Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

    Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
    Придържай се към оригинални решения и няма как този двигател да грее от натоварване ...
    То хубаво да се придържа, ама май трябва да смени всичко по джипа ...
    Сега като препрочетох темата се оказа, че има и монтирано някакво турбо, което допълнително натоварва термо-динамично ДВГ!
    Отделно е, че ГНП на атмосверните дизели и турбинираните дизели са различни и там какво е положението, какви настройки и центровки са правени е тъмна индия.
    Последно редактирано от Аndro 160; 31-05-15, 08:27.

    Коментар


    • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

      Явно Андро почти уцели:
      -Черни пушеци при натоварване без да се изчистват
      -Монтирано допълнително турбо
      -Какви настройки са правени на помпата и турбото,има ли как да се разбере?Как са монтирани,масло за турбото откъде е взето?Пипана ли е маслената помпа?

      Аз не бих карал колата така.Не правилно работещо ГНП може да убие двигателя безвазвратно.

      Коментар


      • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

        Добре де, какъв е проблема?
        Че по принцип е сложено турбо на тоя мотор и с това му се нарушава оптималния режим и се претоварва?
        ИЛИ
        Че слагането на това турбо е извършено нескопосано?
        Ако съдя по тая тема и резултата, не би трябвало да е чудо-юдо.
        Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

        Коментар


        • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

          И понеже все от някъде трябва да започнем, решихме да ползваме едно старо виско законтрено по някакъв начин и един стар термостат оставен принудително във вечно отворено положение.
          Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
          Стефан Арзатов

          Коментар


          • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

            Само умната с виското (или по-точно оборотите), да не сменяш помпа после, ако в еърху нея. Тоя филм съм го гледАл, макар и не на Тойота. Ама пък бях упорито магаре - сигурно половин година карах така, а и лагера му беше поразбит.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

              Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
              Здравей Стефчо-въпреки,че забелязах на разходката пропуснах да ти спомена:перката по начина по който е монтирана,т.е. отпред пред радиатора трябва да духа по часовниковата стрелка-/гледано по снимката/ и вероятно сте я направили така!
              Проблема,обаче на НЕЙНИЯ ТИП е,че за да работи на 100% ефикасно тя трябва да е монтирана зад радиатора и да работи обратно на час.стрелка,гледано откъм мотора-/поради формата и "джоба" на витлата/.
              Перката е точно пред радиаторна и точно от климатик! И проблема на Стефан, е че е сложил климатичен радиатор пред охладителния, който пък е правен там от където има много оплаквания за проблеми с охлаждане, след монтаж на техен радиатор! Няма смисъл от някакви логически предположения!
              Последно редактирано от evos; 04-06-15, 20:17.
              мисля, да зема а се замисля...

              Коментар


              • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
                С включен климатик и работа на място, колата НЕ загрява. При каране на разходка в гората също. При каране в задръствания в града също. Обаче на дълъг път и особено при изкачване, стрелката започва да се катери стремглаво нагоре - почти наближава да излезе от белия сектор. Спирам, оставям я да работи на тихи обороти и след три-четири минути, стрелката започва да пада. Пред радиаторите работи електрическа перка. Зад радиаторите е перката с виското. Според мен, а и не само аз мисля така, колата по-скоро би трябвало да е склонна към греене при работа на място, а да охлажда добре на дълъг път, а в моя случай е обратно.Кое е сбъркано? Нещо с аванса на помпата ли или е друго? Имам чувството, че ако я карам междуградско с 45-50 километра ( не повече ), всичко ще е наред, ама с 50 километра как се кара.
                Четейки този пост и гледайки снимката на колата съм на 98% сигурен, че проблема с греенето на дълго идва от прекалено затрупания воден радиатор. Преди да смениш половината двигател, да сваляш турбо и тн и тн - просто свали перката (електрическата) и лед бара и я пробвай, защото освен "сянката" която правят тези детайли не трябва да се пренебрегва и аеродинамиката и промяната на въздушната струя сблъсквайки се с допълненията. В съседен подфорум колега беше описал промяна в температурното поведение на Вранглер заради монтирана лебедка която закрива част от радиатора, след изместване на лебедката нещата се оправиха.

