Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

    Първоначално публикуван от ivoj_bg Преглед на мнение
    ????
    Има един бутон от ляво на волана - "POWER HEAT" или нещо подобно. Сутрин на студено върши чудеса.
    http://www.nakladkibg.com
    накладки, спирачни дискове, съединители

    088 8613380

    Коментар


    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

      Принципно на празен ход колата харчи малко, за 2,0 хди е около 300-500грама на час, Тойотата е с 2 радиатора които по груби сметки са поне 2-3 киловата, няма как да са захранени с 500грама нафта да грееш 2 калорифера Същото е и на буса, караш ли на равно или спреш веднага изтива двигателя за 1 мин

      Коментар


      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

        Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнение
        Има един бутон от ляво на волана - "POWER HEAT" или нещо подобно. Сутрин на студено върши чудеса.
        Точно за това става дума.
        My Toyota is fantastic! 0888 912 442 / 0897 912 442

        Коментар


        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

          Да, благодаря за отговорите.Наистина когато включа "POWER HEAT",вдига оборотите и започва да духа топло.Просто не съм очаквал да се държи по този начин парното.Имам аутлендър и ц4,те се държат по различен начин.Още веднъж благодаря за отговорите и спорна нова година.

          Коментар


          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

            Здравейте,
            дядо ми има TLC 120 2005 г. автоматик, купен нов от България с оригинален чип тунинг (power box) на Toyota и от известно време се появи един проблем.
            Първият път изгасна по време на движение, след което пали и веднага гасне. Ходихме в сервиза на Toyota в Пловдив и Пазарджик (уж били по-добри), където предположиха, че проблемът е в датчика на коляновия вал, но след смяната му проблемът остана. Следващото предположение беше чип тунинга и по-специално кабелите му, но след демонтажа му пак същата работа. Само че сега след като изгасне успява да запали. Онзи ден ми изгасна за 10 мин. 2 пъти все при по-ниски обороти по време на движение.
            Моля, дайте някакви идеи за
            - причината за проблема
            - специалисти, които могат да го открият и отстранят (без значение къде в България, защото явно от Toyota Пловдив, Пазарджик не могат да се справят)
            Джипът е на 160 000, дюзите са сменяни на 150 000, дядото го кара с по-скъп дизел. От сервиза казват, че такъв тип грешки не се записвали от компютъра, но въпреки това не ми се струва нормално да не могат да открият причината.
            Благодаря ви предварително!

            Коментар


            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

              Ако няма грешки е малко шибано. В Пазарджик са добри по принцип. Има едни джаджи които се слагат на ОБД буксата и четат в реално време и пишат данните и тогава се хваща и без да пише грешка, ама в Тойота нямат подобни, а и не винаги четат всичко. Първо провери и изчисти добре ЕГРа, после клапаните на помпата.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                НА служебната се беше задръстил нафтовия филтър, може да смуче въздух от някъде, не мисля че е електрически проблема. Паленето трудно след загасването много сериозна намеква за липса на нафта или въздух.

                Коментар


                • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                  Аз също съм на това мнение:
                  1/ по безболезнения /по-евтин/ задръстен горивен филтър;
                  2/ двата клапана на горивната помпа SCV1 и SCV2

                  Имах същи проблем преди 1-2седмици с рав4. Проблема беше комбинация от двете. Филтъра беше задръстен и двата клапана даваха фира. Колата гаснеше в движение дори спряла на място. След смяната на частите е пушка.

                  Коментар


                  • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                    Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                    НА служебната се беше задръстил нафтовия филтър, може да смуче въздух от някъде, не мисля че е електрически проблема. Паленето трудно след загасването много сериозна намеква за липса на нафта или въздух.
                    Филтърът е сменен преди 3-4 000 км. Как може да се диагностицират клапаните на помпата и ЕГР? И може ли да е от тях проблемът при положение, че един път минаваме примерно 50 км без проблем, а друг път за 20 км гасне 2 пъти.

                    Първите 2 пъти, когато изгасна, беше най-зле. Пали и след това веднага гасне. В един сервиз в Пловдив успяха да я запалят, след като изчистиха грешките в компютъра (тогава смениха датчика на коляновия вал-такава грешка прочели). Вторият път същата работа. Тогава я закарахме с платформа до Toyota Пазарджик, където след демонтиране на чип тунинга, казаха че веднага запалили. Според тях има проблем с кабелите на чипа (странното е, че не могат да доставят оригинални кабели). Но и без чипа пак гасне по време на движение, просто след това веднага си пали за разлика от първите пъти.
                    Вече в 5 - 6 прехвалени сериза освен тези на Toyota не могат да открият нищо.

                    Коментар


                    • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                      Това ,че няма реални грешки при диагностиката ,не значи ,че по живите данни не може да се усети проблема.Толкова колеги са я гледали..нещо не им ли направи впечетление?
                      Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                      Disco 1 бекъп
                      Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                      Коментар


                      • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                        Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
                        Това ,че няма реални грешки при диагностиката ,не значи ,че по живите данни не може да се усети проблема.Толкова колеги са я гледали..нещо не им ли направи впечетление?
                        И аз не мога да разбера. Всякакви специалисти я гледат и нито един не може да отстрани проблема. Аз разсъждавам така - при положение, че няма грешка, има примерно 10 възможни причини, започват да проверяват една по една, докато я намерят. Ужасно изнервящо е да не можеш да разчиташ на автомобила си.
                        Затова се обърнах към вас във форума да търся помощ. Ако трябва и на другия край на България бих го закарал джипа за диагностика и ремонт, само и само да се оправи.

                        Коментар


                        • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                          Дали не съвпада гасненето с смяната на филтъра така както обясняваш? Kaто угасне, не се мъчи да запалиш а напомпай с помпичката докато се втвърди и тогава пробвай да запалиш, ако палне от раз доста стават ясни нещата.

                          Коментар


                          • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                            Първоначално публикуван от Rady1st Преглед на мнение
                            Дали не съвпада гасненето с смяната на филтъра така както обясняваш? Kaто угасне, не се мъчи да запалиш а напомпай с помпичката докато се втвърди и тогава пробвай да запалиш, ако палне от раз доста стават ясни нещата.
                            Сега пали от раз, след като изгасне. Само първите два пъти, които описах, не искаше да пали. Гасне при ниски обороти.

                            Коментар


                            • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                              А докато работи равномерно ли работи, има ли каквото и да е притрисане?

                              Коментар


                              • От: ТЛК 120 съвети и препоръки за безпроблемна експлоатация.

                                Първоначално публикуван от kocikoc Преглед на мнение
                                И аз не мога да разбера. Всякакви специалисти я гледат и нито един не може да отстрани проблема. Аз разсъждавам така - при положение, че няма грешка, има примерно 10 възможни причини, започват да проверяват една по една, докато я намерят. Ужасно изнервящо е да не можеш да разчиташ на автомобила си.
                                Затова се обърнах към вас във форума да търся помощ. Ако трябва и на другия край на България бих го закарал джипа за диагностика и ремонт, само и само да се оправи.
                                Кое от това направи:
                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                Първо провери и изчисти добре ЕГРа, после клапаните на помпата.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X