Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

    Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
    За съжаление, не мисля че някога ще се навия да ги правя за 200лв. А ако е само за продаване, още по-лесно ще ги продавам по 10 лева парчето. Това, като шега, разбира се. Реалната цена само на блок зъбчатката е толкова - 200 лева.
    За съжаление, разлика при направа на 3 или 10 комплекта май няма, да не кажа че дори е по-неизгодно да правиш 10, колкото и абсурдно да звучи. Защото това са наклонени зъби, реди се диференциална лира, за ляв наклон редиш едно, после за десен същото, ама с едно паразитно колело, което си е ново редене. Хлабини да направиш... Въртиш цялото вретено на инструмента с все редуктор на него на крайни положения за да догониш наклона. Тъкмо си направил три от десетте детайла, наредил си и делителна лира, режими на рязане, фрезер си сложил, подложки, всичко нагласено и.... Дотичва един и вика: "Требва да ми напраиш те такова зъбно колело, че трактора е на полето, утре ще вали, требва да изора дотогава... Квото требва, плащам!" И всичко отива по дяволите, за да развалиш диференциалната лира, не може просто да извадиш едно колело, щото другото пречи да излезе - разваляш всичко. Разваляш делителна лира, слагаш друга. Фрезер друг, ъгъл друг, подложки други, ако ги има, ако не ги правиш, дорник друг... И така стои въпроса и със зъбофрезоването и зъбодълбането и шлайфането, там па само с конуси се разправяш... Та хем е добре един път като настроиш да правиш само едно, хем не е, щото детайла не се прави за 15 минути, а си иска време. И тази машина е "затворена", докато не приключиш серията. А нямаш право да я "затваряш" . Отделно, това са универсални машини, не са автомати, трябва си внимание и мисъл за всяка бройка, за всеки преход. Не става само да натискаш бутона и да щракаш с пръсти. Да не говорим, че са по-стари от мен. Такива са ми възможностите. Такива са възможностите на единичното и дребносерийното производство.
    Моите уважения, извинявам се, ако съм те засегнал с тази цена не съм правил зъбни колела и не знаех че в някои ситуации серийното производство не излиза чак толкова изгодно.
    Ако все пак се получи някаква организация те съветвам да действаш по този начин http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=112396 проверен е и работи, може да поискаш дори 100% капаро . За мен цената за съжаление все още е висока , което си е мой проблем.
    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

    Коментар


    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

      Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
      Абе що не вземете да покарате малко в гората, да видите как е, да строшите по некой детаил, па тогава да давате мнения. Оставете човека да работи аз се интересувам от предавките 4,24:1 и ще почакам да ги направи
      Не с лошото де. Може и да съм виждал гората отвътре, може даже и да съм трошил едно-друго. И в случая не давам мнение, а питам. При условие, че със стандартната раздатка и гуми успях да поломя корпуса на дифа (а уж си пазя жипката), като и брулна 4.24 и 33ки, колко точно ще издържи по нашите баири, преди да ме остави някъде с пръснат диф или с отлетяла верига и раздатка на кайма? Или лагери и карета консуматив на всяко окантарване? Или ще трябва да умувам и за смяна на мостовете? Е, какъв е смисъла от 4.24, ако вместо оригиналния диф с 5 и кусур, сложа по-яки мостове, ама с 3.51?

      Мисля, че въпроса е достатъчно ясен, за да се даде прост отговор, например: Да Витарата е безумно яка, и 1:10 на 45" ще ги отнесе с кеф (а дано, ама надали) или Не, налага се да се бъзикат и мостовете и окачването и всичко останало или Да, става, но педала на газта по-добре не го натискай, тя и сама ще се окопае прекрасно.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Не с лошото де. Може и да съм виждал гората отвътре, може даже и да съм трошил едно-друго. И в случая не давам мнение, а питам. При условие, че със стандартната раздатка и гуми успях да поломя корпуса на дифа (а уж си пазя жипката), като и брулна 4.24 и 33ки, колко точно ще издържи по нашите баири, преди да ме остави някъде с пръснат диф или с отлетяла верига и раздатка на кайма? Или лагери и карета консуматив на всяко окантарване? Или ще трябва да умувам и за смяна на мостовете? Е, какъв е смисъла от 4.24, ако вместо оригиналния диф с 5 и кусур, сложа по-яки мостове, ама с 3.51?

