Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

    Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
    На Уаза не можеш да разделиш бавните от 4х4, конструктивно раздатката е така изпълнена.
    А за бавни само на задно - отдавна го практикувам
    Ясно. Признах си, че не съм в час
    На Витарата, включването на предното и бързи/бавни са на отделни муфи, с отделни щанги. Единственото общо, е лостчето.
    Не би трябвало да е сериозен проблем да се изведат два отделни лоста, с ход само напред и назад.
    Като ми остане време ще взема да пробвам.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

      И ти си по-навит да преработиш раздатката отколкото да си вземеш ръчни хъбове?
      Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

      Коментар


      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

        Той Тефчо го хапе щъркела(като мен), та нищо чудно да го направи.

        Иначе за бавни само на задно-проблем не съществува до момента в който не се мъчиш да ползваш увеличения въртящ момент на първа бавна. Примерно да катериш стръмен баир, твърд, с добри гуми(да няма възможност за пребоксуване), или пък да влачиш някакъв много тежък товар. Най-вероятно ще скъса полуоска, задния мост е сметнат да държи сам на натоварване до първа бърза.
        Ако ще се ползват бавни само за маневри или просто бавно движение-няма никакъв проблем, даже на моста му е по-кеф...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

          Аа нищо не се чупи с бавните само на заден мост.
          Стапрата витара лятно време си я карах с изключни хъбове и само на задно с калните гумета по гората в сухото е голям кеф скачам си по слоговете и не се боя че ще строша предното е като закъсам слизам включвам хъбовете и газ ако пак неще па слизам и опъвам лебедката .
          В този клип идеята много ми харесва така ще може да се включват бавните само от лоста на раздатката без предното и без да се добавя нищо само ще се прореже един канал. Това със сигурност ще го направя така и така ще отварям раздатката за да слагам по бавните предавки

          Коментар


          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Ясно. Признах си, че не съм в час
            На Витарата, включването на предното и бързи/бавни са на отделни муфи, с отделни щанги. Единственото общо, е лостчето.
            Не би трябвало да е сериозен проблем да се изведат два отделни лоста, с ход само напред и назад.
            Като ми остане време ще взема да пробвам.
            На УАЗа има блокировка - не може направо бавните трябва първо да бутнеш лоста за предното. На служебната Тойота Хайлукс по същия начин макар и с един лост. Дърпаш назад 4+4 после надясно и напред бавни. Но за разлика от УАЗ Тойотата е с автоматични хъбове като на Тефчо и не става. Казваш на Витарата е с две муфи и два лоста ?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01848.jpg
Прегледи:1
Размер:116.8 КБ
ID:5279144Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01846.jpg
Прегледи:1
Размер:116.7 КБ
ID:5279145
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

              Тц, не си ме разбрал. Витарата е с 2 механично отделни муфи, но си е с 1 лост. Който обаче не би трябвало да е проблем да се изхвърли (и без това в момента ми стърже по купето) и да се сложат 2 отделни.
              Блокировката за 4х4 преди бавни я има само на привода на самото лостче, долу на щангите механизма на включване има вкпани 2 каналчета, които не позволяват в оригинален вид, каране на бавни без 4х4.

              Слагането на 2 отделни лоста, с праволинейно движение (вместо 1 със "сложно"), единият ще има само 2 положения, другият - 3 (заради неутралката), би трябвало да реши въпроса безболезнено. По-интересно ще е какви маншони да му сложа, за да не влиза много вода и прахоляк в купето (все пак не е траялна машина, кара се и по асфалта ... все още ).
              Но мисля, че и там има решение - един съсед прави калъфчета, би трябвало да стане.
              Ъъъ... то и в кутията не трябва да влиза, но там имам идея.

              П.П. Коле, все си мисля, че нищо няма да му стане на задния мост. Писах и по-горе - тая екстра ми трябва най-вече като карам по големи камъни - на бързите подскача и стават бели - едно приятелче така си покриви кардана на дългата база. А като е на бавни с двойно, започва трудно да завива и пак стават бели - я легне на носач, вместо на гумата, я вместо да мина по ръба, вземе, че ми увисне някоя гума в нищото - пак не е добре.

              П.П.П. Нищо от горното не отменя ръчните хъбове
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                А дали няма да е по лесно да си оставиш стандартният лост и да преработиш раздатката така,
                че още докато лоста е в положение на 2Н да можеш да го бутнеш на ляво и да управляваш другата муфа
                Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                Коментар


                • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                  Да не изръся някоя глупст, че все пак нямам разфасована раздатка пред очите, но в този вариант работата отива на кълцане на приводните щанги и не знам дали няма да со появи проблем с изключването на 4х4?
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Да не изръся някоя глупст, че все пак нямам разфасована раздатка пред очите, но в този вариант работата отива на кълцане на приводните щанги и не знам дали няма да со появи проблем с изключването на 4х4?
                    Темата не беше ли за тунинг ва раздатка на Витара !!!!! Като искаш много ръчки /от които няма файда / си сложи уазкова.... . Спамите темата ,а резултата вече е ясен и на практика работи.
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                      Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                      Темата не беше ли за тунинг ва раздатка на Витара !!!!! Като искаш много ръчки /от които няма файда / си сложи уазкова.... . Спамите темата ,а резултата вече е ясен и на практика работи.
                      При цялото ми уважение - въпроса се отнася тъкмо за раздатка на Витара. Освен това си изясних, каквото ме интересуваше.

                      Въпроса със зъбните колела е по-интересен, но няма да си свалям раздатката всеки път, като ми хрумне нов начин да я потроша. Събирам идеи и го правя наведнъж. Не разбрах за какво бяха 5-те удивителни?
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        При цялото ми уважение - въпроса се отнася тъкмо за раздатка на Витара. Освен това си изясних, каквото ме интересуваше.

                        Въпроса със зъбните колела е по-интересен, но няма да си свалям раздатката всеки път, като ми хрумне нов начин да я потроша. Събирам идеи и го правя наведнъж. Не разбрах за какво бяха 5-те удивителни?
                        Точно затова - много чуден тунинг си замислил ! Мога да ти дам още едно лостче от скорости и раздатка да си ги дублираш. Същото е като да сложиш две ръчни спирачки и да си мислиш, че имаш блокаж.
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                          Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                          Да ,забележете втория ден на втората зона си излезе нагоре даже и без много газ...
                          да даже на 2-ра бавна.
                          СВОБОДАТА Е В ГОРАТА !!!


                          0878209603 0885665118 Качето русия

                          Коментар


                          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                            Славине , тръгна ли " поточната " линия вече и кога ще има готови бройки ? П.С. Как се чувства Витарката ти с новата раздатка ? Капат ли му лигите на Белята ?
                            0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                            Коментар


                            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                              Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                              Славине , тръгна ли " поточната " линия вече и кога ще има готови бройки ? П.С. Как се чувства Витарката ти с новата раздатка ? Капат ли му лигите на Белята ?
                              Малко ме изненадаха с цена тези, които направиха първите мостри, че се наложи да се пробвам на други две места и съм за сега на максимална стойност 250лв. за комплект. Още малко да постигна окончателна цена и ще питам колко мераклии ще има, за да направим поръчка, но ще е минимум след седмица, че ще съм няколко дена зад граница.
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                                Славине, спокойно можеш да питаш и на тази цена (250лв) колко мераклии има
                                Ако не свършва добре, значи не е свършило!
                                0888 315 794
                                LZ1UPI
                                A1 (Rh+)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X