Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

    От НИВА 1.7,модел-21214 са подходящи перките и са си оригинално проектирани за преден монтаж.
    Освен това са и доста ефикасни и компактни!

    Коментар


    • #92
      От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

      Като за начало, провери си капачката на радиатора. Ако не си я сменил, направо я смени - това е най-лесното, най-евтиното и най-бързото нещо, което можеш да направиш. Ако е 0.9 бара, твърде вероятно е да става от какво ли не - при мен на нисана и на ферозата са еднакви, ако помня добре. При евраците има по 10-12 кинта, пък после ако решиш си поръчвай оригинална - струва крупната сума от 20-25 линта. Провери и маркуча между казанчето и радиатора, да не би да си подръпва въздух.

      Перката за климатика аз бих я изместил максимално към пътника. Това ще остави повече празно място по питата, за да мине през нея въздух за радиатора на мотора.

      С 2 думи - много пренаселено ми се струва отпред. LED бар, голям радиатор на климатика, отдолу лебедка, и най-накрая в средата плоснат вентилатор наобратно. Колкото ще да духа, петното (сянката) си е там.

      В движаение на климатика не му трябва перка. Опитай да я махнеш ви виж дали загрява пак толкова при същите условия. После опитай да махнеш LED бара. Ако нищо от това не помогне, явно има някакъв генерален проблем или с двигател, или с термостат, или с водна помпа, или с виско.

      Виското чуваш ли го да се пуска, когато тръгне да прегрява и спреш да охлади?

      Румбата ми е споменавал че неговата не загрява, сравнена с май новичкия 4-runner на Гошко-Лошко, като ходиха преди години към Украйна няколко пъти. Нито климатик е спирал, нито нещо от сорта а баирите били сериозни. Поразпитай го какво е нормалното поведение. Но ако тоя туч под капака е в нормално състояние, според мен би трябвало да е адски трудно да го накараш да прегрее.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #93
        От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

        Капачката е сменяна, но за перката може и да си прав. Аз уж за хубаво я сложих. Ще пробвам без нея, а ако няма промяна ще търся друга перка, друга причина и т.н. Само се сещам, че на перката не и е обръщан поляритета и посоката на въртене си е същата, просто Когато е зад радиаторите смуче, а пред радиаторите духа. Дебита не е ли същия?
        Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
        Стефан Арзатов

        Коментар


        • #94
          От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

          Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
          Дебита не е ли същия?
          Не е. И то понякога с доста не е. Геометрията на лопатките е различна за смучеща и нагнетяваща. Влез в сайта на SPAL - имаше и снимки, ако помня добре.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #95
            От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

            Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
            ... Само се сещам, че на перката не и е обръщан поляритета и посоката на въртене си е същата, просто Когато е зад радиаторите смуче, а пред радиаторите духа. Дебита не е ли същия?
            Физиката никак не ми е силна страна, ама какво става, когато перката с виското дърпа на една страна, а електрическата - на обратната???
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #96
              От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

              А защо не доведете комплектацията от перки, радиатори и т.н до заводско положение и сетне да се види поведението на колата ?
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #97
                От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                Перките се подбират поне от кола със сходни топлинни характеристики. Или поне мощност.
                Т.е. от хлопел не става.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #98
                  От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  Физиката никак не ми е силна страна, ама какво става, когато перката с виското дърпа на една страна, а електрическата - на обратната???
                  Нищо толкова съществено, когато са през 2 радиатора една от друга. Или поне така мисля.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #99
                    От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                    Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
                    Водният радиатор е поръчков нов от Добрич, даже е с един ред повече от оригиналния. .
                    имаше случай с такъв правен радиатор, но направен с по-тесни тръбички и съответно недостатъчен дебит и загряване......не се сещам в коя тема беше описано обаче
                    ________________________________________________
                    Subaru OUTBACK 2,5
                    Hyundai TUCSON 2.0

                    Коментар


                    • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Физиката никак не ми е силна страна, ама какво става, когато перката с виското дърпа на една страна, а електрическата - на обратната???
                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Нищо толкова съществено, когато са през 2 радиатора една от друга. Или поне така мисля.
                      Ако правилно разбирам тя е сложена така че да духа. Не си пречи по посока с тая механичната на виското.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                        Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                        имаше случай с такъв правен радиатор, но направен с по-тесни тръбички и съответно недостатъчен дебит и загряване......не се сещам в коя тема беше описано обаче
                        На Чавдар
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                          Само да припомня, че има едно такова недоразумение, монтирано фабрично в една марка ...
                          Та въпросното недоразумение се върти така, че спира , даже в един момент имам чуството, че кара вискосъединителя зад водния радиатор да се завърти наобратно ... направо гениално решение на скъпоплатени конструктори ... .

                          Коментар


                          • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Ако правилно разбирам тя е сложена така че да духа. Не си пречи по посока с тая механичната на виското.
                            Точно. И двете перки насочват въздушната струя в една посока - към двигателя. И на мен физиката не ми е силната страна, но на първо четене ми се струва, че две въздушни струи са по-ефикасни от една и затова монтирах втората перка. Ще я махна за да видя резултата, но следейки насоките които ми давате ми се струва, че работата клони към неработещо виско, ако не е нещо по сериозно. Имам едно свалено виско на което ще заклиня с болтове и гайки оребрената част и ще го монтирам с перката. Ако няма положителен резултат, продължаваме с другите неща. Не може да няма решение.
                            Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                            Стефан Арзатов

                            Коментар


                            • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                              Не е точно така за въздушните струи. Тия перки дето са за отпред са с различен профил на лопатките. Взимаш примерно климатични от цедес ако се поберат при теб. Ако не - Лагуна. От Нива и да стават аз съм предубеден
                              Ако съвсем ти се занимава - поръчваш примерно от Спал.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                                С 80 км. защо набеждаваш виското,по вероятно е тая перка да прави "завет" в средата на радиатора макар и да се съмнявам в това.
                                Да не си облякъл двигателя отдолу с ламарини,и да не може да бяга струята надолу,реално погледнато,коша е голям въздухозаборник
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X