Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май се Харесахме :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Май се Харесахме

    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
    Честито! Със здраве да си я караш
    Тази витарка ми беше комшийка! Разглеждал съм я - все се чудих и аз на окачването, и още повече се учудих след като ми каза собственика цената, която е платил...
    Иначе по мое впечатление общото и състояние е добро. Дано шума не е нещо сериозно
    Витарката е много добре , има своите кусури но ще се оправят .
    За окачването знам каква сума е дал и като го погледнах ми стана лошо !!!!
    Човека който го е правил окачването е доста известен в тези среди и неразбирам защо така се е изложил , знам само едно , че тази Витара повече душмани и обирджии няма да види !!!!!!
    Утре ще снимам какви "подложки" е сложил на пружините и амовете да се посмеете и да помислите следващия път къде ще си закарате джипа на ремонт и тунинг
    Лудак

    Коментар


    • #32
      От: Май се Харесахме

      Както бях написал по-нагоре не ми харесваха задните спирачки как работят и им беше направена пълна профилактика , снимки от профилактиката баш нямам защото бях доста мръсен но ето това е крайния резултат : Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA090174.jpg
Прегледи:1
Размер:148.2 КБ
ID:5217029Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA090173.jpg
Прегледи:1
Размер:161.5 КБ
ID:5217028
      Мислех да оправям буксата за теглича но тя се разпадна в ръцете ми , разбира се железата и там бяха изтъркани обработени с преобразувател за ръжда , грунд и боя :
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PA090175.jpg
Прегледи:1
Размер:189.4 КБ
ID:5217030
      Лудак

      Коментар


      • #33
        От: Май се Харесахме

        Намери си каре или полуоска по моргите, ако колата е карана с нормални гуми и окачване, вътрешното каре издържа много. Има дости Витарки, вкарани за части, все ще има нещо читаво. Тъпо, но по-нечупливите части за Сузуки, наистина не ги продават
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #34
          От: Май се Харесахме

          Колега, напиши тези фланци откъде са, ако имаш такова инфо

          Коментар


          • #35
            От: Май се Харесахме

            Фланците нямам идея от къде са , гледам че са не са "стугарски" а фабрични 35 мм . Принципно ако си намеря джанти с отрицателно ЕТ заминават на пазара .
            Имам ВЪПРОС към знаещите , понеже разхода на ГАЗззЗЗЗЗзз "диагностика" неможа да го оправи и колата продължава да харчи по 20 на 100 градско газззз мисля да сменя изпарителя , имам ново Лавато в мазето обаче е вакумно . Та въпроса ми е : Може ли да се сложи Вакумен изпарител ?????
            На Пластмасовата тръба която е към филтера пише : Electoric Injection ...... нещо си , а виждам че има вакум регулатор и вакуми на .... инжекциона ?????
            Между другото на място от кюнците мирише на сурова газ , което ме набляга на идеята че или изпарителя се е прецакал или реглаж клапани
            Дайте някакво мнение как да го правя този разход !!!!! Иначе имам вариант : нов изпарител , нови кабели , нови стещи ,нов дистрибутор , нова бобина нова....... кола (базик !)
            Лудак

            Коментар


            • #36
              От: Май се Харесахме

              Уф, че не и се рови, това моноинжекция ли беше? Ако е така, слагай какъвто изпарител ти падне, все тая. Няма дебитомери (в общо-познатият им вид), няма пластмаси.
              Мен по-ме съмнява, че центровките на газовата са ти някъде много далеч от истината, както е при половината Витари на газ.

              Виж да не е сложен някой смесител с микроскопично светло сечение (под 42мм, разхода се качва, под 38 става зловещ).
              Дали трасето на въздуха е чисто (последно на моята и се беше приплескал края на въздухозаборника, дето е вътре в калника, зад мигача).
              Дали някой хитрец не е прекъснал веригата на байпаса (дето му викат стъпково моторче, не знам защо) и от там да е регулирано странно на ниски обороти.
              Да няма накой парцал/мрежа/клапа в тръбите за въздуха (и това гледах оня ден, яд ме е, че не го снимах).
              Дали всичките вакуми са си на мястото.
              Да не ти изпуска газ от някъде другаде - не е смешно.

              Определено не трябва да се усеща миризма на сурова/недоизгоряла газ, освен при рязко пускане на газта от високи обороти. То и там не трябва, ама някак си се преживява.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #37
                От: Май се Харесахме

                Утре няма да имам време но други ден цял ден ще го отдамм на проверки , ще направя и снимки на двигател и т.н
                Лудак

                Коментар


                • #38
                  От: Май се Харесахме

                  Ето малко снимки от двигателното отделение .
                  Сега и да питам двигателчето е моно от къде да си хвана вакум за Вакумния изпарител ?
                  от Моното излизат две мъркучета за вакум едното отива към двата клапана дето регулират нещо си там за празния ход , а другото към вакумрегулатора на делкото.
                  Аз мисля да забода един тройник на маркучето преди двата клапана и от там към изпарителя , прав ли съм или ?
                  Някой ако вижда нередности при така в момента монтираната газова да казва , че според мен дупките на смесителя (плочката) не са правилни
                  Прикачени файлове
                  Лудак

                  Коментар


                  • #39
                    От: Май се Харесахме

                    На дупките нищо им няма (ако имаш предвид разположението), но:
                    - маркучите за водата са леко плашещи.
                    - маркучите за газта са си направо трагедия.
                    - нещо ми се губи по смесителя, но може и да не виждам добре на снимката, че гледам на мъничкия лаптоп. Пусни една снимка със свален въздуховод (гумената част).
                    - нЕма се плашиш, виждал съм и по-лошо

                    За вакумите ще кажа довечера като ги погледна, че като пиша наизуст стават грешки.

