Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повдигане на 4Runner

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Повдигане на 4Runner

    Първоначално публикуван от Diff Преглед на мнение
    Моите едва ли са фабрични с тая височина. Но с новите задницата е като каруца. Едва ли това че не си направих труда да поставя фланец между кардана и дифа е от значение.
    Мойта е като лоДка. Явно си поръчАл много твърди пружини.
    Колко навивки са и колко мм тел?

    Коментар


    • От: Повдигане на 4Runner

      Поръчах по чертежа от темата. Нямаше опция за твърдост. Такъв тел са имали явно и от него са ги направили.
      TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

      Коментар


      • От: Повдигане на 4Runner

        Първоначално публикуван от Diff Преглед на мнение
        Поръчах по чертежа от темата. Нямаше опция за твърдост. Такъв тел са имали явно и от него са ги направили.
        Основните параметри по които се изчислява и конструира една пружина са:
        - брой на активните навивки + броя на пасивните навивки;
        - дължина на пружината;
        - дебелина на телта;
        - материал, много важно и съществено нещо. От тук се изхожда и каква термична обработка ще се приложи на навитите пружини. Там е най-голямата тънкост.

        Прикачвам 2 файла на които са стойностите на старата и новата пружина на мойто МПС:

        org spring.pdf
        spring new.pdf

        Като тук съм заложил материала от който са направени реално. Моята тойотка вози прекрасно с тези пружини. Аз много се притеснявах да не стане каруца и да не мога да скъвам новите пружини в гората, но всичко е перфе

        п.п. какви пари ти излезнаха в крън пружините ?

        Коментар


        • От: Повдигане на 4Runner

          176 лв. за двете. Но вече обмислям да си върна старите. Иначе броя на навивките и височината са идентични. Само дебелината е 16 вместо 15 мм
          TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

          Коментар


          • От: Повдигане на 4Runner

            Първоначално публикуван от Diff Преглед на мнение
            176 лв. за двете. Но вече обмислям да си върна старите. Иначе броя на навивките и височината са идентични. Само дебелината е 16 вместо 15 мм
            Не бързай. Амортисьорите колко са ти разтегнати. Има вариант в който да си направил следната хватка - максимално разтегнати амортисьори ограничаващи хода нагоре и нови твърди пружини невъзможни да се смачкат надоул. Що не сложиш 100тина кг багаж в най-задната част на багажника и да пробваш ?

            Коментар


            • От: Повдигане на 4Runner

              Днес свалих амортисьорите. Имаха ход не повече от сантиметър. По нагоре съм ги снимал монтирани. Ще ги дам да им удължат шпилките и ако не помогне особено нови. Само чакам инфо как се държат тези от 80 ка.
              TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

              Коментар


              • От: Повдигане на 4Runner

                Първоначално публикуван от Diff Преглед на мнение
                Днес свалих амортисьорите. Имаха ход не повече от сантиметър. По нагоре съм ги снимал монтирани. Ще ги дам да им удължат шпилките и ако не помогне особено нови. Само чакам инфо как се държат тези от 80 ка.
                Незнам кога ще ти дам инфото за 80ковите,като имаш предвид че мойте са ползвани. Това е от голямо значение, че са доата по-дебели от тези на рънъра и ако са нови незнам как ще е.
                Тези хем са стари и единия го сгъвам със много зор а другия що-годе нормално. Представям си на колата как ще ако са чисто нови твърдаци...

                Коментар


                • От: Повдигане на 4Runner

                  В тая посока-на сгъване , не е показателно за возията . От амовете се очаква да работят в другата посока (пробвай да ги дърпаш )
                  На мноого по-лека 70ка съм с KONIта , които сам 100килограмов човек с тежестта си не може да ги събере . А си вози мн добре с тях.
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • От: Повдигане на 4Runner

                    Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                    В тая посока-на сгъване , не е показателно за возията . От амовете се очаква да работят в другата посока (пробвай да ги дърпаш )
                    На мноого по-лека 70ка съм с KONIта , които сам 100килограмов човек с тежестта си не може да ги събере . А си вози мн добре с тях.
                    Виж съгласен съм с теб

                    Но все пак прекалено твърди амортисьори на сгъване биха влошили пътното поведение.

                    Още малко да избистря полужението покрай болните стави и ще ги меткам на рънъра да видим

                    Коментар


                    • От: Повдигане на 4Runner

                      Колко см са дълги амортисьорите от 80 та, разпънати докрай?
                      TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

                      Коментар


                      • От: Повдигане на 4Runner

                        61см от началото на шпилката (от където е заварена към тръбата) до средата на долното ухо

                        Коментар


                        • От: Повдигане на 4Runner

                          Ммм да. И според руски форуми това са амортисьорите за +2'' на 4рънър
                          TOYOTA HiLux Surf SSR-X 2.4 EFI Diesel

                          Коментар


                          • От: Повдигане на 4Runner

                            Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                            ...oт амовете се очаква да работят в другата посока (пробвай да ги дърпаш )...
                            Очаква се да работят и в двете посоки. И именно заради сгъването се правят еквилибристики с високи налягания, външни резервоарти и прочие. Усилието на разгъване е крайна величина - зависи от подресорната маса и пружината. Това на сгъване зависи от това колко е откачено магарето зад волана. И комфорта винаги е за сметка на пътното поведение, малко или много. Въпроса е да се намери баланса, който удовлетворява тоя, дето ще се вози.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: Повдигане на 4Runner

                              Заспамихме , ама дай линк , да почета.
                              Високо налягане се ползва , при двойнотръбните , за да не се "газират". Външни резервоари-за повече масло , и да контролират количеството му , понякога.
                              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                              Коментар


                              • От: Повдигане на 4Runner

                                При всички се ползва налягането, за да не се газират.

                                Външен резервоар значи:
                                - По-голяма газова камера, без да жертваш ход за това.
                                - В резервоара между маслото и газа има бутало, което ги отделя (в монотръбни без резервоар често изобщо няма бутало), пак без да жертваш ход за това.
                                - Камерата е изнесена - по-малко загряване на газа и по-малка промяна на налягането заради загряване.
                                - Повече газ означава и по-малка чувствителност към загуби и по-малка промяна на налягането заради хода на амортисьора, съответно можеш да ги напомпаш по-близо до максимума. При малко газ може да се окаже че налягането при разгънат амортисьор е примерно 2 пъти по-ниско отколкото при сгънат.
                                - Повече масло - по-бавно си губи качествата и отново по-малка чувтвителност към леки загуби.
                                - По-добро охлаждане заради допълнителната повърхност, и на газа, и на маслото
                                - Лесна реализация на регулация на усилието на сгъване с клапан на изхода на амортисьора или на входа на резервоара.
                                - Понеже в основното тяло е изцяло масло, по-лесно добавяне на байпаси с регулация за целия ход на амортисьора.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X