От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Извинявам се за лошото качество на снимките, ама не моА сА опраА с тоА телефон
Та:
Хубавото в цялата история е, че ръжди и гмилаци почти няма, като изключим кухините под горните стопове. И двете бяха пълни до горе с някаква бетонообразна смес от пясък, кал и други. Трябва да я пробвам , до колко е плодородна, да засея нещо , събра се колкото за средноголям фикус
По-големия проблем бе, че колата многократно е боядисвана и китвана, без да се изправят ламарините и на места имаше около 2-3 см кит на по няколко пласта, като съответно имаше много поцепен и изпадал кит. Наложи се да смъкна всичко почти до гола ламарина. Явно малките япончета изобщо не са жалили материал, ламарините са достатъчно дебели и беше голяма борба, докато ги поизправим.
Смея да твърдя, че единствените детайли, които нямат нужда от изчукване и кит са средните колонки .
Извинявам се за лошото качество на снимките, ама не моА сА опраА с тоА телефон

Та:
Хубавото в цялата история е, че ръжди и гмилаци почти няма, като изключим кухините под горните стопове. И двете бяха пълни до горе с някаква бетонообразна смес от пясък, кал и други. Трябва да я пробвам , до колко е плодородна, да засея нещо , събра се колкото за средноголям фикус

По-големия проблем бе, че колата многократно е боядисвана и китвана, без да се изправят ламарините и на места имаше около 2-3 см кит на по няколко пласта, като съответно имаше много поцепен и изпадал кит. Наложи се да смъкна всичко почти до гола ламарина. Явно малките япончета изобщо не са жалили материал, ламарините са достатъчно дебели и беше голяма борба, докато ги поизправим.
Смея да твърдя, че единствените детайли, които нямат нужда от изчукване и кит са средните колонки .
Коментар