Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Малко помощ за Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Малко помощ за Самурай

    От както смених гарнитурата на главата имам проблем с паленето , сутрин докато не извадя свещите да ги почистя и завъртам на стартер да продухам цилиндрите не пали ,даже и тогава много трудно, след като заработи мотора да загре е после няма проблем с паленето, и така до сутринта, всичко започва на ново.Помагайте благодаря.

    Коментар


    • От: Малко помощ за Самурай

      Първоначално публикуван от marin lakov Преглед на мнение
      От както смених гарнитурата на главата имам проблем с паленето , сутрин докато не извадя свещите да ги почистя и завъртам на стартер да продухам цилиндрите не пали ,даже и тогава много трудно, след като заработи мотора да загре е после няма проблем с паленето, и така до сутринта, всичко започва на ново.Помагайте благодаря.
      Колега и аз имах този проблем.Писал съм в темата-http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=93099
      Реших да пробвам съвета на колегата gaydarov, преди да завъртя стартера да припомпя газта,....получи се!!!
      Като начало припомпвах 3-пъти,след това пробвах- 2 ,сега знам,че е достатъчно еднократно да подам газ преди първото палене и проблем няма.
      Успех!

      Коментар


      • От: Малко помощ за Самурай

        Първоначално публикуван от marin lakov Преглед на мнение
        От както смених гарнитурата на главата имам проблем с паленето ....
        Върни старата гарнитура
        Може новата гарнитура да е по-дебела или по-тънка и оттам малко да бяга ъгъла на запалване.
        Има и други неща, които може да не са направени като хората и отнякъде да смуче въздух...
        Ангренажна центровка...
        Няма логика САМУРАЙ, да не пали от 1/4 оборот.
        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
        http://www.cardomain.com/ride/2562837

        Коментар


        • От: Малко помощ за Самурай

          Първо ми пада горивото сутрин, подкачвам ако не запали напомпвам газта и после свещите са удавени.Като събрах главата направих центровката с три напомпвания и запали без проблеми , и аз не мога да си го обесня.

          Коментар


          • От: Малко помощ за Самурай

            Ама този проблем и в топло време ли го имате?Защото аз лятото паля добре и подържа добре оборот но зимата едвам пали и няма никакъв оборот докато загрее като загрее се оправя.

            Коментар


            • От: Малко помощ за Самурай

              Колеги, като гледам , всички тези неща за които пишете по-горе, като ''удавени свещи'', ''докато е студена, не работи добре'', ми напомнят за подобни проблеми , когато купихме моя Самурай.Палеше от четвърт, но... 10 мин. прекъсваше здраво-свещите целите в бензин , но и в масло!След смяна на сегменти (от смяната на гумички нямаше никакъв ефект), и след малко ремонт на авт. смукач с клещите( явно трябва , след като запали на напълно затворена клапа ,после бързо да отвори поне малко, но не ставаше така),затова леко изкривих въздушната клапа да не затваря напълно.Та след тези неща повече проблеми с прекъсване и зацапани свещи не съм имал!А центровката на делкото(т.е. колко е завъртяно наляво-надясно)не е от огромно значение за палене и прекъсване(при положение,че веднъж е направена както трябва, де...)

              Коментар


              • От: Малко помощ за Самурай

                Колега,напомпваш един пут на газта и после въртиш на стартера без да докосваш педала на газта и пали от четвърт, а ако помпаш постоянно се дави.Мисля че механизма на смукача се задеистваше само ако чукнеш педала на газта иначе не затваря клапата,а за регулировка хората са сложили едно болтче на термостатчето на карба и от там се регулира но не от всеки.Надявам се да съм помогнал.

                Коментар


                • От: Малко помощ за Самурай

                  Първоначално публикуван от gaydarov Преглед на мнение
                  Колеги, като гледам , всички тези неща за които пишете по-горе, като ''удавени свещи'', ''докато е студена, не работи добре'', ми напомнят за подобни проблеми , когато купихме моя Самурай.Палеше от четвърт, но... 10 мин. прекъсваше здраво-свещите целите в бензин , но и в масло!След смяна на сегменти (от смяната на гумички нямаше никакъв ефект), и след малко ремонт на авт. смукач с клещите( явно трябва , след като запали на напълно затворена клапа ,после бързо да отвори поне малко, но не ставаше така),затова леко изкривих въздушната клапа да не затваря напълно.Та след тези неща повече проблеми с прекъсване и зацапани свещи не съм имал!А центровката на делкото(т.е. колко е завъртяно наляво-надясно)не е от огромно значение за палене и прекъсване(при положение,че веднъж е направена както трябва, де...)
                  Aко разбрах нещо пък на .... (все пак и техническите ми познания не са много добри)

                  Коментар


                  • От: Малко помощ за Самурай

                    Че изказването ми е малко несвързано, така си е ...Ама исках да кажа с две думи много неща..., та накрая нищо.Ако мога да изясня нещо конкретно(и неясно),-питайте!

                    Коментар


                    • От: Малко помощ за Самурай

                      Колеги можели да върти само малкия кръг на водата и защо? Термостат сменен,възможноли е запушен радиатор.

                      Коментар


                      • От: Малко помощ за Самурай

                        Ако е кучи студ и мотора не вижда зор, върти предимно малкия кръг. Радиатора е съвсем възможно да е запушен, особено ако някой някога е решил да му помогне с някой говнолин за спиране на течове. Всъшност ... как разбра, че върти само малкия кръг?
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Малко помощ за Самурай

                          Маркуча за големия е студен.

                          Коментар


                          • От: Малко помощ за Самурай

                            С какво може да се отпуши?

                            Коментар


                            • От: Малко помощ за Самурай

                              Ако си късметлия - промивка с препарат за целта (по спомен 7-8 кинта) или яко накисване с оцет и после с големия маркуч. И двата варианта важат само ако задръстването не е заради препарат за спиране на течове. Ако е използуван такъв - освен механично почистване, аз поне досега друго не съм открил да върши работа.
                              Само че ме съмнява радиатора да е на 100% запушен.
                              Каква температура поддържа като загрее?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Малко помощ за Самурай

                                Предполагам , че е запушен защото многобавно се изсточва, а като трябва да завърти кръгъ намира най лекият път. А каква темперетура подържа, не вдига стрелката по нагоре от по- дебелата черта, или въобще не стига до средата.
                                Последно редактирано от marin lakov; 10-01-13, 23:20.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X