Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Свий
X
-
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Благодаря.Изложих се малко с копчетата. Вместо да включа блокажа - изключих компресора и .... те така.
Последно редактирано от VULKAN; 03-02-15, 21:43.Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Очарован съм от нейната проходимост и стабилност. Дори и при този крен, успя да се задържи и се върна на колела...
Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
След като монтирахме радиатора на климатика ми направи впечатление, че двигателя не се охлажда добре. Не знам защо, но виското е заменено с ел. вентилатор, който е с по-малък диаметър на перките и дори има предпазна решетка към двигателя, която пък от своя страна допълнително затруднява обдухването на двигателя. Спомних си, че при покупката на джипа, ми бяха дадени и някакви резервни части сред които беше и една перка. Оказа се, че това е оригиналната перка в комплект с работещо виско. Естествено бяха разменени. Не съм правил снимки, но тези дни ще я пробвам в екстремни ситуации и ще видя какъв е резултата от размяната.Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
За да замести перката с виско, електрическата такава трябва да е с доста сериозни характеристики. Някога като се ровичках сравнявах. Излезе че за да си взема електрическа перка, дето да замести тая с виско на Ферозата ми , ще трябва да взема такава, дето харчи 30-ина ампера, заради което ще трябва да сменам и алтернатор.Смятай за какво иде реч при по-голям двигател.
От друга страна, в ситуации, в които се кара на ниски обороти и ниска скорост, не до там сериозна електрическа перка може да има предимство пред тая с виско, просто защото последната е много далеч от пиковия си режим, и единствения начин да я накараш да свърши нещо повече е да вдигнеш оборотите на мотора, което пък не винаги е възможно в конкретната ситуация. Та и по тоя въпрос пълното щастие още не е открито.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Електрическата перка е с пет пера, а оригиналната е с осем. И наклона им е друг. Какво ли са се мъчили да постигнат с подмяната им? Като си помисля, че идват тридесет градусови жеги...Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Eл перките и тия дето са през коляновия вал се движат с различна скорост и няма как да имат еднакъв профил. Също така едните работят постоянно. Изобщо съвсем различна концепция.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
След смяна на електрическата перка с оригинална с виско, всичко си дойде на мястото. Сменил съм и термостата с оригинален (може би), който отваря на 76 градуса. Нещо друго обаче започва да ме дразни. Съединителя е много труден за натискане. Говорих с един от предните собственици - Марто, който сподели, че са слагали усилен съединител, който трябва да върви комплект с хидро-усилвателна помпа, но тази помпа не е дошла в комплекта и за това са го монтирали без нея. Такава помпа имали 80-та серия. Като се разтърсих в МОБИЛЕ, КАРС и т.н. почти няма на части с ръчна скоростна кутия. Не знам коя друга марка кола е с такава помпа. Ще ме посъветвате ли от какво друго може да се приспособи.Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Здрасти VULKAN!Ама както си тръгнал,сложи си и оригинален съединител и ще знаеш че е Тойота.Може този усиленият да е бил добър за някаква си цел, ама ако искаш да е с най-широко приложение, това е тойотският такъв.Като имаш в предвид че не знам бъкел за твоя модел, ще ти кажа за пружината на педала на съединителя на 4Рънер 3ген.Която пружина е ексцентрична торсионно действаща и при натискане и преодоляване на макс. съпротивление в началото, после(в крайно долно положение) олеква и може да си държиш много дълго педала, без да ти отмалее кракът.Да не би някой да я е сменил с права спирална, ако оригиналната е била счупена или не са разбрали за к'во иде реч в дизайна? Щото ТНТМ-то не е от вчера.Със здраве и пиши как си го оправил съединителя, хубава ти е темата!Последно редактирано от metotem; 05-05-15, 03:03.1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
С настъпването на летните жеги, реших да стегна климатика и се вкарах в ново приключение. За да работи добре и да не загрява колата (пак това загряване), трябваше да поставя перка пред радиатора. Добре, ама каква, от какъв автомобил, колко голяма? Все въпроси на които отговора е - ами не знам. След обстойна разходка сред колите в автоморгата, се спряхме на перка от климатика на Опел Астра. За да го вмъкнем зад маската, се наложи да ампутираме гредичката която държи бравичката за закопчаване на предния капак. Специални благодарности на Дънди и Вихрен. Ето и малко снимков материал:
Утре ще мислим за затварянето на капака ...Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L
Защото не се събира перката. Явно не сме избрали точната кола за донор. То да беше само това, ами и куката с която се закопчава капака се наложи да отрежем. Тя пък натискаше перката надолу и имаше опасност да я счупи. Надолу не можем да я пуснем заради въжето на лебедката. Напред пък не можем да я изнесем заради маската. Луда работа ... (както казва един къдрав колега от Варна).Последно редактирано от VULKAN; 22-05-15, 11:35.Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар