Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май се Харесахме :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Май се Харесахме

    карам ауди 100 2.0 16v
    лукоил газ-16-17
    еко 20
    ОМВ 16-17
    а зареждам от скоро на една бензиностанция до вкъщи която не е известна компания Бенита или нещо такова и вървенето и разхода са доста добри 11 извънградско 14-15 в града
    Suzuki Samurai 420i

    Коментар


    • #62
      От: Май се Харесахме

      Относно за клапаните - има логика ,като хлабината на клапана е по-малка или както казваме стегнат е клапана то той затваря по-зле и от там следва и по лошата компресия в следствие на което няма правилно засмукване на горивовъздушна смес и мотора работи неравномерно и няма динамика. Вярно по-шумно работи ама нали искаме да караме на алтернативни горива. На мойта витара са по-големи хлабините от зададените-фабрични. Смукателните са ми 0.25 ,изпускателните - 0.30 .Това са просто наблюдения доказали се и в практиката ,бащами имаше лада и при нея нещата стояха така ,бмвета,рена, новите дачии също.
      Suzuki Vitara

      Коментар


      • #63
        От: Май се Харесахме

        мога да ти кажа за Варна само, защото на едното OMV празна бутилка ми събира 22л, а на другото OMV пак празна ми събира 35л..................
        бутилката е 30литрова
        898450701

        Коментар


        • #64
          От: Май се Харесахме

          Първоначално публикуван от svetlin.kirilov1 Преглед на мнение
          Относно за клапаните - има логика ,като хлабината на клапана е по-малка или както казваме стегнат е клапана то той затваря по-зле и от там следва и по лошата компресия в следствие на което няма правилно засмукване на горивовъздушна смес и мотора работи неравномерно и няма динамика. Вярно по-шумно работи ама нали искаме да караме на алтернативни горива. На мойта витара са по-големи хлабините от зададените-фабрични. Смукателните са ми 0.25 ,изпускателните - 0.30 .Това са просто наблюдения доказали се и в практиката ,бащами имаше лада и при нея нещата стояха така ,бмвета,рена, новите дачии също.
          Най-после някой да разкрие мистиката Благодаря!
          Не съм съгласен, особено пък за Витарата но това вече е друг въпрос. Когато клапана си е на правилната хлабина, затваря. От там нататък, колкото и хлабина да му даваш, мога да ти гарантирам, че няма да затвори повече.
          Луфтовете, които си посочил, са нормални, ако се мери на загрял двигател (>60 градуса). За на студено, като че ли са малко в повече, но ... колата си е твоя, ти си решаваш.
          Ако е Мосвич, там си спомням, че със загряване на двигателя, луфта намаляше, но на Витарника се повишава и освен да трака, друго не става.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #65
            От: Май се Харесахме

            Няма какво да се допълни,подкрепям напълно tef4o.
            http://vbox7.com/play:398e8b82

            Коментар


            • #66
              От: Май се Харесахме

              Я и аз да си попиша в темата .
              Събота и Неделя си бях на вилата и реших да сипя бензин и да засеча разхода с него . В резеорвара сипах 13,5 литра бензин точно !!!До в момента съм минал 100 км извънградско с настъпване по Искърското дефиле и има още бензин но неискам да го цедя до край .
              Значи колата на бензин харчо добре . ОК
              Страничения ефект който забелязах е , че от както преместих газовия смесилтел върху моното колата на бензин "нече" да върви.Преполагам че невърви на бензин защото майстора въртя датчика на дросела когато колата беше със смесител на тръбата за въздушния фълтър и сега се е променил въздушния поток. Поне така аз си мисля.
              Грешката ми при монтажа на газовия изпарител е , че съм взел вакум от място където вакума е постоянен и дефакто мембраната на изпарителя седи постоянно отворена и пуска газ колкото може . По съвен да Стефан и на мой комшия е да взема вакум от към делкото което ще го пробвам утре .
              Tef4o , на колко градуса ми е делкото нямам и идея а и делко на ръка не смея да въртя.Но щом на бензин си работи добре и дава приличен разход мисля че е наред , все пак като направя газова (сложа едното маркуче за вакуме от тук там ) ще я закарам на един дядо диагностик който преди ми центроваше Нива-та а и той самия кара Витара да прегледа центровките и всичко друго . Но преди това трябва да сменя кабели свещи дистрибутори и т.н.
              До колкото за дискусиите за клапаните , ще си дам и моето мнение
              Миналата година правих реглаж на клапаните на 1.8 16v мотор на ХОНДА и разликата и във вървене и в харченето се усети доста с около 2 литра на газ (на око мерено), на бензин не съм го пробвал поради Икономичека гриза
              Tef4o и друго което ме пита : Цялата газова системата я проверявах да течове и преди и след трансплантацията на новия изпарител .
              Лудак

