много отношения и от ТЛК-то и от Патрула, но пък е и на едни съвсем други пари. Носи не по-малко, върви пак с 80-90, макар и с "малкия" 2.5 дизел и т.н. и т.н.
А пък съвсем ще си посипя главата с пепел, като ще кажа, че в много отношения бих предпочел 120-ката, пред 80-тката.


Ако говорим за die-hard експедиции в Азия и Африка, базата не е толкова от значение, даже въобще. Взима се нещо, за което може да се намери нещо на място, за минимум пари, и което да не ти пука, ако трябва да го оставиш там, on your way back home. Говорим за стар Патрул, Ленд Ровър, Тойота. Уаз или Jeep според региона. Наистина, колко човека ще подготвят една 80-та серия за едни 50-60хил.лв. (толкова излиза, даже и нагоре) и ще я разсъндъчат на нещо като ТрансСибир?
Подготовката, ентусиазма, емоциите около любимия автомобил и плановете са едно, реализацията и това - реално с какво като минимум можеш да го направиш е съвсем друго. Хората правят и дай-хард експедиции и със стари Мини Купъри и даже Шкода 1000МБ.


А за всичко дето е тука и наоколо - визирам Албания, Турция, Украйна (Ник.. ), една 120-ка ще се справи не по-лошо, даже в много отношения и по-добре.... Мое мнение.

Говорим за алтернативи, нали?...

Коментар