        Мисля, че въпроса е достатъчно ясен, за да се даде прост отговор, например: Да Витарата е безумно яка, и 1:10 на 45" ще ги отнесе с кеф (а дано, ама надали) или Не, налага се да се бъзикат и мостовете и окачването и всичко останало или Да, става, но педала на газта по-добре не го натискай, тя и сама ще се окопае прекрасно.
        Виж сега да се изясним, тука в София а и не само- се карат доста Витари с 33 инча гуми пък и дори с по 150-200 коня под капака и пак не се трошат толкова колкото ти казваш. Пък и не всички сме със стандартното окачване на Витара. Повечето са с цели мостове и нямат проблеми дори колегата Русия69 също е с цял мост, така че не се свежда всичко до това ти какво мислиш и ти какво си строшил като си си сложил кобрички.Остави хората да направят каквото могат в помощ на всички нас защо от доста време се дискутира темата ама никой не се нае да свърши нещо конкретно.Някой ден и те ще се откажат и ти ще си останеш само с писането по клавиатурата и 1,8 :1в раздатката.
        ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

        Коментар


        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

          Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
          ...Пък и не всички сме със стандартното окачване на Витара. Повечето са с цели мостове и ...
          Дойдохме си на думата. Това беше съвсем достатъчно и не беше сложно.

          П.П. Не карам с кобри.

          П.П.П. Въобще нямам намерение да преча на никого. Само да останат малко пари за таралясника, веднага ги влагам при The Bear.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

            Нова цена за трите комплекта ---> 340 лева/комплект.
            Без блокажи си за никъде. :D
            Без лебедка, хептен...

            0887 731062 - Цецо

            Коментар


            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

              Ще извинявате че в тая тема но не намерих по подходяща в която да попитам: 35X55X9 ACM това ли е семерингата на раздатката че ще се наложи да я сменям. Благодаря предварително.
              http://vbox7.com/play:398e8b82

              Коментар


              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                Здравейте на първо място поздрабления на майстора макар и малка да е редукцията в сравнение с тунинг китовете цената е много добра.Ако имах витара не бих се и замислил.Аз преди време търсих майстор за направата на колела на едно джимни и не успиях да го намеря.Доста усилие и доста инвестирах за да открия решение на проблема и до ден днешен не си възвърнах нито цент от инвестицияата.Имам си раздатка с около 30% но и много златна ми излезна тук се предлага готов продукт без минимален риск дори и безплатен монтаж.Да не ставам досаден инвестирх над 1000лв за да разуча трите вида раздатки после рискувах още 1000лв за други колела които само преполагах че са взаимнозаменяеми тоест много добре мога да отценя труда на този човек и през акъъла ми няма да ми мине да ги поискам на по евтина цена.Всичкия труд нерви и търпение само може да ги отцени този който ги създаде или в моя случай открие.
                Да не си помислите че влизам тук да надрънкам каквото имам да се похваля
                просто мога да ви помогна с познанията си.Има взаимнозаменяещи се зъбчадки
                между Витара и Джимни става дума за зъбното колело на пета скорост така на дълги си решавате малко проблема.На витарата е по дълга пета а на джимни е по къса.Ако има колага с джимни който вече е тунинговал раздатката просто си разменяте колелцата.Да поясня че 99% от китовете които се продават по света
                за джимни редуцират между 25/30% тоест джимнито става много бавно на дълги за това има нужда от това цено витарско колелце.Имам фабричните номера на колелата но преди да ги пусна искам да се уверя дали са верни от извора и да набавя снимков материал.Но вече знаете 99% от номера така че и сами можете да се справит....
                успех на който се навие да пробва
                поздрави

