Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих днес за любимата "Витара"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

    Мерси колеги аз ще си поръчм о-пръстена и тук в Кюстендил имаме магазин за такива изделия ,но не сум доволен иначе за силикона и аз такъв ползвам. Благодаря за вниманието . Поздрави!
    Suzuki Vitara

    Коментар


    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

      Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
      Значи колега аз сложих 54х3 с малко тунинг(не го правете ако не сте сигурни че ще го направите) с макетен нож малко го поорязах после с малко силиконче ама истинско от 15 лв тубичката и вече няма да тече иначе си взех и оригинални 54х2 3 броя да си имам ама на другия ден те така те са 1лв бройката.За магазин в Пловдив аз ги взех от хубата
      http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htm.

      Колега а дали са еднакви О пръстените на 16в и 8в?
      TG

      Коментар


      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

        Сега ми остана време и аз да се похваля, какво направих за изминалият един месец:
        1. Разпилях си колата и си смених семерингите на коляновият вал, и двете, не го препоръчвам на никого, голям екшън, заради 8 лева, си разпилях колата, след това смених филтри, всички видове, масло-полусинтетика на Опел MG на 7 лева литъра 10 на 40, изцяло подмених охладителната течност с руски жълт антифриз за -40градуса, гарнитура на капак на главата, оправих си изпускателната система, сега съм с колектор от моно и катализатор и хубаво задно гърне, съответно с нови гарнитури, купих си и за всеки случай и гарнитура на картера, ама не стигнах до там
        2. Сложих си газ, най-обикновена на Ловато с турска бутилка, всичко чисто ново, стана много добре, нали съм карбуратор, сега наблюдавам разход от 11-13л/100км, зависимост с колко карам, днес вдигна 150 на газ, доволно. Градско-около 15, с малко стъпка.
        3. Онзи ден й обух новите обувки за зимата, много съм доволен засега, много тиха гума, отлично сцепление с пътя, няма го онова люлеене на голяма скорост, бяха ги направили на 2,2атм, но ги хванах навреме, сега ще търся една такава за резервна, размер 195/65/15, типична паркетна джипка, но аз това искам:
        http://www.toyojapan.com/TT_s942_09/

        Коментар


        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

          Карах с такова масло - ГМ 10W40 от 7лв и работеше като дизел. Сложих Репсол от 11лв и стана доста по-тиха. Срещу Практикер в големия магазин за авточасти(да не правя реклама )
          А руския жълт антифриз не е за алуминиеви двигатели. В една друга верига за авточасти има немски(едва ли) 1,5л концентрат около 12 лв.
          Разхода на газ ти е висок. След 1000 км си настрой пак уредбата и трябва да падне с 2 л на градско. Поне при мен е така, а определено не е настроена за икономии.

          Коментар


          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

            Изключително тиха е, мърка, бях с Vaiko 10 на 40, но на тази не й понесе, не знам и на колко км е двигателят, на старата ми витара се държеше много добре с това масло(Vaiko), сега съм доволен с MG, относно газта и аз смятам, че трябва да е по-малко, но май я разбутах и сега не мога да я уцеля, антифриза не смятам да го сменям, поне за сега, не пише на него че не става за алуминиеви двигатели, но напоследък стрелката на температурата взе да играе много странно при пускане на парното и включване на вентилатора, ще го наблюдавам

            Коментар


            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

              Mисля е говорите за различни масла,едното е GM (GENERAL MOTORS) а за това МG не съм чувал,но кви ли не се навъдиха.
              http://vbox7.com/play:398e8b82

              Коментар


              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                Грешката е моя, Васе, прав си за маслото-GM е, засега е добре

                Коментар


                • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                  Първоначално публикуван от gen4 Преглед на мнение
                  Колега а дали са еднакви О пръстените на 16в и 8в?
                  Нямам представа но 90% мисля че ще са еднакви.
                  Бялото BUZUKI 1.6 8в
                  0899368772 ;) 0897229322

                  Коментар


                  • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                    Днес се разходих до Хубата, за да взема пръстени за колегата от Шумен и да му ги пратя с куриер, понеже от там му казали че трябва да вземе най-малко 10 бр. Всъщност поръчката трябвало да е над 5 лв , а те са по 54 ст. аз има казах, че така си дразнят клиентите , но такава била вътрешната политика. И така , ако някой иска да си поръча само един или няколко пръстена за примерно 2 лева с куриер кажете им да ви купят няколко шоколада от съседния магазин и да ви ги пратят за да станат над 5 лв. поне ще може да ги изядете вместо да се налага да отваряте магазин за гумички
                    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                    Коментар


                    • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                      Сложих си щора на тавана, твърдият от ауди 80 Б3, щипки намерих от един специализиран магазин, две дупки и готово, смених и амортисьора на таванчето:
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                        Благодаря на Колегата Vitarrra за информацията за размера на О пръстена на делкото.
                        Сдобих се с такъв/такива благодарение на Travelling на който също много благодаря.
                        Надявам се да го сменя този уикенд и да ми падне малко разхода на масло
                        Колегата ми изпрати 4 бройки от които съм оставил 2 бройки в магазина от който пазарувам авто части за Витарата, за да могат и други колеги от Шумен на зор да не изпадат в положението ми да обиколят 7-8 места на които версиите за "нямане" или "поръчване" да са от цветущи по-цветущи
                        TG

                        Коментар


                        • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                          Колеги, дали някой има информация за размера на О пръстена на оригиналния хъб на Витарата?

