Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май се Харесахме :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Май се Харесахме

    Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
    Естесвено както всяка кола втора употреба и тази си има своите кусури , ще ги отбележа като точки :
    1т.Гюрука е здрав но страничните "прозорчета" са за смяна (трябва да намеря къде да ми ги направят)
    2т. Даде ми 15.л /100 км(ГАЗ) разход с 110 км/ч на магистралата
    3т. Исках на магистралата да я карам с 120км/ч но стана невъжмоно , след 110км/ч почва да се тресе ужасно
    4т.При скорост над 80 км/ч при рязко отнемане на газта се чува един ВОЙ след което се успокоява ,
    Боби (офф-екстрийм) е човека който е правил окачванено и е казал на бифшия собственик че било нормално след лифтване!!!!!
    5т.ОКАЧВАНЕТО : Отпред амове Monroe 4x4 и подложки които грам не ми харесват ,задните амове не са Опелови(поне според мен ) а имат голям ход ,пружините не са Варбургови което ме води на мисълта - от какво са !!!!
    Доста я разчекнах на една бабуна , исках да видя ходовете горе долу и като слезнах изненадааааааааа ....... задната пружина и оставаше около 1 сант и щеше да излезе .Както я бях "разпънал" на бабуната исках да погледна задния кардан но не ми се каляше да лягам под нея , но така "изкълчено" погледнато ми се стори че няма фланец на кардана !!!
    6т.Вчера на ГТП задните спирачки показаха доста лоши резултати което ме подцети да погледна дали има подложка на А-рамото и се оказа че няма , ще направя ревизия на задните спирачки и ще направя тест пак на машина и ако не подложка на А-рамото
    7т. На места отдолу купето е ръждъсало и ще се наложи тръкване и боядисване с нещо !?!? , може да се наложи и кърпене на 1 място с диаметър 5 санта (много е изтъняла ламаринката)....
    1. не знам, Трент ще каже.
    2. За крейсерска скорост 110 е възмножко, оправи си газовата.Ако обче караш на газ и спирачки, хич не е много.
    3. както каза и Кольо, виж най-напред баланса на гумите. Имай предвид, че масово гумаджиите НЕ се справят добре с тая задачка.
    4. Колето е казал повечето неша, провери и тампоните на скоростната кутия и мотора.
    5. Няма как да гадая.
    6. Задните спирачки на Витарата са си идиотщина по рождение. Разглобяване и профилактика, може и малко тунинг, но за него ще пише след 2-3 дена.
    7. Ти бъзикаш ли се бре?!? 5 санта ... Аз на моята вкарах 3 квадрата ламарина и има място за още... като позатъркаш покритието, ще излезе още. Огледай внимателно гредите на шасито, да няма спукано. И, естествено, обичайните места - планките на задните амове (предполагам, че са оправени, щом е бъзикано окачването), тръбите на крепежа на задния мост,праговетем предните колони на купето и т.н.

    До тук направо нямаш ядове. Все пак, колата е излезнала от магазина преди мноооого време и едва ли е карана от бабичка с кученце


    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    ...Дано да не е раздтака, че свалянето става заеднос кутията, а двете заедно тежат пущините. ...
    Това не го разбрах - що се мъчиш?? Раздатката си излиза сама, при това доста лесно. Дори и да трябва да ги смъкнеш двете, пак е 10 пъти по-лесно и по-леко, ако се свалят една по една. Монтажа пък е още по-лесен, като са поотделно.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #17
      От: Май се Харесахме

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Това не го разбрах - що се мъчиш?? Раздатката си излиза сама, при това доста лесно. Дори и да трябва да ги смъкнеш двете, пак е 10 пъти по-лесно и по-леко, ако се свалят една по една. Монтажа пък е още по-лесен, като са поотделно.
      Да бе, и да развивам няколко хиляди болта...
      Които не ми трябва да развивам ако няма да свалям раздатката. Първият път ги свалих в комплект, че не знаех как се сваля раздатката. Втория път пак така, че нямаше нужда да я свалям-трябваше ми достъп до съединителя...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: Май се Харесахме

        2т. Харча - FIXED , оказа се въртян датчик на дроселовата клапа + обогатена смес на газ и още дребни неща ,
        двигателчето пеее много добре вече.
        пластмасовата закопчалка на "таваня" се беше счупила и я залепих пък да видиме
        Прикачени файлове
        Лудак

        Коментар


        • #19
          От: Май се Харесахме

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Да бе, и да развивам няколко хиляди болта...
          Които не ми трябва да развивам ако няма да свалям раздатката. Първият път ги свалих в комплект, че не знаех как се сваля раздатката. Втория път пак така, че нямаше нужда да я свалям-трябваше ми достъп до съединителя...
          Ми кат си 110 кила, прави се на мъж Аз съм само 70 и като нямам зор да свалям скоростите, си развивам няколко болта (не са 1000, най-много да са 17, не ми се завира да ги броя сега) и всичко става лесно. То и без това част от тия болтове пак трябва да ги отвиеш.

          Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
          2т. Харча - FIXED , оказа се въртян датчик на дроселовата клапа + обогатена смес на газ и още дребни неща ,
          двигателчето пеее много добре вече....
          Не знам защо всички се кефят да връткат там. Радвам се, че си го оправил. Ще оправиш и другите дреболии!
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #20
            От: Май се Харесахме

            колеги И.П окачването колко Ви вдига от земята , с това окачване с което съм в момента и с гуми 235/60/15 отзад от земята до калника съм на 85 санта а отпред на 83
            Добре ли е ?
            Лудак

            Коментар


            • #21
              От: Май се Харесахме

              Колата може да понесе и по големи гуми ... но колкото по висока я правиш толкова по нестабилна става...(При по-екстремен терен лесно се обръща)
              Въпросното виене от каде идва .. някаде от пред или го чуваш все едно до теб ?
              Предполагам знаеш че страдат от ражда и малко туна ламарина там кадето влиза жилото за съединителя в купето ...

              Да ти е честита и да не те оставя никаде

              Коментар


              • #22
                От: Май се Харесахме

                В момента съм се захванал да оправям това че нетрябва да е така : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P9280221.jpg
Прегледи:2
Размер:99.1 КБ
ID:5213325
                Е тва се казва " ЛИФТ "
                Лудак

                Коментар


                • #23
                  От: Май се Харесахме

                  Честито за Витарката Тва джулязо все едно е намерено от някъде и сложено там Аз съм с подложки от Травелинг-хем са супер кадърно направени-хем са по-леки
                  Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                  Коментар


                  • #24
                    От: Май се Харесахме

                    Аз немисля че са и подложки , все нямам време да легна като хората и да поразглобя.Според мен това е леглото (или там какво се казва) на пружина . Пружината трябва да е до горе , а това за мен е по-малки и тесни пружини за да опрат там
                    Лудак

                    Коментар


                    • #25
                      От: Май се Харесахме

                      Ето как аз се справих с повдигането на моята:
                      http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=68773&page=5
                      Пак са самоделни, пак от някакво желязо, но съобразени с чертежите на Славин. Следвай ги, размерите са много точни, стругаря да ги направи такива каквито са написани в чертежа, и няма да имаш проблем
                      Въпреки, че и с тези "железа" не мисля, че ще имаш.

                      П.П.Пружината май си е оригиналната. И в заводското изпълнение си ляга на основата на конуса. Но не този който е добавен отдолу, а този на който върхът му е нагоре. Слагани са подложки, но не каквито трябва. Все пак според мен не би трябвало и с тях да има проблем. За да влязат навътре по конуса се иска много сериозна сила за да разпъне витките на пружината. А това е много, ама много голям зор, който даже и при скок няма да се получи.
                      Ама ти си знаеш де...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Май се Харесахме

                        Вчера покрай съзтезанието и хубавата природа решихме да се поразходиме и малко по-счупих каре (ясно си беше и заминало)
                        Въпросното каре още не се е счупило баш но му трябва един панън точно
                        Понедеже гледам има 2 карета вътрешно и външно и да питам :
                        Вътрешното каре сменя ли се ?Никъде немога да го намеря по каталози да го купя ,маншони има за него но каре ненамерих


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA020127.jpg
Прегледи:1
Размер:216.5 КБ
ID:5213633Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA020111.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5213634Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA020105.jpg
Прегледи:1
Размер:184.9 КБ
ID:5213635
                        Лудак

                        Коментар


                        • #27
                          От: Май се Харесахме

                          Честито! Със здраве да си я караш
                          Тази витарка ми беше комшийка! Разглеждал съм я - все се чудих и аз на окачването, и още повече се учудих след като ми каза собственика цената, която е платил...
                          Иначе по мое впечатление общото и състояние е добро. Дано шума не е нещо сериозно
                          о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                          Коментар


                          • #28
                            От: Май се Харесахме

                            Относно вътрешното каре:
                            Нали не мислиш, че е отлято заедно с полуоската?
                            А щом е отделна част-знаи по някакъв начин се разглобява... Също като външното-стягаш полуоската здраво в някое яко менгеме, и с подходяща избивка(правилното е бронзово парче, но става и със стоманено, желателно е поне 20 мм в диаметър) се избива карето навън. Добре е чука да е 2 кг...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Май се Харесахме

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Относно вътрешното каре:
                              Нали не мислиш, че е отлято заедно с полуоската?
                              А щом е отделна част-знаи по някакъв начин се разглобява... Също като външното-стягаш полуоската здраво в някое яко менгеме, и с подходяща избивка(правилното е бронзово парче, но става и със стоманено, желателно е поне 20 мм в диаметър) се избива карето навън. Добре е чука да е 2 кг...
                              Разбрах го , разрових се из темите и намерих една тема в която е обяснено как и защо , проблема ще е да ги намеря къде се продават , външните си ги намерих к-т с отстъпката за 61 лв . за 1 бр.
                              Лудак

                              Коментар


                              • #30
                                От: Май се Харесахме

                                Кольо, карета вътрешни няма ! Обиколих цяла София и вървят с полуоската нови на цена около 250 лв
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X