От: Май се Харесахме 
Няма да ти трябва фланец, ако е читаво направен си влиза директно в тръбата гумената. Или между металната и корпуса на моноинжекцията. Ако го слагаш там - внимателно, че ако е много нисък, пластмасовата капачка на инжектора го запушва доста. Абе отиди, разгледай, харесай си и пробвай. при моите съседи се предлагат поне 20 вида смесители.
Наскоро правих така (направо във въздуховода) един Пасат, ако се видя тия дни с пича, ще снимам, стана добре и разхода влезе в норма, около 11 градско, но колата се кара винаги максимално натоварена и на много къси разстояния, все студена. Преди на същия режим лапаше по 17.

Няма да ти трябва фланец, ако е читаво направен си влиза директно в тръбата гумената. Или между металната и корпуса на моноинжекцията. Ако го слагаш там - внимателно, че ако е много нисък, пластмасовата капачка на инжектора го запушва доста. Абе отиди, разгледай, харесай си и пробвай. при моите съседи се предлагат поне 20 вида смесители.
Наскоро правих така (направо във въздуховода) един Пасат, ако се видя тия дни с пича, ще снимам, стана добре и разхода влезе в норма, около 11 градско, но колата се кара винаги максимално натоварена и на много къси разстояния, все студена. Преди на същия режим лапаше по 17.
Коментар