От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Реле регулатора ако е от допотопните механични, няма оправия. Или електронен реле регулатор или алтернатор с вграден.
Може и диод да имаш предал богу дух. Аз със всичките горни неща съм се борил, а акумулаторите се бастисват лесно...
Но най-добре отиди, където те прати Таргата. 
							
						
					Реле регулатора ако е от допотопните механични, няма оправия. Или електронен реле регулатор или алтернатор с вграден.
Може и диод да имаш предал богу дух. Аз със всичките горни неща съм се борил, а акумулаторите се бастисват лесно...
Но най-добре отиди, където те прати Таргата.
 
							
						




 Сега да ви кажа резултата от прегледа. Оказа се, че акумулаторчика не е тествал правилно зарядния ток. Той поставяше двете щипки на уреда си на плюса и минуса на всеки акумулатор, а елтехника при който ме прати Таргата, постави едната щипка на плюса на единия акумулатор, а другата на маса. После повтори същото и с другия акумулатор и показанията на уреда и в двата случая бяха 28.8-28.9 волта при запален двигател и включени фарове. След това направи още едно замерване като закачи щипките на волтметъра на плюса на единия акумулатор и на минуса на другия. Показанията пак бяха такива 28.8-28.9 волта. Тоест, поради неправилен начин на замерването, уреда е отчитал некоректни показания или казано с други думи всичко е наред /така каза майстора/. Остава Таргата да почерпи, щото ме прати при правилния човек.
 Сега да ви кажа резултата от прегледа. Оказа се, че акумулаторчика не е тествал правилно зарядния ток. Той поставяше двете щипки на уреда си на плюса и минуса на всеки акумулатор, а елтехника при който ме прати Таргата, постави едната щипка на плюса на единия акумулатор, а другата на маса. После повтори същото и с другия акумулатор и показанията на уреда и в двата случая бяха 28.8-28.9 волта при запален двигател и включени фарове. След това направи още едно замерване като закачи щипките на волтметъра на плюса на единия акумулатор и на минуса на другия. Показанията пак бяха такива 28.8-28.9 волта. Тоест, поради неправилен начин на замерването, уреда е отчитал некоректни показания или казано с други думи всичко е наред /така каза майстора/. Остава Таргата да почерпи, щото ме прати при правилния човек. 

 
							
						

Коментар