Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май се Харесахме :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Май се Харесахме

    Температурата на въздуха в смукателния колектор. Мисля, че беше до втория датчик за водата някъде, IAT го водят.

    Коле, правилно за малкото вакуумче. Само че на единият от страничните клапани, дзъфката за вакуума е със супер малък отвор и ще иска повече въртене, преди да отвори, докато тоя за делкото си е нормален.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #77
      От: Май се Харесахме

      Точно това мери : температурата на въздуха в колекторите .Моя датчик го замерих изфирясал е
      Лудак

      Коментар


      • #78
        От: Май се Харесахме

        Някой има ли представа дроселовата клапа в какво положение трябва да е на празен ход ?
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • #79
          От: Май се Харесахме

          Почти плътно затворена. Ако питаш за регулировката - имаше го в някой мануал, май в руския. Малко е изнервящо, защото базата се взима от вакуумната клапа и се иска вакуум-помпа. И на око става, ама е бати играчката.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #80
            От: Май се Харесахме

            Да не пускам нова тема , ще си пиша с моята
            Днес ми направиха забележка полицайчетата за фаровете и побеснях , разбрах ,че от другата година постоянно ще караме на фарове и търся някакво решение за автоматично пускане на фаровете и автоматично гасене.Мисля си за някаква схема която примерно 30 сек след стартирането на двигателя да пали фаровете и 1 минута след след стопирането на двигателя да ги гаси (много е полезно вечер).
            Дайвайте предложения и идеи как да го направя точно.Ако някой има и готово решение ще се възползвам
            Лудак

            Коментар


            • #81
              От: Май се Харесахме

              Това с минутата след гасене ако го направиш-ще береш ядове зимата. Освен ако не си сложил голяяям акумулатор.
              По-добро е заедно с гасенето на двигателя да се гасят и фаровете, а за светването-може всякак, най-простото е зумер който се управлява от някакво реле за време-като завъртиш контакта след ..секунди да изпищи за да те подсети да пуснеш ламбите. И друг зумер-има ги масово-за подсещане за гасене.
              Всичко това може да се направи и автоматично с електроника, но тук нагазвам в непознати за мен територии. Знаещите да кажат-Тефчо, Спарки... Има и други, но сега само за тях се сещам.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #82
                От: Май се Харесахме

                Най-простото решение, без никаква електроника: отваряш таблото, слагаш на мястото на лампата за зареждане светодиод (може от магазина, може и просто светодиод с 1.5к резистор последователно), паралелно свързваш бобината на едно малко 12 волтово реле. От там нататък става малко по-весело. Или трябва да разчоплиш блока с предпазителите и да намериш плюса, който захранва бушоните на фаровете и да го прекараш през 40А реле, което да се управлява от малкото, или да сложиш повечко 20-30А релета (не помня 2 или 4, пък съм сънен и не ми се рови).

                Ако си в час с електрониката, може много по-красиво, с няколко мосфета. Примерно 2 или 4 (зависи колко бушона имаш за фаровете) IRFP064 или един IRFP2907 или IRFP4368, на общата жица. Последния определено няма нужда от радиатор.

                И в двата случая, докато генератора зарежда, фаровете ще светят. Спре ли, ще гаснат.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #83
                  От: Май се Харесахме

                  Тука има един недостатък - лампата често гасне преди да е запалил двигателя. Евентуално при слаб акумулатор зимата може да изиграе лоша шега. Ако ще се прави така добре е да има закъснител на светването.
                  Разбира се може да се направи като на всички талянски коли. Фаровете през ключа за запалване. Пуска се веднъж лостчето и край. Като върти стартера гаснат.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #84
                    От: Май се Харесахме

                    Не съм забелязал да ми гасне лампата преди да е запалил мотора, но не споря. Просто идея за без електроника.
                    През ключа пак ще е на релета, иначе ключа няма да изкара дълго. Плюс нещо, което да следи кога си на стартер. Или на жицата на първото положение на ключа (ACC). Тогава пък ще мигат фаровете при палене и ако е по-слаб акумулатора - кофти.
                    Затова се ориентирах към генератора.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #85
                      От: Май се Харесахме

                      Е как ще мигат, като въртиш на стартер всички други вериги се изключват. Иначе лампата съм забелязал да гасне на няколко различни коли преди запалване още и затова го споделям тука
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #86
                        От: Май се Харесахме

                        Коле , 2 крушки по 55 вата за 1 минута нищо ток нехарчат .
                        Тефчо , системата с релета ми е ясна но няма къде да я "набуам " , предпочитам да е някаква електроника . Идеята ми закъснение при паленето на фарове е ,че когато върти стартера на Витарата не гаснат фаровете !!!Принципно лек консуматор преди завъртането на стартера по-възбужда Батерията и от там и по-лесно палене - моля само не спорете !
                        Лудак

                        Коментар


                        • #87
                          От: Май се Харесахме

                          Хора, блока за управление за закъснително палене на фаровете струва 10-15лева, що се вкарвате в някакви филми

                          Коментар


                          • #88
                            От: Май се Харесахме

                            Ама няма да гаснат светлините автоматично след 1 минута при спиране на двигателя!
                            Лудак

                            Коментар


                            • #89
                              От: Май се Харесахме

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Е как ще мигат, като въртиш на стартер всички други вериги се изключват. Иначе лампата съм забелязал да гасне на няколко различни коли преди запалване още и затова го споделям тука
                              Продължавам да си мисля, че това означава прецакан генератори и/или принципно калпава система на сигнализацията за зареждане. Ей сега разходих малко Витарата, лампата гасне само на работещ мотор.

                              Относно забавянето: а какъв е проблема да си гаснат веднага след спиране на двигателя?

                              @Трент, то хубаво 15 лева, ама конкретно за Витара или просто някаква? С всичките релета ли е? и колко се налага да се ръчка по инсталацията? Ако е нещо конкретно и окомплектовано - ОК, не си заслужава дори да се мисли за друго решение. Но ако тепърва ще трябва да се взимат допълнотени релета - айде няма нужда. Всичката електроника е едно uA2901, 2-3 кондензаторчета, 4-5 резистора и един какъв да е транзситор, тоест, без силовата част и с все кутията - към 5 лева за части. Има поне още 10 начина, това е най-тъпото, което ми хрумва. Не съм се запъвал с такава системка, щото от 10-15 години карам целогодишно на фарове и съм свикнал, просто не ми е трябвала.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #90
                                От: Май се Харесахме

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Продължавам да си мисля, че това означава прецакан генератори и/или принципно калпава система на сигнализацията за зареждане. Ей сега разходих малко Витарата, лампата гасне само на работещ мотор.

                                Относно забавянето: а какъв е проблема да си гаснат веднага след спиране на двигателя?

                                @Трент, то хубаво 15 лева, ама конкретно за Витара или просто някаква? С всичките релета ли е? и колко се налага да се ръчка по инсталацията? Ако е нещо конкретно и окомплектовано - ОК, не си заслужава дори да се мисли за друго решение. Но ако тепърва ще трябва да се взимат допълнотени релета - айде няма нужда. Всичката електроника е едно uA2901, 2-3 кондензаторчета, 4-5 резистора и един какъв да е транзситор, тоест, без силовата част и с все кутията - към 5 лева за части. Има поне още 10 начина, това е най-тъпото, което ми хрумва. Не съм се запъвал с такава системка, щото от 10-15 години карам целогодишно на фарове и съм свикнал, просто не ми е трябвала.
                                Скоро ще ти отговоря

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X