Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

    Както казах - 0.2 - 0.3 волта максимум при запален мотор. Изгасеното радио не би трябвало да дърпа повече от 50-ина милиампера. Тоест само по себе си не е достатъчно за да сваши напрежението с повече от това.

    Пък и лесно се проверява - разменяш местата на акумулаторите, мериш от съшата страна (демек на другия акумулатор) и разликата трябва да остане същата или поне близка, ако не веднага, то примерно след час-два каране.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #47
      От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

      Снимай аку-тата.
      Че като нищо някой мастор е творил.
      И премери напрежението на всеки по отделно и на двата заедно.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #48
        От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
        Нали знаете, че при последователно свързани акумулатори, те трябва да са абсолютно еднакви ..?
        Стефан не е написал до сега,но акумулаторите са напълно еднакви - 2 жълти Оптими 55 а/ч ,може би вече стана 1 месец откакто са в експлоатация.
        NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
        ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

        Коментар


        • #49
          От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

          По тая кола много майстори са творили, няма как да е друго, при положение, че е на толкова години.Освен радиото има и усилвател с туба, пак на 12 волта. Какво е АКУ?
          Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
          Стефан Арзатов

          Коментар


          • #50
            От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

            Аку(мулатор), мързелив съм.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #51
              От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

              Утре ще пусна подробни снимки.
              Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
              Стефан Арзатов

              Коментар


              • #52
                От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                Да ти припомня че ти бяха окъсили кабелите .Прегледахте ли внимателно пораженията .
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • #53
                  От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                  Уж, да!
                  Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                  Стефан Арзатов

                  Коментар


                  • #54
                    От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                    Някой може ли да обясни това явление. Давам на контакт, светват лампите по таблото, след това я паля и ... лампите продължават да светят. Гася, паля... пак светят.Има го на клипа. Когато отида при ел.техник не го прави и не мога му да обясня какво се случва.

                    Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                    Стефан Арзатов

                    Коментар


                    • #55
                      От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                      Трябва да се нулира брояча на ангренажния ремък или алтернатура му е време за профилактика.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                        От +вата клема има тънки кабели които излизат и някой е дал фира имах същия проблем.
                        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                          Другият вариант е алтернатора както е писал Явор защото като се загледах на клипчето още при подаване на контакт волтметъра отиде там където не трябва да е..
                          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                            Утре алтернатора отива на диагностика. Надявам се да покаже някакъв дефект. Ще пиша какъв е резултата.
                            Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                            Стефан Арзатов

                            Коментар


                            • #59
                              От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                              За днес няма никакъв резултат. Уж бил изгорял някакъв кондензатор или нещо си там, смениха го и .... ама тя била на 24волта. Е, що не каза бе човек?... Ей с'я ши поръчам друг... ама то станало пет часа и ... те така!
                              Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                              Стефан Арзатов

                              Коментар


                              • #60
                                От: Не е красавица, но е HZJ 4.2 L

                                Смени майстора. То си личи на 12 ли е или на 24
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X