                          За ръчни става въпрос.
                          Последно редактирано от gen4; 14-10-10, 21:57. Причина: Добавка
                          TG

                          Коментар


                          • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                            Мани ги хъбовете дай да правим турбото
                            Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                            Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                            Коментар


                            • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                              Първоначално публикуван от vitarrra Преглед на мнение
                              Значи колега аз сложих 54х3 с малко тунинг(не го правете ако не сте сигурни че ще го направите) с макетен нож малко го поорязах после с малко силиконче ама истинско от 15 лв тубичката и вече няма да тече иначе си взех и оригинални 54х2 3 броя да си имам ама на другия ден те така те са 1лв бройката.За магазин в Пловдив аз ги взех от хубата
                              http://www.hubata-seals.com/bg/categories/index.htm.
                              При мен 54х2 не пасна съвсем точно. Наложи се да се поразпъне малко и бързо да монтираме и навиваме болтовете за да не излезне от канала.
                              Според майстора ми правилния размер за моя случай е 56х2 Витара 1995, 1.6 16V.

                              Сега остана да мина през автомивката и да наблюдавам теча дали е спрял
                              TG

                              Коментар


                              • От: Какво направих днес за любимата "Витара"

                                Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
                                Мани ги хъбовете дай да правим турбото
                                Не ми е минал още мерака за турбото, но май изхарчих пари колкото за едно турбо да преведа машината в кондиция за Зимата.
                                До тук смених следното:
                                Преди доста време съвсем случайно установих че нямам предно предаване. Без никакви шумове, трясъци или неприсъщи за Витарата звуци. Просто реших да се кача по едно баирче да си пробвам мощността отново и хоп - само задно.
                                Да не изпадам в подробности но след много проверки и канални неволи установихме че е вътрешно каре на дясната полуоска.
                                Извадихме карето обаче, и видяхме че парченца от оста му която се е счупила са попаднали в диференциала.
                                Отворихме дифа да видим какво е положението, а то маслото станало да адски гъста боза, чак заприличало на грес. Извода - вероятно "влизане" на вода от семеринг.
                                Договорихме се с колегата TRENT и прехвърлих вътрешностите от неговоя диф за продажба в моя кожух(щото е чугунен). Смених 3-те семерини/К-маншета, поръчах си планки от Travelling за смъкване на диф. Използвах момента да сменя маслото по всички трансмисионни възли с LiquMolly 75W90 GL4/GL5. Количеството излезна точно колкото Ванката Тодоров го беше писал по-напред в темата 5,5-5,6 литра.
                                Между другото лявата планка за дифа не ми пасна точно, може би заради чугунения диф или по други причини още не съм установил. Сега стои само да два болта.

                                След това започнах с приготовленията за зимата и тръгнах от спирачките - потъваше ми педала на всеки 5-6 натискания. Мислих, четох форума, консултирах се и накрая попаднах на правилния "консултант". Оказа се - не докрай, но повечко износени задни накладки и неработещ механизъм за саморегулиране(ако въобще имам такъв че не присъствах на смяната). Да ама и предните ми дискове бяха понаправили голям ръб особенно отвътре и реших хайде всичко комплект.
                                Та до тук: Предни дискове, предни и задни накладки.
                                Реших да сменя и спирачната течност и намерих сервиз в който използват машина за смяна под налягане, но и тук "греда". Казанчето на Витарата е с голямо гърло и тази която те имаха в комплекта им не уплътни добре. Явно беше че ще се наложи да се прави по изпитания стар метод с помпане на педала, но при измерването с уреда който имаха се оказа че течността ми е в прекрасна кондиция, та реших да не я пипам.

                                Следващото на ред беше съединителя който попрегрях на Трявна и чаках да ме остави някъде за да го сменя. Е недочакаш този момент и с Кольо една събота го сменихме - комплект Притискателен NKK, феродов NKK, лагер SECO и жило което в последно време издаваше адски звуци на стържене.
                                Оказа се обаче че стария съединител е в сравително добра кондиция и е Valeo - притискател и феродов. Лагера обаче беше много зле.
                                Та по този повод ако някой си търси запазен притискателен и феродов диск да свирка - ще се договорим.

                                Докъто сменяхме съединителя и си проверявах луфтовете на каретата на задния кардан - и хоп.........разбито шарнирче на А-рамото.
                                Минаха ми най-различни идеи през ума, но накрая намерих един "майстор" който ремонтира шарнири като ги отваря, сменя им втулките и валцова обратно.
                                Мисля че се получи добре.
                                "Майстора" обаче ми огледал предницата и видял че средната ми щанга(единствената която не бях сменил след като взех джипката от Ванката) се е разбила. Та хайде и нея - едно от най-скъпите парчета желязо които съм виждал но за сметка на това пък дойде с гресьорки на двата болта.

                                После на реглаж на преден мост че след смяната започнах да чувам шум от гумите (поне така си мислех аз) и там човека ми каза че имам срържещ преден ляв лагер и тръгнал десен за смяна.
                                Хайде пак "греда" в търсене на лагер. Реших накрая да бъде SNR, обаче от магазинчето казаха има само една бройка. Обадих се в Магазин Триера в Пловдив по препоръка на колегата Rotter и благодарение на темата на Travelling и днес получих и втория лагер. И двата комплекти със семеринги и зегер.
                                Надявам се с това да приключа зимната подготовка и да мога да я покарам малко тази джипка
                                Последно редактирано от gen4; 22-10-10, 12:19. Причина: правопис
                                TG

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X