Кое по-точно?
Ако е за резервоара-заеби.
Знам поне три джипа на които резервоара е в купето.
Пък и като ходих на врачка тя ми позна, че няма да умра от огън.
По ме притеснава това,ч е вентилатора е обърнат наопаки, духа не по предвидения от конструктора начин, а в обратната посока, ама потока на въздуха пак е добър. Надявам се да няма проблеми. Ако има-ще го боря.
Вчера нали се занимах с жилото на съединителя-на долния край немеца е сложил резба 7 мм. Още на поглед размера ми се видя странен(мога да различа 6 и 8 мм), и с навиването на гайките разбрах, че не е 8. Днес ще си купя две гайки м7 и се надявам резбата да се окаже именно М7, а не "изтървана" М8.
Заеби резервоара сам ще го изхвърлиш и подкараш само на газ
Гуменото каре ОК (Таргата ти е обяснил и защо) , обаче от другата страна контактното петно не мъ кефи !
Контактното петно си е каквото е сметнато от конструктора в завода. Тази двойка е фланец от кардан към входящия фланец на раздатката. Кардана е от УАЗ, ама все тая. Нали в оригиналната конструкция на ГАЗ 69 от кутията до раздатката има късо карданче. То е със същия фланец.
Освен това тези връзки даянят на по-голям зор-връзката между кардана и пиньона. Тази е по-разтоварена, така, че от там не се очакват проблеми.
По състезанията пускат на газ. Вече. Ама аз си искам и двете горива. Едно заради малко по-голямата мощност на бензин, друго заради зимното палене, трето заради резервното гориво ако свърши газта нейде в гората. Винаги мога да си донеса бензин в туба, ама газ-тцъ.
Ей, изядохте го човека бре, маскари
Хляб не яде, вода не пие зарад вас, кара само на мръвки и винце, после ще го лепнете че бил 100 кила...
Като гледам как е набутан двигателя напред, май няма място за дифузьор. Отделен въпрос е, че тоя радиатор с тоя двигател нещо не си пасват особено, но предполагам, че ако двигателя се позадържи, може да има промени.
Коле, айде довечера чакаме да се похвалиш че сте му чули гласчето! И ... таковата ... предпазителите ... не ги спестявайте
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Предстои да му сложа някакво гърне, че много реве, да се преборя с филтър, дебитомер и въздухопроводи, и по двигателя мисля, че съм готов.
Пък после още колко други дреболии има, не знам как ще се оправям...
Коментар