Обява

Свий
Няма добавени обяви.

200 коня на LJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: 200 коня на LJ70

    А има ли някаква информация за първия ("блокирал") двигател - какво по точно е блокирал и на какво се дължи?

    Коментар


    • От: 200 коня на LJ70

      Първоначално публикуван от rosslan
      Има ли такъв проект, правен?
      Поне аз не знам да има.
      До днес имах някакви колебания, но сега съм 99% сигурен, че работата ще стане.
      TOYOTA LJ70 3D Common Rail
      TOYOTA BJ40 3.5D
      Венци 0887551059

      Коментар


      • От: 200 коня на LJ70

        Благодарност на Георги, Росен,Руси, Владо,Калаша, Иван..............
        които помогнаха днес, кой с работа кой с акъл.

        Мод. едит.:
        почистено по молба на автора на темата.
        Последно редактирано от Yaro; 28-11-11, 09:15.
        TOYOTA LJ70 3D Common Rail
        TOYOTA BJ40 3.5D
        Венци 0887551059

        Коментар


        • От: 200 коня на LJ70

          Следва тази фотосесия да мине през три вида CAD програми за да се получи фланеца.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3205.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5321635Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3206.jpg
Прегледи:1
Размер:188.8 КБ
ID:5321636Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_3199.jpg
Прегледи:1
Размер:134.6 КБ
ID:5321637
          TOYOTA LJ70 3D Common Rail
          TOYOTA BJ40 3.5D
          Венци 0887551059

          Коментар


          • От: 200 коня на LJ70

            Хайде, бе, моето момче, знам, че го желаеш!
            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

            Коментар


            • От: 200 коня на LJ70

              Първоначално публикуван от venci67 Преглед на мнение
              До днес имах някакви колебания, но сега съм 99% сигурен, че работата ще стане.
              Някой ден, но не сега
              Лицето Стайков стана същия като мен - яко го мързи да работи по джипката.
              Както видях вчера, мерките за фланеца трябва да стартират на ново. Той ще отрече, но вервайте ми. От следващия опит вероятно вече ще стане, защото при предишния си хванахме грешката и вече е изчистена.
              То ще трябва после стойки за тампоните да мисли, да прави - гадна работа. Ще трябва лебедката в купето да влиза - мъка, мъка. После на тоя, новия мотор въздуховоди трябва да се правят, пък те едни криви, криви. Да не говорим за охладителната система, че тя май същата ще си остане - Боже помогни му. Бронята и защитата ще трябва да се приправят - тегло голямо. И на края целия тоя куп желязо ще е зависим от лигавата електроника, която ще иска имулация на ABS за да разреши вдигане на над 3500prm. Не, че тоя мотор при 3500 оборота няма достатъчен въртящ момент да строши зялата трансмисия на Тойотата чак до шпилките на главините

              Това са само хипотези, напълно недоказани!
              Всяка прилика е случайна и неволна!
              Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
              Най-добрите ми спомени са предстоящите!

              Коментар


              • От: 200 коня на LJ70

                Време е да събудим малко тая тема. Нека хората да видят, че нещо се твори при нас

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01.jpg
Прегледи:1
Размер:132.1 КБ
ID:5355078Натиснете снимката за да я уголемите

Име:02.jpg
Прегледи:1
Размер:96.6 КБ
ID:5355079Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03.jpg
Прегледи:1
Размер:159.8 КБ
ID:5355080Натиснете снимката за да я уголемите

Име:04.jpg
Прегледи:1
Размер:172.6 КБ
ID:5355081Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05.jpg
Прегледи:1
Размер:164.3 КБ
ID:5355082Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06.jpg
Прегледи:1
Размер:151.3 КБ
ID:5355083Натиснете снимката за да я уголемите

Име:07.jpg
Прегледи:1
Размер:146.6 КБ
ID:5355084Натиснете снимката за да я уголемите

Име:08.jpg
Прегледи:1
Размер:167.2 КБ
ID:5355085Натиснете снимката за да я уголемите

Име:09.jpg
Прегледи:1
Размер:148.5 КБ
ID:5355086Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:1
Размер:158.9 КБ
ID:5355087
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар


                • От: 200 коня на LJ70

                  Двигателят днес го ка4ихме окон4ателно след 10тина проби.Воден радиатор и кулер остават от Тойотата.
                  Утре проба на съеденителя и запо4ва борба с паленето.

