Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

    Имам перка с по-голям капацитет и по-малък габарит даже е и 24V

    Коментар


    • #77
      От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

      Късно е Явка! Всичко е ампутирано. Благодаря все пак! Здраве да е!
      Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
      Стефан Арзатов

      Коментар


      • #78
        От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

        С включен климатик и работа на място, колата НЕ загрява. При каране на разходка в гората също. При каране в задръствания в града също. Обаче на дълъг път и особено при изкачване, стрелката започва да се катери стремглаво нагоре - почти наближава да излезе от белия сектор. Спирам, оставям я да работи на тихи обороти и след три-четири минути, стрелката започва да пада. Пред радиаторите работи електрическа перка. Зад радиаторите е перката с виското. Според мен, а и не само аз мисля така, колата по-скоро би трябвало да е склонна към греене при работа на място, а да охлажда добре на дълъг път, а в моя случай е обратно.Кое е сбъркано? Нещо с аванса на помпата ли или е друго? Имам чувството, че ако я карам междуградско с 45-50 километра ( не повече ), всичко ще е наред, ама с 50 километра как се кара.
        Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
        Стефан Арзатов

        Коментар


        • #79
          С

          На дълъг път при изкачване с каква скорост грее?Ако кажеш че със скорост 70 км. грее,е доста притиснително,ако не ти прави мизерия новия термостат,остава да търсиш проблема глава и т.н Не се съмнявам във перки при тая ситуация
          Последно редактирано от Roninn; 29-05-15, 17:55. Причина: С
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #80
            От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

            Там някъде, около 75-80-85 километра. И аз си мисля да не е глава, обаче оставям отварянето и за в краен случай. А иначе колата си върви доволно добре и по равното и нагоре по баирите.
            Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
            Стефан Арзатов

            Коментар


            • #81
              От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

              Свали и измий от вън двата радиатора.Сигурно са пълни.
              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
              АСК Ален Мак

              Коментар


              • #82
                От: С

                Tоя вентилатор не работи правилно:

                Не, че е сигурно, че ако се монтира правилния вентилатор ще се оправят нещата. По скоро 35-тиците натоварват сметнатата за стандартни гуми стандартна охладителна система.

                Коментар


                • #83
                  От: С

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  По скоро 35-тиците натоварват сметнатата за стандартни гуми стандартна охладителна система.
                  Oтскоро Тойотата е с 33-ки
                  NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                  ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                  Коментар


                  • #84
                    От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                    Имаш нещо объркано по охладителната система.Нещо не работи когато трябва.В движение би трявало предната перка да не се включва,обдухването е достатъчно.При 35+ градуса навън ще влиза в червеното.
                    Проверете основно всичко.Гумите като размер не могат да предизивикат такова поведение.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                      Вероятноста да загрее с големите гуми във кал и буксуване е много по голяма от колкото със скорост 80 км. в движение,а до колкото разбрах такъв проблем няма.Незнам как е при теб,ако има възможност с инфрачервен термометър виж температурата преди и след термостата ако можеш.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #86
                        От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                        Водният радиатор е поръчков нов от Добрич, даже е с един ред повече от оригиналния. Климатичния е проверен за задръствания. Перката наистина е за задрадиаторен монтаж, но не мисля, че това е от значение защото е проверена за правилна посока на въздушната струя и прави доста добро обдухване. Да, с 33-ки е и с алуминиеви джанти / гумата заедно с джантата е около 35-36 килограма.
                        Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                        Стефан Арзатов

                        Коментар


                        • #87
                          От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                          Здравей Стефчо-въпреки,че забелязах на разходката пропуснах да ти спомена:перката по начина по който е монтирана,т.е. отпред пред радиатора трябва да духа по часовниковата стрелка-/гледано по снимката/ и вероятно сте я направили така!
                          Проблема,обаче на НЕЙНИЯ ТИП е,че за да работи на 100% ефикасно тя трябва да е монтирана зад радиатора и да работи обратно на час.стрелка,гледано откъм мотора-/поради формата и "джоба" на витлата/.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Вероятноста да загрее с големите гуми във кал и буксуване е много по голяма от колкото със скорост 80 км. в движение ....
                            Много условности има ... Обороти на ДВГ - обороти на водната помпа, горивна порция - колкото по голяма, толкова по голямо термодинамично натоварване на ДВГ и т.н.
                            Логиката на големите и тежки гуми е, че все едно тичаш със закачен за теб чувал цимент, или закачено ремарке на джипа, тежко.
                            Колега, това, че вентилатора е обратен е лошо. В съчетание с тежките гуми, огладителна система и ДВГ на четвърт век, и кой знае още какво, и ето ти проблема.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                              Без термостат пробвал ли си как?
                              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                              АСК Ален Мак

                              Коментар


                              • #90
                                От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                                Без термостат не съм пробвал, обаче преди беше с 35-ци Силвърстоун и даже до Кнежа (Лазарово) я карах с 35-ци Федима, които са още по-тежки и нямаше загряване. Сега като се замисля проблема сякаш дойде след монтажа на климатика, ама не ми се сваля, че жегата много ме мори. Ще взема да сменя тази перка, да видим дали ще се кротне температурата.
                                Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                                Стефан Арзатов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X