От: 200 коня на LJ70
Поради липса на време не съм писал скоро.
По време на правене на трасетата за ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012 двигателят се държи чудесно във всички условия, въпреки че работи в полуавариен режим, по причина липса на инфо за компютъра, че колата е в движение.
До оригиналното табло на Тойотата няма нови кабели.
-оборотомер (датчик 70ка) зъбец правен и сложен на виското
- термодатчик 70ка, втъкнат в блока на БМВ
- налягане масло ориг. Тойота (винаги ми е стояло на min -незная защо) и един от Голф за лампа.
- вакуум -Тойота
- километраж -неверен.., смених дифовете с 4/11
- Тойотата все още здрава въпреки зора
.
Поради липса на време не съм писал скоро.
По време на правене на трасетата за ТРОФИ БЪЛГАРИЯ: Пловдив 29.06-01.07. 2012 двигателят се държи чудесно във всички условия, въпреки че работи в полуавариен режим, по причина липса на инфо за компютъра, че колата е в движение.
До оригиналното табло на Тойотата няма нови кабели.
-оборотомер (датчик 70ка) зъбец правен и сложен на виското
- термодатчик 70ка, втъкнат в блока на БМВ
- налягане масло ориг. Тойота (винаги ми е стояло на min -незная защо) и един от Голф за лампа.
- вакуум -Тойота
- километраж -неверен.., смених дифовете с 4/11
- Тойотата все още здрава въпреки зора

Коментар