              Коментар


              • #67
                От: Май се Харесахме

                Значи, ТПС-а НЕ се пипа без крайна необходимост. Опорния винт на дроселовата клапа също НЕ се пипа. Някъде из мануалите имаше описание как да се нагласят в първоначално положение. Няма да е зле да започнеш от там.Просто ги направи както си е по каталог и ги забрави. Ако майстора ти настоява, че ТПСа трябва да е на различно място според горивото - смени си майстора.
                Реално, ТПСа играе по-чувствително при каране на бензин. На газ обче, от правилното му положение зависи кога и как ще сработва байпаса, което води директно до ядове с ниските обороти и режимите около 900-1200 оборота. както и при свалянето от високи на ниски.

                С тая малка дзъфка, на бензин няма да върви никога като хората, защото не стига кислород. На газ - как да е, газта иска почти 2 пъти по-малко въздух за пълно изгаряне. На бензин се получава преобогатена смес, съответно компа свива малко подаването и като резултат - не върви добре като настъпиш.

                Изместена центровка, сам знаеш, може да ти вдигне много сериозно разхода и да ти прецака "вървенето". Това поне се проверява лесно на кой да е сервиз. 8 градуса на 800 оборота БЕЗ да се откача вакуума. За газ може да я мръднеш още малко напред, но не се улисвай
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #68
                  От: Май се Харесахме

                  Ъъъ, нека по-запознатите да кажат, но май в частта за газовите уредби четох, че вакуума при тези изпарители служи единствено за управление на "клапана". Който при електрическите изпарители се управлява електрически.
                  А голямата мембрана под влияние на вакуума от всмукването на газта помръдва, и така регулира колко газ да се изпари от втората степен.
                  Но може и да не съм прав де, знаещите да кажат.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Май се Харесахме

                    Да колега прав си.Вакума служи единствено за освобождаване на ласта на мембраната на втората степен на изпарителя Значи тоя вакум е свързан с ена малка мембрана която се намира под лоста на клапана за ниско налягане и когато има вакуум тя тя се свива и освобождава този лост.При електрическите тази мембрана я няма а е сложен ел клапан който прекъсва газта междо парвата и втората степен.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Май се Харесахме

                      Да де, имах вакуумно Марини, разглобявал съм го поне 10 пъти, и все се чудех как с това малко по площ платънце се успява да се въздейства на налягането след първата степен. Отдавах го на голямото съотношение на лостовата система.
                      Та в случая с изпарителя на колегата-няма значение към къде е вързано маркучето. То командва калапан-или има, или няма. Никаква регулация.
                      Дали съм прав...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Май се Харесахме

                        След набити доста пари по разни "майстори" отворили сервизи за диагностика на двигатели , мисля че прикючих галимацията с газова !
                        Днес по-голяма случайност гледам табелка "Диагностика двигатели" и си викам - е неможе да не спра и да видя какво ще каже поредния . А то кво се оказа , майстора един мой приятел и направо като го видях извиках : УРААААААААА
                        Обясних му набързо кой какво правил и общо взето какво съм патил а отсреща получих следния отговор : Ами...... аз такъв двигател да ти кажа никога не съм пипал и нямам никаква представа от него но ще видиме какво може да направиме .След доста чете на техническа информация започнахме с всичко едно по едно .Направихме самодиагностика на комша и се оказа се че Check Engine свети незаради газовото както ми каза една камара майстори ами заради Температурен датчик на въздуха ,Делкото беше завъртяно доста и от там и невървенето и харча .Датчика на дросела бяха го въртяли предишни майстори а моя човек каза , че това никога ама никога нерябва да се пипа (утре ще прочета менуала да видя на какво положение трябва да бъде и да го фиксна).Настоихме обсолютно всичко както трябва премерихме газове смеси и т.н и всичко е ОК . Консултирах се с него и за смесителната плочка той също ми потвърди че пак ако харчи да си направя една на стругар с максимално Ф
                        Лудак

                        Коментар


                        • #72
                          От: Май се Харесахме

                          Точно така то пуска и спира газта.Моя савет е колегата да си сложи ел изпарител. ЛОВАТО ИЛИ БРЦ АТ 90.За горенето да търси другаде причината. Може да проба като изключи стъпковия давиди как щее

                          Коментар


                          • #73
                            От: Май се Харесахме

                            Сега е вакумно Лавато и ще видиме как се държи принципно аз от вакумните изпарители съм по-доволен
                            Лудак

                            Коментар


                            • #74
                              От: Май се Харесахме

                              Щом така си решил.Успех

                              Коментар


                              • #75
                                От: Май се Харесахме

                                Колега, кой е този "Температурен датчик на въздуха" при 1,6 двигател, че не се сещам и какво мери, интересно ми е?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X