                  Благодарности на Росен за помощта.
                  Последно редактирано от venci67; 13-03-12, 19:21.
                  TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                  TOYOTA BJ40 3.5D
                  Венци 0887551059

                  Коментар


                  • От: 200 коня на LJ70

                    Дилема и спор за мястото на нафтовата помпа.
                    На БМВ е на 20см. от резервоара. а аз искам да я сложа в коша на мотора до спирачната помпа.
                    При празен нафтопровод засмуква нафта за 3 сек.

                    Знаещите да дават съвети това проблем ли е.
                    TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                    TOYOTA BJ40 3.5D
                    Венци 0887551059

                    Коментар


                    • От: 200 коня на LJ70

                      Е, то ако има клапан няма значение къде ще е сложена помпата.

                      Кога пък има време да спориш и с кой?
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • От: 200 коня на LJ70

                        Първоначално публикуван от venci67 Преглед на мнение
                        Дилема и спор за мястото на нафтовата помпа.
                        На БМВ е на 20см. от резервоара. а аз искам да я сложа в коша на мотора до спирачната помпа.
                        При празен нафтопровод засмуква нафта за 3 сек.

                        Знаещите да дават съвети това проблем ли е.

                        Би трябвало да има две електрически помпи - едната в резервоара, а другата след него. На Ланд Ровър Фрийлендър ТД4 мотора е със същия тип инжекция и втората помпа е сложена до горивния филтър, който е до спирачната помпа. Така, че и при не би трябвало да има проблем.

                        Коментар


                        • От: 200 коня на LJ70

                          Първоначално публикуван от monkata Преглед на мнение
                          Би трябвало да има две електрически помпи - едната в резервоара, а другата след него. На Ланд Ровър Фрийлендър ТД4 мотора е със същия тип инжекция и втората помпа е сложена до горивния филтър, който е до спирачната помпа. Така, че и при не би трябвало да има проблем.
                          Тази в резервоара смятам да не я слагам.
                          TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                          TOYOTA BJ40 3.5D
                          Венци 0887551059

                          Коментар


                          • От: 200 коня на LJ70

                            Първоначално публикуван от venci67 Преглед на мнение
                            Тази в резервоара смятам да не я слагам.
                            Колега БМВ си знаят работата!
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • От: 200 коня на LJ70

                              Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                              Колега БМВ си знаят работата!
                              Ще се разбере, дали майне ОВЕН ще се пребори с БМВ,и ако стане, ще ме хванат за ... работата след 3 дни мей би.

                              ПП.Днес пристигна една Тундра да и слагаме пейки в легена - е това са хора а не като нас.
                              TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                              TOYOTA BJ40 3.5D
                              Венци 0887551059

                              Коментар


                              • От: 200 коня на LJ70

                                Стайков, гледай какво сънувах тая нощ! На тойотския мотор хидравличната помпа е от дясно. Пътя до кормилната кутия е около метър по желязна тръба и обратно пак метър, пак по желязна тръба. Двете тръби са пред радиатора, върху онази гредичка, дето я мести напред. Съвсем случайно маслото има два метра път през който се охлажда. Сега много удобно се падна помпата до кутията и вероятно вчера сте завършили и втората тръба. Мисля, че няма да е зле ако тръбата за обратното масло я направим на ново, медна и да прави един завой някъде между радиаторите.

                                Гледай да не намокриш лаптопа
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X