Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

    Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
    Не казвате всичко от Лазарово момчета.Гледах Витарата на състезанието и видях,че на стръмния баир,който не можа да изкачи на по-висока предавка,защото не и достигна мощност за последния метър,на по-ниска пък не и достигна скорост!!!Мисля,че всеки,който е следял внимателно състезанието може да го потвърди.Иначе респект от преработката на раздатката и успех!
    Като за начало забравяш едно ,гумите на Витарата бяха 12-ки тракторки доколкото помня .Друго е че момчето грам не и беше свикнало на скоростите .Отделно мисля ,че горе отпусна газта защото мислеше че ще скокне и тогава тя угасна.........
    Лудак

    Коментар


    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение

      Пичове, понеже темата е за тунинг на раздатка, имам един въпрос. Може и да съм го задавал вече някъде, но не искам да откривам топлата вода. Има ли смисъл да се раздели включването на бавните и на 4х4? Миналата година брах доста ядове по едни каменисти баири, щото на бързи не става - или гасне или съм по таван 50 метра по-надолу. На бавни тръгва и предното и тая гад спира да завива, а място няма. Давам го само като пример, имало е и други такива моменти.
      Механизма позволява сравнително безболезнено разделяне на 2 отделни лоста. Мястото горе е малко кът, но за толкова ще се намери. Въпроса е да се вкарвам ли в приключение?

      Ако някой е пробвал, мля да сподели, не ми се вярва аз да съм първия, на когото е хрумнало
      Някъде в интернет бях срещал как само с една съвсем дребна манипулация можеш да имаш бавни докато задвижването е само задно, но сега наистина много ми се спи и утре ще потърся.

      Коментар


      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

        Е, оказа се не чак толкова лесно колкото си мислех, но ако на човек му се занимава - http://www.youtube.com/watch?v=_dB8HmFcefY

        Коментар


        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
          А дали с друга раздатка щеше да е по-добре? Щото мен ме съмнява, но пък не съм бил там.

          Пичове, понеже темата е за тунинг на раздатка, имам един въпрос. Може и да съм го задавал вече някъде, но не искам да откривам топлата вода. Има ли смисъл да се раздели включването на бавните и на 4х4? Миналата година брах доста ядове по едни каменисти баири, щото на бързи не става - или гасне или съм по таван 50 метра по-надолу. На бавни тръгва и предното и тая гад спира да завива, а място няма. Давам го само като пример, имало е и други такива моменти.
          Механизма позволява сравнително безболезнено разделяне на 2 отделни лоста. Мястото горе е малко кът, но за толкова ще се намери. Въпроса е да се вкарвам ли в приключение?

          Ако някой е пробвал, мля да сподели, не ми се вярва аз да съм първия, на когото е хрумнало
          Тефчо; по-надолу Стоян ти е отговорил да ти кажа и аз мисля така. С УАЗа съм го правил много пъти като ме мързи да слезна да си включа хъбовете без последствия. Но за малки разтояния 10 - 20 метра. И на твърд терен а ако е кално по-добре си включи предното.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

            Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
            Като за начало забравяш едно ,гумите на Витарата бяха 12-ки тракторки доколкото помня .Друго е че момчето грам не и беше свикнало на скоростите .Отделно мисля ,че горе отпусна газта защото мислеше че ще скокне и тогава тя угасна.........
            Не забравям гумите.Искам да кажа,че за дадения момент нямаше подходяща предавка,или не беше подбрана правилно,но Иван Попов беше на място,той да каже.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

              Номер 13 от Експерт на Лазарово (синята Витара) беше с бавната раздатка на The Bear
              и се представи прекрасно, а и от колко време вече я кара ...
              Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

