Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Франко

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: И аз съм вече с Витара.

    Първоначално публикуван от чаро 4х4 Преглед на мнение
    Те на Трявна ще ти дадът стикери,ама да не и е уроки,никога,ама никога не съм те виждал с по-читава джипка.Във вторник ще ходя до Варна и на връщане ще ти звънна за по кафе.
    Ако е по обяд-може, ама през другото време съм на работа, и излизането е трудно. Ама все пак се обади, може да измислим нещо.

    Боре, аз искам лепенки на магазина за автобои който се намира на ул. "Борисова" в Русе. Така се постъпва със спонсорите...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: И аз съм вече с Витара.

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Ако е по обяд-може, ама през другото време съм на работа, и излизането е трудно. Ама все пак се обади, може да измислим нещо.

      Боре, аз искам лепенки на магазина за автобои който се намира на ул. "Борисова" в Русе. Така се постъпва със спонсорите...
      О.К. Ще се постарая да закичим шампионската Витара
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • От: И аз съм вече с Витара.

        Виждам един калник от армаганите от старата ми витара, имай предвид че минаваше навсякъде и вървеше с 160км/час, да се представиш добре у габровско, успех

        Коментар


        • От: И аз съм вече с Витара.

          Кольо като гледам стойката на Витарата явно ти се е получил онзи бодилифт за който говорихме?
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • От: И аз съм вече с Витара.

            Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
            Виждам един калник от армаганите от старата ми витара, имай предвид че минаваше навсякъде и вървеше с 160км/час, да се представиш добре у габровско, успех
            Ти пък отде го мярна... Верно-левия калник е твой, имаше малко слугуване покрай него, ама не се оплаквам де.

            Ради-ти съмняваш ли се, че няма да постигна това което съм замислил?..
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: И аз съм вече с Витара.

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Ти пък отде го мярна... Верно-левия калник е твой, имаше малко слугуване покрай него, ама не се оплаквам де.

              Ради-ти съмняваш ли се, че няма да постигна това което съм замислил?..
              Не се съмнявам. Получило се е по-добре от очакваното, прага е почти хоризонтален и човек ако не се загледа изобщо няма да забележи, че не е. Колко е бодилифта отзад?
              Да не повече от предвиденото първоначално?
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • От: И аз съм вече с Витара.

                Отпред е на нула(фабричното), отзад е 80мм. Вторите конзоли ги отрязах като слагах предния мост, че пречеха на носачите, и там захващането е направо през пода на купето към една гайка която заварих на рамата. Естествени през тампон. Ако ламарината започне да се къса(макар, че съм сложил широки шайби)-ще се завари някаква по-ячка ламарина с по-голяма площ. На втората конзола подложката май беше 30 мм, не се сещам.

                Такава витара нийде няма...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: И аз съм вече с Витара.

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Отпред е на нула(фабричното), отзад е 80мм. Вторите конзоли ги отрязах като слагах предния мост, че пречеха на носачите, и там захващането е направо през пода на купето към една гайка която заварих на рамата. Естествени през тампон. Ако ламарината започне да се къса(макар, че съм сложил широки шайби)-ще се завари някаква по-ячка ламарина с по-голяма площ. На втората конзола подложката май беше 30 мм, не се сещам.

                  Такава витара нийде няма...
                  Остана да си коригираш ника от Кольо на инж. Кольо
                  http://vbox7.com/play:398e8b82

                  Коментар


                  • От: И аз съм вече с Витара.

                    Коле да те попитам като сложи тези планки за апаратите на уазови мост пак ли старите болчета използва ,за да хванеш планката към главината ?
                    понякога се налага да слизаме и с лифта :)

                    Коментар


                    • От: И аз съм вече с Витара.

                      Може и усилени да сложиш може и същите да ползваш
                      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                      Коментар


                      • От: И аз съм вече с Витара.

                        Оригиналните болтове идват малко по-дълги отколкото трябва. И ще опират в диска, ако не се отрежат. Да, ама резбата им е 12х1,25(ситна демек), и трудно се оправя след рязане, а нямам такава флашка. То и метчик такъв нямам де... Затова си купих нови болтове с клас на якост 8.8. Дължината им е 30 мм.

                        Тази вечер сложих новия спирачен маркуч, но пак трябва да се помпи по три пъти за да се втвърди педала. След пробата из махалата разбрах къде е проблема-задните спирачки не остават в положение съвсем близко до барабана, а се връщат докрай, и за да опрат и съответно джипката да започне да спира трябва да се напомпи известно количество течност. Докато карах, стана нещо в задните спирачки, витарата изгуби инерция, започна да върви тегаво, но пък спирачките си дойдоха.
                        Като ми остане малко повече свободно време ще се заема с тях.
                        Последно редактирано от Кольо; 27-03-12, 22:59.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: И аз съм вече с Витара.

                          И ние имаме същия проблем сега за да хванат спирачките помпим 4 пъти, накладките не остават близо до барабана, но скоро ще забравим за тези проблеми понеже минаваме на дискове отзаде.
                          Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                          Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                          Коментар


                          • От: И аз съм вече с Витара.

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Оригиналните болтове идват малко по-дълги отколкото трябва. И ще опират в диска, ако не се отрежат. Да, ама резбата им е 12х1,25(ситна демек), и трудно се оправя след рязане, а нямам такава флашка. То и метчик такъв нямам де... Затова си купих нови болтове с клас на якост 8.8. Дължината им е 30 мм.

                            Тази вечер сложих новия спирачен маркуч, но пак трябва да се помпи по три пъти за да се втвърди педала. След пробата из махалата разбрах къде е проблема-задните спирачки не остават в положение съвсем близко до барабана, а се връщат докрай, и за да опрат и съответно джипката да започне да спира трябва да се напомпи известно количество течност. Докато карах, стана нещо в задните спирачки, витарата изгуби инерция, започна да върви тегаво, но пък спирачките си дойдоха.
                            Като ми остане малко повече свободно време ще се заема с тях.
                            Имах го същият проблем.Решихме го по следният начин, наварихме малко накладките където влизат долу под цилиндарчето и вече около година нямам ядове.Явно се износва мястото където лягат .
                            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                            Коментар


                            • От: И аз съм вече с Витара.

                              Тази вечер видях къде е проблема.
                              Който е отварял задните спирачки знае какво представлява механизма за компенсиране на износването на феродата-една дъга със ситни зъбчета която се зацепва в една ролка на която има същите зъбчета. Когато е изправна може да се движи само в една посока-да разширява челюстите, като по този начин компенсира износването. Е, в моя барабан имаше по много от всичко, но най-вече кал и ръжда. Та тези зъбчета са се износили, и "дъгата" не може да се задържи върху колелцето. Вследствие на това пружината връща челюстите в събрано докрай положение, и при следващото натискане на спирачките течността отива за да разтвори наново челюстите. На три напомпвания стигат до барабана, и тогава започва да спира.
                              Побългарих ги малко, и тъкмо се зарадвах, че вече ще имам спирачки-предаде се резбата на щуцера за обезвъздушаване на цилиндърчето
                              Утре ще поръчам ново, и ще видим какво ще се получи.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: И аз съм вече с Витара.

                                Имам някъде такива механизми , да ги търся ли ?
                                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X