                И не на последно място, тази перка като я сваляхте от донора къде беше монтирана, пред или зад радиаторите. Това определено има значение.
                I'm not Lost, I'm Discovering !

                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                Коментар


                • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                  Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                  И не на последно място, тази перка като я сваляхте от донора къде беше монтирана, пред или зад радиаторите. Това определено има значение.
                  Беше монтирана зад радиаторите. Сложихме я уж за по интензивно обдухване.
                  Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                  Стефан Арзатов

                  Коментар


                  • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                    А в каква посока духа заводско, на пред през радиатора или тегли въздуха на към двигателя? Според мен ще имаш една идея подобрение ако си намериш перка която е миследа да стои пред двигателя като тази която Андро е показал http://www.offroad-bulgaria.com/show...94#post2772594
                    Но все пак проблема с аеродинамиката и отклонението на въздушната струя от лед бара и перката си остават. Разчисти максимално пред радиаторите, дори може да преместиш и клаксоните както и черното нещо от другия край на радиатора (не мога да го видя какво е от снимката). Ако преди монтажа на климатика джипа не е загравял на дълго едва ли проблема ти е глава, термостат, турбо или пък гуми.
                    I'm not Lost, I'm Discovering !

                    088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                    Коментар


                    • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                      Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
                      Беше монтирана зад радиаторите. Сложихме я уж за по интензивно обдухване.
                      Стефан нещо се е объркал. Перката е от астра ф монтирана серийно пред радиаторите!
                      мисля, да зема а се замисля...

                      Коментар


                      • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                        Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                        Стефан нещо се е объркал. Перката е от астра ф монтирана серийно пред радиаторите!
                        То тука стана голяма драма. Значи е монтирана грешно, защото защитната мрежичка в момента е ЗАД перката, но както и да е, като оправя проблема ще пиша.

                        Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                        Стефан Арзатов

                        Коментар


                        • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                          Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
                          То тука стана голяма драма. Значи е монтирана грешно, защото защитната мрежичка в момента е ЗАД перката, но както и да е, като оправя проблема ще пиша.

                          Ако ел. перка монтирана допълнително духа назад няма чак драма пред, или зад радиатора е монтирана
                          Доколкото разбрах от прочита на темата по диагонал основната перка е с виско зад радиатора, или греша? В такъв случай ел. перка пред радиатора във всички случаи подпомага охлаждането.
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                            В такъв случай ел. перка пред радиатора във всички случаи подпомага охлаждането.
                            Съвсем не е задължитялно. При скорости над 30-40км/ч като нищо може и да пречи, понеже приноса и над дебита без нея не може да компенсира липсата на дебит в петното, което оставят неактивните и части.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                              Накратко - пукната глава. Смяна двигател /имах наличен такъв, пак 4.2 литра дизел/, беше по-лесно и по-евтино. Резултата - сега всичко е наред, не загрява въпреки перката на климатика, лед бара и другите пречки пред радиатора. Смених и онзи усилен съединител, който беше много тежък. Сега мога да натискам педала с малкия пръст на крака си.
                              Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                              Стефан Арзатов

                              Коментар


                              • От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                                Тойота е попаднала в добри ръце,едва ли предните собственици са полагали такива грижи за нея...След като успя да я поочука като войнишко канче Стефан реши да я прати при Борко-РусИ
                                за цялостно изкърпване боядисване и изработка на защити .Ето няколко снимки макар и с лошо качество от работния процес.Повече подробности по-късно от самия майстор.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:887579_1061173927248630_8703825905564287682_o.jpg
Прегледи:1
Размер:113.2 КБ
ID:5687719

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10473568_1061173787248644_1407480559841413265_o.jpg
Прегледи:1
Размер:53.7 КБ
ID:5687720

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12030470_1061172810582075_6102210107805098252_o.jpg
Прегледи:1
Размер:55.2 КБ
ID:5687721

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12031389_1061173873915302_2780045780697435924_o.jpg
Прегледи:1
Размер:103.2 КБ
ID:5687722

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12052483_1061173827248640_8158957208947753673_o.jpg
Прегледи:1
Размер:74.8 КБ
ID:5687723
                                NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                                ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X