От: Какво направих днес за любимата "Витара"
Диаметъра ще го измеря утре и ще рапортувам. Да, имам боди лифт който се вижда от снимката с показания захват на разпънката към ботуша на амортесьора, но няма причина да не се получи по същия начин и на кола без боди лифт. Просто рамената ще са по къси.
Не съм рязал ребрата на капака. Тръбата минава на около 5-10мм от него, а от двигателя е на поне 6-7см.
Важен момент е оребряването при захващането към фланците на амортесьорния ботуш както отвътре така и отвън, а също така и използването на готови колена (а не огъване на тръба). С времето ще се види дали ще е необходимо оребряване и под колената за което е предвидено място.
Диаметъра ще го измеря утре и ще рапортувам. Да, имам боди лифт който се вижда от снимката с показания захват на разпънката към ботуша на амортесьора, но няма причина да не се получи по същия начин и на кола без боди лифт. Просто рамената ще са по къси.
Не съм рязал ребрата на капака. Тръбата минава на около 5-10мм от него, а от двигателя е на поне 6-7см.
Важен момент е оребряването при захващането към фланците на амортесьорния ботуш както отвътре така и отвън, а също така и използването на готови колена (а не огъване на тръба). С времето ще се види дали ще е необходимо оребряване и под колената за което е предвидено място.
Коментар