                Коментар


                • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                  Колега казваш че мога да си направя само петата по-дълга с две думи на дълго да тарам на по-ниски оборити?
                  Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
                  Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
                  "Mud Angels" Stara Zagora

                  Коментар


                  • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                    Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
                    Колега казваш че мога да си направя само петата по-дълга с две думи на дълго да тарам на по-ниски оборити?
                    Това казва, ама мисля че е за джимни а като ти гледам аватара......... би трябвало 5-тата ти да си е както трябва.
                    http://vbox7.com/play:398e8b82

                    Коментар


                    • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Jimnyfichatecnica1.jpg
Прегледи:1
Размер:97.6 КБ
ID:5253486
                      Тук можете да видите предавателното/5-та скорост/ число на джимнито 0.86:1
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Vitarafichatecnica16v1.jpg
Прегледи:1
Размер:84.6 КБ
ID:5253487
                      И тук на витарата предавателно число /5-та скорост/ 0.79
                      Това е теорията по важното е че вече е правено
                      Поздрави

                      Коментар


                      • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                        Зенит има предвид да се монтира петата от Джимнито на Витарата ,за да "омалява" по-малко.
                        Но както сам той казва ,това е някакво частично решение.И раздатката е частично решение,бързите ги забравяш в доброто старо време,когато си бил с заводските гуми
                        КОЛЕГА БЕЪР,ПОЖЕЛАВАМ ТИ УСПЕХ С ПРОДАЖБАТА НА ЗЪБНИТЕ БЛОКОВЕ!
                        КОГАТО РЕШИШ ДА НАПРАВИШ ПИНЬОНИ И КОРОНИ,ЩЕ СЕ НАРЕДЯ НА ОПАШКАТА!
                        Стига цената да е като за "сиромаси Витараджии",за информация ,цената на турския кит на мост е 350 евро!
                        0887/400121 Антон Донев

                        Коментар


                        • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                          Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                          Зенит има предвид да се монтира петата от Джимнито на Витарата ,за да "омалява" по-малко.
                          Но както сам той казва ,това е някакво частично решение.И раздатката е частично решение,бързите ги забравяш в доброто старо време,когато си бил с заводските гуми
                          КОЛЕГА БЕЪР,ПОЖЕЛАВАМ ТИ УСПЕХ С ПРОДАЖБАТА НА ЗЪБНИТЕ БЛОКОВЕ!
                          КОГАТО РЕШИШ ДА НАПРАВИШ ПИНЬОНИ И КОРОНИ,ЩЕ СЕ НАРЕДЯ НА ОПАШКАТА!
                          Стига цената да е като за "сиромаси Витараджии",за информация ,цената на турския кит на мост е 350 евро!
                          Пиниони и корони не мога да правя, няма я машината.
                          Без блокажи си за никъде. :D
                          Без лебедка, хептен...

                          0887 731062 - Цецо

                          Коментар


                          • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                            Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                            Ще извинявате че в тая тема но не намерих по подходяща в която да попитам: 35X55X9 ACM това ли е семерингата на раздатката че ще се наложи да я сменям. Благодаря предварително.
                            Още веднъж ще помоля за информация.
                            http://vbox7.com/play:398e8b82

                            Коментар


                            • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                              Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
                              Още веднъж ще помоля за информация.
                              Ако питаш за семерингите в които влизат двата кардана - НЕ, не е този размер. За там е 40/54/10 . Ако не намериш с този р-р става и 40/54/7 него го има.
                              0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                              Коментар


                              • От: Тунинг на раздатка и скоростна кутия на Витара

                                Благодаря,намерих точния размер за 4лв. Няма по скъпи,не съм правил компромис.
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X