Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара

    Бат,Гошо, преди да прекръстя джипа на "Франко" му виках "Феникс".
    Има го назад в темата, ма не ми се рови.

    Сглобил съм пъзел от евтини части, които могат да се подменят сравнително лесно, и са сравнително здрави. Затова и всеки път Франко възкръсва.

    Е, сега мотора не издържа, ама е евтин, и другия ще дойде на мястото на стария ветеран.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара

      Не съм знаел че това е първото му име, кажи за оборотомера.
      .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
      Киа спортаж2000тди 98г
      Ауди А3 1.9ТДИ
      Каравана Аdria 390Q

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара

        Оборотомера е оригиналния-от витарата. Само той, и седалките са от първоначалната кола. Ааа, и волана.

        А доколко са стигнали оборотите на състезанието-кой ти гледа оборотомер, като те ухапе щъркела-само прибори са ти в главата...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара

          Коле, те хората са имислили ограничител на оборотите, ама се чудя що твоя не работи...
          Между другото, биелите като че не бяха чак пък толкова кекави на тоя мотор? Да не си го черпил водичка?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара

            Втория ден, мисля не са карали по вода. Строшил го е от: Сичката газ!
            На Кольо в ръцете, всичко омеквало.
            .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
            Киа спортаж2000тди 98г
            Ауди А3 1.9ТДИ
            Каравана Аdria 390Q

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара

              Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
              Втория ден, мисля не са карали по вода. Строшил го е от: Сичката газ!
              На Кольо в ръцете, всичко омеквало.
              бем ти мекия германец, ако е толкова лесно да дойде да те търси биелата от едното раздаване на газ... Той Кольо ще си признае от какво е било... евентуално...
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара

                От газ бе, от газ.
                Първия ден газих в дълбока вода, ама шнорхела е много плътен, та изобщо не се съмнявам да е глътнал вода.
                След като се изсуши компютъра направих още 15-20 км по трасето, и всичко си работеше нормално.
                Ама втория ден ме беше ухапал щъркела, и педала на газта беше натиснат до дъно през 95% от времето.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара

                  Не вярвам да е от цялата газ.Мотора има ограничител,оставени конструктивни запаси,ако всичко работи нормално,,цялата газ не му е проблем.
                  Според мен мотора или е бил тръгнал още преди да се насади,или не е ревизиран ...

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара

                    Е, не е ревизиран разбира се.
                    Това е адска машина, по която е грехота да се наливат пари. Ако е кола за ежедневна употреба, и се очаква дълговечност и безпроблемност-ревизията и ремонтът са задължителни.
                    Ама това е машина за забавления, и това, че двигателя не е устискал на напъна е малък проблем. Прогнозиран е, като съм се молил да не се случва, ама само с молене...

                    Абе пръст може да има и изтичането на водата от охладителната система, оттам и прегряване, оттам-спъване на движението на буталото-вследствие-изкривяване на биелата, и късане.
                    Но каквото-такова-идва следващия двигател, който ще бъде отворен и ревизиран, и сменено каквото се налага. Та дано да изкара повече от този.
                    Сегашния ще го погреба в някоя скрападжийница, като предварително си извадя разни неща за резервни части.

                    П.П. Мотора има ограничител, ама на бензин.
                    Едно от нещата които харесвам на газта е, че не се влияе от ограничителя.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара

                      50% от удоволствието е именно непрекъснатата работа по колата.Стискам палци новия мотор да се окаже читав.
                      Мисля че трябва да има работещ ограничител именно когато адреналина навлезе в петите.

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара

                        Замислям се новия двигател да е само на бензин, защото така и така не ходя по други мероприятия с Франко, та икономията от газта е неоправдана.
                        А на бензин ограничителя си работи...
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара

                          То и на газ може да се направи да работи
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Е, не е ревизиран разбира се.....
                            Мда. Ясно
                            Въпреки, че каквато и да е машина, която се каниш да караш за дълго отвъд червеното на оборотомера, а за повечето германци - дори и близо до червеното, е желателно да се бъзикат и охлаждане, и мазане... особено мазане.
                            не знаех, че караш на газ. Въпреки, че долния цитат си важи с пълна сила, дори не е сложно.

                            Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                            То и на газ може да се направи да работи

                            Както и да е, скапал се - скапал. Щом нищо друго не е литнало - пак добре. Какво мислиш да слагаш за ново 'сърце'?

                            П.П. А, да, и един акъл за компа: когато направиш всичко по новия мотор и ти хареса, извади компа, разглоби го и накисни платката в разтопен пчелен восък, нагрят на около 80-90 градуса. Куплунга, естествено, го оставяш извън 'банята'. Топваш за около 2-3-4 секунди, вадиш, изтръскваш и спира да ти пука от намокряне. След което го монтираш във вертикално или в близко до вертикалното положение. На кутията, от страната, която се пада долу, ако няма откъде да се изтече водата, биеш 2-3 отвора 4-5мм. После, ако искаш карай на подводница.
                            Релета, доколкото 2-3 все пак трябва да останат, ако си имат отдолу отвори за отводняване - ОК. Ако си нямат - сваляш капачките (повечето се отварят лесно с плоска отверка) и внимателно биеш един отвор 2-2.5мм някъде, където няма да пречи. Естествено, монтажа после с отвора на долу Може да ти е смешно, ама миналата година правих едно Сузуки, на което по неизвестни причини, ВСИЧКИ релета в моторния отсек (на конкретния модел - 4), бяха разкачени от оригиналната им скоба и след това хванати с отводнителните отвори (оригинални) нагоре...
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара

                              Стефане, обясняваш ми като на гъзорък европеец...
                              Всичките тези неща ги знам, ама знам също и, че реле което се мокри не изкарва дълго, вътре става ръжда и гняс. Особено във водите в които се налага да влизаме-гняс, та гняс... Та ще гледам да ги вдигна и тях нависоко.

                              Относно компютъра-и аз си мислех да залея следващия, ама не с восък, а с лак, или нещо по-сериозно. Обаче се притеснявам за охлаждането на елементите, дали няма да скапя нещо заради влошено охлаждане?
                              Обаче следващия компютър ще е качен максимално високо-под самото табло, а може и над него. То ако вляза дотолкова, че да се намокри върху таблото-значи работата е сериозна. А и не мисля да се давя толкова надълбоко.

                              Новия двигател ще е пак същия, вече е спазарен.
                              Но този път ще го отворя, и ще му сменя бутала, сегменти и лагери(това задължително), ако може да се пипа налягането на маслената помпа-и него леко ще вдигна, ревизия на главата, със смяна на каквото се наложи, нови гарнитури навсяйъде, абе както се прави.

                              Я кажете как се постига ограничаване на оборотите когато работи на газ?
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара

                                Ти с какъв двигател си имам от Краза С20не с нови-сменени миналата година каран е само по траялите, свещи кабели дистрибуторна капачка палец и ангренаж и почти всичката електроника продава се без картер за 100 лв.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X