25 лв. с разтъргването на старата избиване на стар лагер слагане на нов и набиване на нова фтулка...
стругар
до Търново има един стар авторемонтен завод (в Лясковец се намира) който е от околията го знае
Внимателно с тия смени на лагери на полуоски и осигурителни втулки.Много е важно до колко ше се нагрее втулката, за да не се разхлаби от прекомерна топлина.
Когато сменям лагер на полуоска капвам по една капка с телопдаващото пред втулката,за да съм 100% сигурен срещу самоизваждане,че историята знае какви ли не случаи...Пред очите ми са хвърчали колела заедно с полуоските
Ако решетката на въздухозаборника се залепи с гафер(както направих аз) парното започва да смуче въздух от коша на двигателя и се предотвратяват течовете безболезнено.
Има два вида джипки: Suzuki Samurai....и други !
Стефан, 0888851800
Ако решетката на въздухозаборника се залепи с гафер(както направих аз) парното започва да смуче въздух от коша на двигателя и се предотвратяват течовете безболезнено.
Бръкни с някаква стоманена тел в дренажите и ги отпуши. Ако пък караш в такава кал, че редовно да се запушват... тогава отдавна трябва да си притръпнал с наличието на вода и кал в купето.
Ето ти малко мокри снимки
Прикачени файлове
Последно редактирано от Kaskadiora; 22-03-09, 22:10.
имам нов проблем т.е. проблема не е нов от как го купих е така
паля на студено време... почва да работи на 2-3 цилиндъра въобще трудно пали въртя 10-15 секунди на стартер с смукач до край опънат като позагрее се оправя
това го прави когато е студено времето само
лятото нямам проблем
смених свещи същата работа можеби малко по добре
колата е само бензин няма газ
и много куцо ускорява имам жигули като болид от F1 e спрями сузукито лек баир види ли 3-та и повече от 60 не иска да вдигне
мнения...?
А с разхода как е?
За начало изгони жабите от карбуратора, регулирай клапаните и провери ъгъла на запалването. Това ще оправи вървежа, ако разбира се двигателят не е мъртъв.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар