Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Добре де, що врякаш? Гледай. Има си и вътрешни парчета, заварени на електронит. И външни също. Няма чупене.
    Тарга, sorry, но мене не ме кефи.
    Проекта звучи страхотно на хартия (кабина от 73-ка на шаси и мостове от 80-тка), ама тая работа с шасито не е като оная работа. За рязането отзад ок, за скъсяването посредата твърдо не. Едва ли трябва да казвам защо.

    Коментар


    • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

      Чий първия?
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

        Собственик се казва Недялко. Друго - за пари..... Тия дето ти дадох днеска
        Последно редактирано от Злой; 07-04-10, 21:01.
        Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
        Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

        Коментар


        • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Тарга, sorry, но мене не ме кефи.
          Проекта звучи страхотно на хартия (кабина от 73-ка на шаси и мостове от 80-тка), ама тая работа с шасито не е като оная работа. За рязането отзад ок, за скъсяването посредата твърдо не. Едва ли трябва да казвам защо.

          Теоретично съм съгласен. На практика-не. Знам че прилича на кощунство, ама е направено както трябва. Рамата е резната на S. Има вътрешно парче на електронитове, рязовете са на капки и външни капаци. И шевовете се разминават. Отвсякъде ще се скъса, но не и от там.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Добре де, що врякаш? Гледай. Има си и вътрешни парчета, заварени на електронит. И външни също. Няма чупене.
            Аз така си врякам бре не ме ли познаваш вече .
            Иначе и аз не съм привърженик на снаждане по рамата въпреки че сте го направили както по книгите ама.... А идеята са паразитен хебел за управлението ми хареса може да я ползвам

            Коментар


            • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

              Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
              Аз така си врякам бре не ме ли познаваш вече .
              Иначе и аз не съм привърженик на снаждане по рамата въпреки че сте го направили както по книгите ама.... А идеята са паразитен хебел за управлението ми хареса може да я ползвам
              Е кво няма да ти хареса? Спестяваш една секторна кутия, дето струва едни безобразни пари. Идеята не е и моя, ама да не цитирам имена. Гледах го че чете тука, ако иска да се включва.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Теоретично съм съгласен. На практика-не. Знам че прилича на кощунство, ама е направено както трябва. Рамата е резната на S. Има вътрешно парче на електронитове, рязовете са на капки и външни капаци. И шевовете се разминават. Отвсякъде ще се скъса, но не и от там.
                Със сигурност ще е здраво при съединението, но това е и проблема. ТЛК, както Уаз са с меки, гъвкави рами, не като ЛР или особено Г. Колкото и да е 'по книгите' тия заварки 'душат' рамата, както казва Фулдата.
                Последно редактирано от Yaro; 08-04-10, 00:45.

                Коментар


                • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Със сигурност ще е здраво при съединението, но това е и проблема. ТЛК, както Уаз са с меки, гъвкави рами, не като ЛР или особено Г. Колкото и да е 'по книгите' тия заварки 'душат' рамата, както казва Фулдата.
                  Остава да почакаме, за да видим кога ще се скъса. Колата се кара за всекидневна и по драките. И не се жали. Нека чакането започне- сега.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                    Доколкото разбирам от "Военна музика", при заваряването се нарушава именно еластичността на рамата на конкретното място.
                    Там едва ли ще се счупи, но кой би се наел с прогноза за останалото?
                    В итерес на истината, видях колата на Трявна и ми бяха необходими няколко миути за да "вдяна", че "такова животно нЕма",защото нямам претенции да познавам изоснови всичко, което произвежда марката - иначе външния вид ми хареса.
                    Life is too short to drive dull cars!

                    Fight global warming !
                    ... turn on your A/С !

                    Коментар


                    • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                      Сега видях че говорите за моята кола - трябва да ви кажа че стана много добре. Карам я вече около 10 хиляди км., 50-60% в гората при тежки условия и с много газ.
                      А относно рамата няма как да се скъса или нещо подобно.
                      А относно направата на тази кола, смятам че с пресаждането на цялата рама стана много по-лесно от колкото ако бих сменил двигател, мостове и т.н.
                      (Вижда се на снимката от поста ми)
                      Последно редактирано от Злой; 13-04-10, 21:21.
                      TLC 73 4.2-TD
                      Автоматик
                      Тел.0887859269

                      Коментар


                      • До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                        Почна се

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:new%204.2.jpg
Прегледи:1
Размер:184.1 КБ
ID:5178725

                        Това е новото сърце 4.2 с оригинален турбо компресор с водно охлаждане, задължително ще му монтирам кулер, радиатори на маслото и хидравликата. Има и други неща които ще претърпят промяна, но ще ги видите след време

                        Коментар


                        • От: До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                          Утре почваме сглобяването на мотора.

                          Вътре открихме напукани бутала

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PISTON%20%281%29.JPG
Прегледи:1
Размер:218.9 КБ
ID:5179749

                          Всички бутала бяха спукани точно по-този начин

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PISTON%20%282%29.JPG
Прегледи:1
Размер:172.1 КБ
ID:5179750

                          Вала получава нови биелни лагери

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PISTON%20%283%29.JPG
Прегледи:1
Размер:223.5 КБ
ID:5179751

                          Главата е напълно рециклирана и обслужена

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PISTON%20%284%29.JPG
Прегледи:1
Размер:204.5 КБ
ID:5179752

                          Това пристигна днес

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PISTON%20%285%29.JPG
Прегледи:1
Размер:181.2 КБ
ID:5179753

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PISTON.JPG
Прегледи:1
Размер:170.7 КБ
ID:5179748

                          продължаваме ....

                          Коментар


                          • От: До: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                            Утре почваме сглобяването на мотора.

                            Вътре открихме напукани бутала

                            [ATTACH=CONFIG]211358[/ATTACH]

                            Всички бутала бяха спукани точно по-този начин

                            [ATTACH=CONFIG]211359[/ATTACH]

                            Вала получава нови биелни лагери

                            [ATTACH=CONFIG]211360[/ATTACH]

                            Главата е напълно рециклирана и обслужена

                            [ATTACH=CONFIG]211361[/ATTACH]

                            Това пристигна днес

                            [ATTACH=CONFIG]211362[/ATTACH]

                            [ATTACH=CONFIG]211357[/ATTACH]

                            продължаваме ....

                            Имам въпрос,(ако може)това с буталата на какво се дължи според теб?
                            Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                            Коментар


                            • От: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                              Дължи се най-вече на съвестния стопанин в Англия от който я купих. Предполагам двигателя е прегрял и изгасен, буталата се разширяват повече от стоманените цилиндри и блокират в тях. При следващото палене се откъртват тези ръбове. Всичко е в сферата на предположенията де

                              Коментар


                              • От: Тунинговане на 2 броя ТЛК73 за хард offroad и състезания

                                От доста време не съм писал в темата. Двигателя е на мястото си вече с огромен кулер, допълнителен маслен радиатор, като "хванахме" маслото със фланец под масления филтър, още един радиатор на кормилната уредба. Изхвърлих старата скоростна кутия с раздатката парт тайм и присадих такава от 80ка фул тайм с блокаж на междинния диференциал. Поиграхме си доста с тоците у управлението и но всичко стана перфектно даже и лампите по таблото ми показват какво се случва в раздатката .

                                Започнахме и окачването на новите мостове, задния леко усилен със стабилизатор traction bar

















                                Решил съм да карам с преден и заден LSD диференциали вече съм си ги набавил и остава само да ги монтирам в мостовете, но това ще стане след пълната им профилактика. Предстои още много работа цялата задница ще е изцяло на ново проектиране с цел по добро охлаждане на радиатора и оползотворяване на обема. Както и балансиране на автомобила който ще е и с ново междуосие......

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X