              Коментар


              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                Ами как може да стане Витара с друг двигател,с други гуми и друга раздатка.Тя раздатката сложена едва ли не преди състезанието,трябва си време за свикване с машината ,да се види как реагира при различни ситуации.Доколкото разбрах/говорихме с Ванката/,не и е стигнала мощност на баира на 1-ва бърза,на 1-ва бавна пък няма скорост.логично е да го мине на бавна 2,3 или четвърта.Ама това става с практика!
                Друг е въпроса ,че с тия големи гуми тоя път се излакомяхте/Вальо Гълъба с Рокито от Търново мина навсякъде с 31-ци/
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                  Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
                  Номер 13 от Експерт на Лазарово (синята Витара) беше с бавната раздатка на The Bear
                  и се представи прекрасно, а и от колко време вече я кара ...
                  Да ,забележете втория ден на втората зона си излезе нагоре даже и без много газ...
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                    Тефчо; по-надолу Стоян ти е отговорил да ти кажа и аз мисля така. С УАЗа съм го правил много пъти като ме мързи да слезна да си включа хъбовете без последствия. Но за малки разтояния 10 - 20 метра. И на твърд терен а ако е кално по-добре си включи предното.
                    E, определено става дума за твърд терен. Затова дадох пример - много стръмно с много камънак. Или пък, както на едно място се "молих" 2 часа - суха песъчива почва, пак на стръмно, с много дълбока ровина от дъждовете. Колата драпа на задно, но на бързите скапвам съединителя, а на бавни с 4х4, не ми стига маневреност. Не стига с косъм (къс, кафяв, естествено къдрав косъм ), колкото на 2-3 пъти да ми увисне едната гума над празното.
                    Ръчните хъбове ясно, тъпите автомати вече втори път ме предават, ще ги сменям. Но така или иначе, лоста на раздатката в момента ми седи много накриво и понякога сам включва на 4х4 (заради бодилифта) и ще трябва да го преправям, та се чудех, дали да не го преправя по-капитално.

                    Аааа.... какви са последствията от каране на бавни и само на задно, че нищо не ми хрумва?
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      Аааа.... какви са последствията от каране на бавни и само на задно, че нищо не ми хрумва?
                      Повече товарене на задния мост, заради ниската предавка. Съответно трошене, ако прекалиш, я на диф, я на полуоска. Бавните са най-често x2 или над това. Това значи 2 пъти по-голям въртящ момент от на първа бърза, за която моста е предвиден да работи самостоятелно, ако джипката има парт тайм режим, какъвто е случая.

                      ...ама все пак витарата не е нива. Та в общия случай - нищо няма да се случи. Просто трябва да имаш едно на ум.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Повече товарене на задния мост, заради ниската предавка. Съответно трошене, ако прекалиш, я на диф, я на полуоска. Бавните са най-често x2 или над това. Това значи 2 пъти по-голям въртящ момент от на първа бърза, за която моста е предвиден да работи самостоятелно, ако джипката има парт тайм режим, какъвто е случая.

                        ...ама все пак витарата не е нива. Та в общия случай - нищо няма да се случи. Просто трябва да имаш едно на ум.

                        Бавните на Витарника са малко смешни, някъде по-напред имаше точните предавателни числа. То затова е и цялата тема тук, затова се бореха и Мечока и Славин, да се зададе малко по-смислено отношение на приемлива цена.
                        Задния мост е ... абе як За разлика от предния. Не вярвам да успея да го изкъртя, драпайки с 900-1000 оборота. А за конкретните места с повече просто не може. Ако е само това съображението - не е проблем.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                          Ако ще "драпаш с 900-1000 борота", със сигурност на моста нищо няма да му стане.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                            Не нямах предвид проблем да стане в задния мост а в предния. Помисли хъбовете са изключени а ти им подаваш движение от вътре и ако се наложи да завиеш пълен да не закачи полуоската в хъба и да строши нещо. На УАЗа съм с така наречените военни хъбове - муфи и при тях няма такъв проблем. На другите които се въртят не им знам конструкцията.
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар


                            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                              Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                              Не нямах предвид проблем да стане в задния мост а в предния. Помисли хъбовете са изключени а ти им подаваш движение от вътре и ако се наложи да завиеш пълен да не закачи полуоската в хъба и да строши нещо. На УАЗа съм с така наречените военни хъбове - муфи и при тях няма такъв проблем. На другите които се въртят не им знам конструкцията.
                              Не, няма такава опасност. На бавни, без 4х4, напред или не се върти нищо от никъде (автоматични хъбове или изключени ръчни) или движението е от колелата назад и върти дифа и кардана, но до там (при включени ръчни хъбове).

                              Всъщност, на УАЗката верно, че имаше повечко лостчета, но тотално съм забравил кое за какво е. От друга страна, нямам спомен за междуосеф диф на УАЗ, та би трябвало да е същото, тоест да са отделно за бавни, отделно за 4х4. Може и да бъркам де, УАЗ съм карал в казармата, а то беше доста отдавна...
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                                На Уаза не можеш да разделиш бавните от 4х4, конструктивно раздатката е така изпълнена.
                                А за бавни само на задно - отдавна го практикувам
                                Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X