                    Първата газова на моята беше с вакуумно Ловато и плочка от някакъв карбуратор (ф47), набутана вътре в гумената част на въздуховода - ако щеш вярвай, това беше най-икономичния вариант досега. А ги сменям през месец, ей така, от любопитство.
                    Замислял ли си се да му смениш мястото на изпарителя?
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Май се Харесахме

                      Ще му мисля място на изпарителя и на мен не ми харесва , водните маркучи .......... е нямам идея кой я монтирал таз газова ама се е справил "професионално" , айде днеска съм в настроение ще ви пусна да видите подложките на предните ми амове
                      За вакумите след малко слизам и разкоствам ,монтирам , чупя ,правя ,нервя ,паля
                      На карбуратора все си мисля че колкото по близо до него (на него) е плочката за газта толкова по-добре .

                      Tef4o каква им е трагедия на маркучите за газта ?
                      Лудак

                      Коментар


                      • #41
                        От: Май се Харесахме

                        Безсмислено дълги, безсмислено усукани.
                        Ако попреместиш (или изхвърлиш) оная тенджера за вентилация на резервоара, се отваря чудно място за изпарител. маркучите за водата стават трудноотличими от стандартните на Витарата, а пътя на газта може да го скъсиш до 10тина сантиметра. Само идея. Работеща.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #42
                          От: Май се Харесахме

                          Днес успях да го подкарам с вакумното Лавато , нямам снимки от монтажа защото се оказа че нямам батерия нито на телефона нито на фотото а пък и монтажа беше доста полеви и колкото за пробата . Електрическия хиспарител BRC неможах да не го разглобя и се оказа че всичко е като ново в него !!! Тогава си зададох въпроса : А може ли да не е от изпарителя ?
                          Реших , че ще разглабям още махнах тръбата за филтъра и от там туй неречена плочка-смесител на ГАЗЪТ беше хубаво залепена с силикон и се помъчих цяла една минута да го изкъртя . Това направих за днес всичко съм оставил разглобено , защото маркучите на водата към изпарителя са стари и напукани и почна да ме къпе по едно време , аз от яд се напих с бирички прибрах се и си легнах
                          Tef4o предполагам че на това му искаше снимки :

                          Прикачени файлове
                          Лудак

                          Коментар


                          • #43
                            От: Май се Харесахме

                            Tef4o това ли казваш че е малко ?
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dddddd.jpg
Прегледи:1
Размер:165.0 КБ
ID:5217990Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ddddd2.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5217991
                            Лудак

                            Коментар


                            • #44
                              От: Май се Харесахме

                              Около 35мм, ако правилно виждам. Ми ... тесничко е. Дори и с този смесител,с повече играчка и жертвайки малко от мощността на мотора, може да смъкнеш разхода на газ до към 10-11/100 при скорост около 90км/ч, говорим за асфалт, извънградско, спокойно каране. Разхода на бензин ще си остане леко завишен, но това едва ли те притеснява толкова.

                              Мое мнение е, че за този мотор си трябва смесител поне ф42. Доста газаджий ще кажат, че не съм прав, но динамиката на флуидите не е измислена вчера, който иска - да чете.

                              Евентуално, при по-голям диаметър на смесителя, проблем може да възникне от друго - някои изпарители са разчетени за по-голямо подналягане и при "плочка" с голямо светло сечение, регулировката става невъзможна без да се сменят пружини, което си е галимация. Колкото по-"карбураторен" е изпарителя, толкова по-малко ядове създава.

                              Там пък има друг проблем - липсата на клапан на изхода, но
                              - първо, клапан може да се сложи допълнително, ако се налага и ако ти се занимава и ако припаткването в ауспуха те дразни (мен ме дразни много).
                              - второ, на повечето места въпросния клапан няма собствено управление и е вързан за по-лесно към клапана за високо налягане, което принципно го обезсмисля, та ползата е малко спорна. Да, спестява ти половин оборот на коляновия вал при палене, но толкова.
                              Плюс, че като минеш на бензин няма да вони на суров бензин и няма да се чуди дали да върви или само да бучи.

                              Маркучите за газта ги оставай максимално къси и тройника го слагай максимално близо до изпарителя. Все пак гледай при рязко подаване на газ да не се вадят де.

                              Играл ли си си друг път с настройка на изпарител?

                              П.П. баси романа изписах, но последно: Не знам какъв точно ти е предишния ипарител (BRC-то), но някои изкат още едно свързване към смукателния колектор, преди плочката и ако го няма, се държат странно и разхода е зверски.
                              Последно редактирано от tef4o; 13-10-10, 22:41. Причина: допълване
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Май се Харесахме

                                BRC-то е електрическо няма нищо по него освен 2-та щуцера за водите и единият за Газта
                                Досега доста съм си играл с настройки на газови , даже на газаджия избягвам да ходя че вендъж ходих........
                                Чак клапан немисля да слагам да си попръдва не ми пречи
                                Това което искам да направя е да сложа друга плочка + смесител (имам едни в мазето трябва да ги видя колко Ф са ) по-голяма и да сложа вакумен изпарител ЛАВАТО .
                                Тефчо както викаш ти в този смесител при спъване на мотора и макс 90-км извънградско 10-11 на 100 не ми харесва
                                Колата я карам доста в София и си представи тук какъв ще е разхода !!!!
                                Утре какво правя : Купувам нови маркучи задължително !!! Смесител по-голям от Ф42мм ,ще трябва някаква муфа(фланец) на 100% за закрепването му . Монтиране вакумен изпарител ЛАВАТО , тестване и бири
                                Лудак

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X