Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

    Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
    Колега, аз сменях преди няколко дни на 105-ца. Нови оригинални са малко над сто лева за брой.
    Ако искате мога да ги премеря и ако ви вършат работа да ви ги подаря.
    Ако са здрави, бих ги заплатил дори. Няма никакъв проблем.

    Измерете ги и с удовлствие ако стават ще ги спазарим

    Коментар


    • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

      Ето и размерите:
      Сгънато положение - 34 см
      Разпънато - 56
      Това е само тялото. Отгоре има шпилка за м8 гайка. Отдолу е втулка 10 или 12мм. мерено на стар тампон с ролетка.

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      Ако са здрави, бих ги заплатил дори. Няма никакъв проблем.

      Измерете ги и с удовлствие ако стават ще ги спазарим
      [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

      Коментар


      • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

        Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
        Ето и размерите:
        Сгънато положение - 34 см
        Разпънато - 56
        Това е само тялото. Отгоре има шпилка за м8 гайка. Отдолу е втулка 10 или 12мм. мерено на стар тампон с ролетка.
        Предполагам са здрави, какви парички им искаш. Мисля че ще ми свършат работа

        Коментар


        • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

          Здравейте момци. Не съм писал отдавна, щото не ми остава време. Джипката се кара почти всеки ден, е на кратки разстояния но все пак се движи. За сега всичко е наред като изключим 2 неща:

          - алтернатора - неговата мамица . Когато си реши, но най-вече при преминаване на неравност ми присветват всички ламБи по таблото - така както правеше като беше аут алтернатора. За сметка на това зареждането е 14.4V и при всички консуматори на празен ход . Ся цялата схема е че към таблото отива някаква маса излизаща от реле-регулаторът. Дали тази маса отива мъм преходно реле, което да захранва всичките маси или +-ове (все още незнам) или е директно ще разбера. Най-якото е че го прави когато си поиска за 2-3 секунди и немога да го хвана . Но в крайна сметка тайничко се надявам да е лоша връзка, че не ми се купува 3-то ментарливо реле-регулатор. Недай си боже ако се окаже то ще изкормя всичко там и ще му тУра едно от жигулИ, че наистина не уважавам това инжЕнерно решение на Денсо. Все пак практиката е показала, че такъв тип проблмеи трябва да си покажат роГцата, че да бъдат хванати . Майната му, важното е да имам зареждане .

          - второто нещо е разхода на гориво. Минавам г/д 80км. градско с 20л нафта . Това разбира се е с около 10-15 км горско само на бавни и с повече газ. Гумите са 235/85/16. Като ми остане време ще го засека точно с ЖиПиЕс-а, но г/д дава около 20% отклонение което кажи речи пак са 20л за 100км, което не ми се нрави ама хич за тази динамика. Верно, че е кораб с кални 31"ци (реално около 32") но все пак . Не очаквах баш такова нещо. Колата продължава да си припушва при повече газ преди 2000об/мин. Вече сериозно обмислям нещата със засилването му. Механичен бустконтролер съм поръчал, манометъра ми се чупи и чакам друг и почвам замерванията. Имам челен кулер от спринтер, но все още незнам дали да го монтирам - все пак ще ми "изяде" много от мястото за лебетка, ако реша да слагам де .

          Таа те така. Останалите неща вече влезнаха в ред, след прането на салона камиончето заприлича на много приятно и свежо нещо. Задните амортисьори все още са си старите, предните също. Ще ги мисля по-натам за смяна, ако изпадне нещо от 80-тка ще ги взема, а смяната ще стане когато разчастя някой неща за подгоотовката за антикорозионна защита.
          Нея мисля да я направя по следния начин:

          1) Миене с пароструйка, колкото може и почистване с телена четка на грубите петна повърхностна ръжда. Минаване където може с телената четка и на съществуващото покритие.
          2) минимум БЕЗ бронз , така де шегувам се - оловен миниум + ленен безир;
          3) съхнене около седмица или колкото трябва - затова чакам да се стопли още, че да съхне по-бързо;
          4) алкидна (блажна) боя Българска, черна. Все още незнам дали ще я пръсна с пистолета или с четката. Ще видим на място;
          5) след като всичко изсъхне, пради да я накалям ще взема течен парафин на нувол и ще намацам в шасито, в/у шасито, подкалниците и навсчкъде където може.
          6) ще си взема каса бира

          Ами май май това е за сега. Чакам да си покаже рогата всяко нещо което се е скатало.

          Поздрави

          Коментар


          • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

            Привет Относно проблема с тоците:
            Вариант 1 - Разхлабена маса към купето или не добре закрепена батерия.
            Вариант 2 - Четките на алтернатора.
            Вариант 3 - нямам идея :-)
            Първите два варианта съм ги играл с моя рънър и при двата присветва таблото.

            Коментар


            • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

              Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнение
              Привет Относно проблема с тоците:
              Вариант 1 - Разхлабена маса към купето или не добре закрепена батерия.
              Вариант 2 - Четките на алтернатора.
              Вариант 3 - нямам идея :-)
              Първите два варианта съм ги играл с моя рънър и при двата присветва таблото.
              Привет!

              И аз су мисля за вариант 1 и 3 най вече

              Но нали знаше в алтернатора всичко е чисто ново, но понякога именно новите части сгъват.

              За сега си отлежава, като се позачести и стане постоянно ще го боря, че иначе тръгна на тестове - не свети. Тръгна на разходка - разсвети се
              Таа хич не го и мисля де, както дойде. Ще си го чакам. Практиката ми е показала, че именно друго решение за този проблем няма, а само да се прояви окончателно. Масата на купето ужким е читава, знам как да я тествам ама трябва да ми се появи проблема иначе....

              Абе майната му от такива мисленки ми побеля косата. Като се чупи ше го направя.

              Коментар


              • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                Ванка, алтернатора тук в София ще ти го направят практически нов за около 200-ина лева, и много години няма да имаш проблеми с него...Нооо...разход 20 / 80 е недопустимо и абсолютно нередно явление...При много тежки зимни условия с хиперзадръствания съм качвал до 12.5/100...А горското с бавните не ми е влияло чак толкова, не е бензинов джип това, прегледай термодатчика, да не си мисли колата, че само на студено я караш...
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                  Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                  Ванка, алтернатора тук в София ще ти го направят практически нов за около 200-ина лева, и много години няма да имаш проблеми с него...Нооо...разход 20 / 80 е недопустимо и абсолютно нередно явление...При много тежки зимни условия с хиперзадръствания съм качвал до 12.5/100...А горското с бавните не ми е влияло чак толкова, не е бензинов джип това, прегледай термодатчика, да не си мисли колата, че само на студено я караш...
                  Дани, моята е с механична помпа и няма термодатчик за ЕКУ-то и тнт. Има само един термопатрон, който действа като обогатител и държи оборотите по-виоски докато е студена - той си работи. И на мен този разход ми се вижда хипер супер много. Надминава всичките ми очаквания

                  Дани, алтернатора няма какво толкова да му има вече, освен релето да ми върти свинщини. То и не очаквам друго де - все пак в него има над 50 СМД компонента залеени с желеподобна гнуЗ. Ще го слея, връзката е някъде в подрусването по неравности, тоест кофти кабел, маса, букса или алтернатор . Абе ще го чакам да си покаже. Повече ме вълнува разхода честно казано


                  Поздрави

                  Коментар


                  • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                    Може да не засичаш коректно разхода. Пълни до горе и карай повече километри.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                      Разхода го засичам по-най простия и ефективен начин и никога на лампа! Пълня до горе, карам 100км. и зареждам отново до горе! Това е.
                      Real Recognize Real

                      Коментар


                      • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                        Първоначално публикуван от gh0sts Преглед на мнение
                        Разхода го засичам по-най простия и ефективен начин и никога на лампа! Пълня до горе, карам 100км. и зареждам отново до горе! Това е.
                        Аз го замерих по метода - източен резервоар заради нафтобензин сипан ми от "хубава" бензинджийница. Напълних наново с 20л. дизел и карах 80км. - след което колата на другия ден не запали
                        Не претендирам че засичам кУректно. Ще я мерна първо какви отклонения дава по километраж и по ДЖП-са и после ще напълня и ще мина 100тин км.

                        Коментар


                        • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                          Нищо не засичаш така. Засича се от пълно до пълно, и желателно при максимален пробег между пълненията. Колкото по-голям пробега, толкова по-точно засичането.

                          ПП: И в долните граници на резервоара може да не е запалила по много причини, предвид че там е човъркано.

                          На "новото" едва преди 3 дена оправих всичко по горивната система. От някъде смучеше, само когато резервоара е под определено ниво. Докато не смених всички маркучи, скоби, дифтунги и уплътнения не миряса.

                          Та не леж на тая кълка, ами премери както трабва, преди да се тюхкаш. Ако тая кола харчи 20 при нормално каране, отзад редовно ще е турло от сажди.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Нищо не засичаш така. Засича се от пълно до пълно, и желателно при максимален пробег между пълненията. Колкото по-голям пробега, толкова по-точно засичането.
                            +1
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Нищо не засичаш така. Засича се от пълно до пълно, и желателно при максимален пробег между пълненията. Колкото по-голям пробега, толкова по-точно засичането.

                              ПП: И в долните граници на резервоара може да не е запалила по много причини, предвид че там е човъркано.

                              На "новото" едва преди 3 дена оправих всичко по горивната система. От някъде смучеше, само когато резервоара е под определено ниво. Докато не смених всички маркучи, скоби, дифтунги и уплътнения не миряса.

                              Та не леж на тая кълка, ами премери както трабва, преди да се тюхкаш. Ако тая кола харчи 20 при нормално каране, отзад редовно ще е турло от сажди.
                              Съгласен съм.
                              А пушек до 2к. Не липсват. Но ще го боря това като ми дойде бууст контролера от китай

                              Коментар


                              • От: Toyota 4runner 2.4TD 2L-T

                                Следя с интерес, ��

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X