Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Свалих днес да поизчистя капачките на хъбовте, че едната трудно се движеше. Личеше си, че е влезнала вода при нея. Почистих, смазах с малко грес, събрах и работят като часовник. Обаче видях къде е проблема на тоя хъб - в качапката е скъсан или липсващ О пръстена. Едната врътка (на капачката детоне е влизала вода) седи стегната, другата хлопа.

    Някой знае ли размера на О пръстените в хъбовте? И колко трудна е смяната. Гледам, че врътката я държи една зегерка. Лесно ще я разкача, ама повече ме притеснява закачането . Става дума за оригинални AISIN от Самурай. В момента са на витара 91ва година.

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Тази зегерка поне при мен не създава проблеми, сваляй смело

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Да свалям, ама ми се ще преди т'ва да съм намерил О пръстените . Иначе разгледах снимки на разглобени хъбове - май О пръстена ляга плътно по т'ва дето се върти и диаметъра му мога да го взема по врътката на капачката. Дебелината остава да измисля .

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Първоначално публикуван от Петър Минчев - MaxBass Преглед на мнение
          колеги по-прочетох за една модификация как да ползваме лявата полуоска и от дясно(целта е да нося една и да мога да я сменям за 10 минути)...в процес на събиране на части съм ,но искам да питам ако знаете...Имало два вида полуоски? 22 и 26 шлица? Мога ли спокойно да предположа ,че 26 са на старите витари с големите карета ,а 22 на по-новите с тези тесните карета...Или няма такава аналогия?И тей де..
          Моята е от старите витари ,японка...за да сложа лява полуоска от дясно ми трябва...Ами да лявата полуоска...Ако някой има за продаване с каретата направо да свирка...И още един интересен мод съм замислил ,но за него на следващата отпуска
          До къде я докара?
          http://vbox7.com/play:398e8b82

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Още на Лясковец я тествах...всичко стана...най-хубавото обаче при мен беше геометрията на предницата...беше доста блъскана витарката и с времето и разпада на тампоните надлъжните ми наклони клоняха към положителни.след подмяната на тампоните с такива от полиуретан (отзад на носача) и "скърцащи" втулки(отпред на носача) и вече идващия почти 3 см напред носач си имам 3 градуса надлъжен наклон...Колата има по-добър радиус на завиване ,но стана и по нервна и склонна към презавиване ,но на мен ми харесва....А да аз не казах всичко...За да се направи това упражнение се налага лека промяна на задния захват на носача...нищо фрапиращо ...просто отвора се премества 2.5 до 3 см посока навън...За това избрах и "скърцащите втулки" защото отворите на захватите на носача стават не съосни .ъм и още нещо...Като се направят тези двете неща пък пружината изпада формата на "S" почти...това налага промяната и мястото на леглото на пружината ...Всичко може да звучи страшно и трудно ,но не е и крайния резултат си заслужава! Ще кача снимки на всичко.
            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Тия хъбове си имали "фокуси" при събирането. Ся видях, че съм обърнал едната пружина . Ето малко полезен материал за всеки който реши да ги разглабя - https://www.youtube.com/watch?v=dxSBcAyt2WA . Детайлно и е обърнато внимание на доста от нещата.

              За О пръстена - номера му е 43532-60010. И май накрая ще се окаже Х ринг, а не О ринг. Ще взема да преслушам утре вносителят дали имат оригинални. Ако не - т'ва което намирам като информация е 49мм х 2.5мм. Малко шано ми изглежда тоя размер 2.5мм, щото там май няма толкова място. Ама като се разглоби ще стане ясно.
              Последно редактирано от brum; 25-08-14, 19:36.

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Тъй, О пръстена е квадратен леко. И размерите му май са 46мм х 2.3мм. С тоя дето пробвах (49х2.5) е доста стегнато. Трудно се върти самият избирач. Ще пробвам с нещо по-малко (примерно 46х2.5 или 43х2.5), че като се разтегне да поотпусне малко. Или пък ако намеря 49х2.3 май ще свърши идеална работа.

                Смятана е елементарна. За 45мин свалих 2те части на хъбовете с избирача, смених О пръстените и ги монтирах обратно .

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Моят Витарник много слушка и ще му подаря хобот. В И-бея си харесах два - единия от ABS пластмаса, а другият- от Полиетилен. Нещо не схващам кой материал е по-добър. Моля някой сведущ да се изкаже по въпроса.
                  Последно редактирано от shiklev; 28-08-14, 08:57.

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    И аз да покажа че се грижа за Сузанка. На прицел тази седмица беше предния мост. Сваляне, пясъкоструй, и по препоръка на СОТИ / тук се подвизава като Нинджа/ сверите на никел, а всичко останало на цинк..
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1604.jpg
Прегледи:1
Размер:42.7 КБ
ID:5608211Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1606.jpg
Прегледи:1
Размер:126.1 КБ
ID:5608212Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1610.jpg
Прегледи:1
Размер:69.9 КБ
ID:5608213

                    После нови лагери, семеринги, цапане обилно с грес и се получи ето това.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1612.jpg
Прегледи:1
Размер:164.6 КБ
ID:5608214Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1613.jpg
Прегледи:1
Размер:135.3 КБ
ID:5608215Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1614.jpg
Прегледи:1
Размер:178.6 КБ
ID:5608216Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1611.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5608217

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Само0 не казвай, че си починковал и дисковете .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        И на мен така ми се вижда , ама нали са "косуматив" .....
                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Проблема е при първото сериозно спиране- цинка ще се разтопи и ще играе ролята на смазка .
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                            Само0 не казвай, че си починковал и дисковете .
                            Казвам. Още преди да напусна сервиза и нещата по спирачната система се нормализираха.
                            Последва участие в Офроуд Фиеста Суходол 4х4.

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Аз съм бил с поцинковани дискове, драма нямаше .

                              И само да отбележа за протокола - О пръстен 46 х 2.5, кръгъл профил е идеален за врътките на хъбовете. Седят леко стегнато, но се въртят с нормално усилие. С 49 х 2.5 завъртането е зверски трудно.

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Гледам в раздела на Нисан колегата ни Спарки е отворил много хубава тема за ходовата част и окачване на Терано...И освен всичко е сложил и много хубави амове отпред...та въпроса е ...има ли нещо съвсем истиско за Витарата или без преправяне на кули и слагането на двоен носач отпред няма да стане...Той сравнява монро адвенчър с Фокса и казва ,че Фокса е отвсякъде по-добре(предполагам нормално) ,но витарата с тоя макферсон отпред ко да я правим? аз съм на ръба да почна да мисля двоен А-линк за отпред ама жената вече ще ме изгони...и за отзад проблема седи де...Астра,москвичи,омеги са все компромисни решения...нещо по-истинско ми се иска...да видим може ли да завози тоя къс шлеп по-добре...
                                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X