Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на 4Runner

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Повдигане на 4Runner

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Това ако е вярно, значи, че някой преди теб непосредственно е измил ДВГ отвътре..................
    Андро, мойте уважения към теб, опита и уменията ти.
    Не като дане съм виждал дизело ДВГ, не е като да не съм отаврял и ремонтирал такъв. Имам още 3 дизелови коли и още няколко съм имал. От конструкции реализирани през "90г, та до такива произведени пред 2014г. При никой от тях не съм наблюдавал такова явление. На тази не е така. Маслото е бистро, и чисто. Утре ще снимам ако се присетя. Незнам на какво се дължи. На другите ми коли след 2рата минута работа и маслото е почерняло...


    Поздрави!
    п. П. Надявам се да не приемаш това като заяждане и празнословие.
    Последно редактирано от I.Stoyanov; 24-03-18, 00:00.

    Коментар


    • От: Повдигане на 4Runner

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      ............
      Незнам на какво се дължи..........

      Ми аз ти казах на какво се дължи, ама ти си мислиш, че се майтапя!
      Маслото на дизеловия ДВГ остава бистро на нов ДВГ, или на хубаво измит такъв през първите, до към 500 км. После почернява.
      Твоя явно не е нов, значи е измит. Което най вероятно значи основно разглобен и измит преди сглобяването ..............

      Коментар


      • От: Повдигане на 4Runner

        Бившата Тоуота HJ61 4.0turbo , маслото след смяна стоеше бистро до 2000 км пробег и никога не цапаше ръцете квто на другите дизели.

        Изпратено от моят StrongPhoneQ4 с помощта на Tapatalk
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • От: Повдигане на 4Runner

          Чернилката от саждите основно се натрупва в картера и капака на картера, и е достатъчно да е свалян капака и измит с пароструйка, както и картера за да се получи тоя ефект.
          Тия джипки са на по 25-30г. и не знаеме кой какво е правил преди нас за твърдим, че Тойота не цапа, па всички други цапат.

          Коментар


          • От: Повдигане на 4Runner

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Чернилката от саждите основно се натрупва в картера и капака на картера, и е достатъчно да е свалян капака и измит с пароструйка, както и картера за да се получи тоя ефект.
            Тия джипки са на по 25-30г. и не знаеме кой какво е правил преди нас за твърдим, че Тойота не цапа, па всички други цапат.
            Андро, съгласен съм. Знаеш как се сваля картера на този ДВГ с това предно окачване. Отдолу няма следи някой да е барАл поне в близката година.
            Възможно е колата наистина да е на 225к км и да е карана с 5w40. Това би обяснило високите миални свойства на този тип масла и евентуално "разтварянето" и отмиването на саждите и другите отлагания по мотора.

            Поздрави!

            Коментар


            • От: Повдигане на 4Runner

              Eто какво е състоянието на маслото след г/д 4 моточаса в нисък и среден режим на работа.

              Коментар


              • От: Повдигане на 4Runner

                Ами нормално черно си е, като за нафтова печка!!!
                Поздрави!
                Не знам за какво е малкия лост на Джипа ми!!!

                А това е поздрав за всички ФЕНОВЕ-http://vbox7.com/play:3dc959bd

                Коментар


                • От: Повдигане на 4Runner

                  Първоначално публикуван от EXALIBUR Преглед на мнение
                  Ами нормално черно си е, като за нафтова печка!!!
                  Поздрави!
                  Тъй де, ама на тераното, или голфа като поработи 5 мин и вече е цвят като старото .
                  Това не вълнува чак толкова. Ся са на дневен ред други неща.

                  Пружини си намерих от англия. Оригинална височина с 20% повече товароносимост. Цената е 70 паунда за 2, транспорта го мисля в момента

                  Коментар


                  • От: Повдигане на 4Runner

                    Добро решение ... с разум! Очаквам снимки!
                    Поздрави.

                    Коментар


                    • От: Повдигане на 4Runner

                      Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                      Добро решение ... с разум! Очаквам снимки!
                      Поздрави.
                      В най-скоро време. Само да оправя и алтернатора, че сгъна вчера

                      Коментар


                      • От: Повдигане на 4Runner

                        Днес станах собственик на един сърф 2.4 автомат. Пробвах го на стръмно изкачване с камъни и ями. Останах силно разочарован. Джипа на два пъти спира, а там съм минавал с къс Трупър безгрижно. Джипа просто зависва, губи сцепление и дотам. Въпроса ми е мога ли да виня окачването или просто не може да се очаква много от джип с такива размери
                        TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

                        Коментар


                        • От: Повдигане на 4Runner

                          Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                          Тъй де, ама на тераното...
                          Зависи кое терано. Трилитровото (поне моето) се държи по гореописания начин. Вече трябва да съм му навъртял към 500км. Още си е прозрачно като твоето на снимката. При всеки модел мотор е различно. Като го сменях, когато я купих, старото си беше нормално черно като за дизел. Като и сменях дюзите 200км по-късно, капака на клапаните и всичко под него също беше чисто. Из разни форуми (руски и австралийски предимно) се ширят същите писания за тоя мотор.

                          А двигателя, дето човъркам сега отвътре, си е черен или по-точно беше, преди да го измия. Ама като се има предвид че е ингилизин това си е нормално.

                          Няколко пъти съм отварял 2.7-цата за реглаж на клапани. Стои си чиста, без отлагания. А при смяна на масло си тече добре познатата чернилка.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Повдигане на 4Runner

                            Първоначално публикуван от Diff Преглед на мнение
                            ...Въпроса ми е мога ли да виня окачването...
                            Можеш да виниш предимно теглото. Късия трупър е доволно лека джипка, в сравнение с 4-рънъра.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Повдигане на 4Runner

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Зависи кое терано. Трилитровото (поне моето) се държи по гореописания начин. Вече трябва да съм му навъртял към 500км. Още си е прозрачно като твоето на снимката. При всеки модел мотор е различно. Като го сменях, когато я купих, старото си беше нормално черно като за дизел. Като и сменях дюзите 200км по-късно, капака на клапаните и всичко под него също беше чисто. Из разни форуми (руски и австралийски предимно) се ширят същите писания за тоя мотор.

                              А двигателя, дето човъркам сега отвътре, си е черен или по-точно беше, преди да го измия. Ама като се има предвид че е ингилизин това си е нормално.

                              Няколко пъти съм отварял 2.7-цата за реглаж на клапани. Стои си чиста, без отлагания. А при смяна на масло си тече добре познатата чернилка.
                              За 2.7 иде реч. Всеедно. Темата е за друго.

                              Ето каква я свърших:

                              Първата снимка е преди, другите след.
                              Пружините са с 1мм по-дебел тел от фабричните. Висони са точно 380мм. в ненатоварено състояние. Старите в като ги свалих мерих - 360мм. Но са супер меки, джипа със 100кг. багаж се сплескваше до тампоните. Сега със 100кг спада с около 2 см .
                              Сега задницата е с 3см по-висока от предницата, а от земята до задния калник е точно 1м висока.


                              Сега си търся нови амортисьори, така и така ще ги сменям синтърся маалко по-дълги от стоковите, че на тия им остана 20мм ход надолу.
                              По този въорос всичко е добре дошло като идей и информация.

                              Засега толкова, мисля че се получи добре. Вече и степенката дядсната си е обратно на място.

                              Поздрави

                              Коментар


                              • От: Повдигане на 4Runner

                                Гумите какъв размер са?
                                TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X