От: Покупка на Субару
1. Не мога отговоря.
2. Аз имам наблюдения за модела 1999-2003 и там ръждата не е проблем. За 2003-2005 за съжаление не мога да кажа.
3. ...
4. Цената на частите за 2.5 и 3.0 не е различна. Не е нужно да се сваля двигател за смяна на свещи. За съединител не знам, но предполагам че не се сваля. Водната помпа не се сменя при подмяна на ангренажния ремък. Ремък (+ ролки и евентуално хидравличен обтегач) + свещи (оригинални или от по-скъпите алтернативи) ще бъде около 400 лв. За съединител не знам.
5. До колкото знам няма "заводски" инсталирани ГИ. Има коли, които се продават така, но газовите са слагани от дилъра като се е запазвала гаранцията на колата. Такива екземпляри има и от Италия доколкото знам. На останалите въпроси по тази точка не мога да отговоря.
6. ...
7. Най-добрия сервиз на Субару в БГ е в София, така че там грижи няма да имаш. Относно избора на модел. Аз бих се спрял на 3.0 ако разхода не е от особено значение (изминават се малко километри на година). Ако ще се кара много, най-добрия избор според мен е 2.5 на газ. 3.0 не понасят толкова добре газифициране понеже за реглаж на клапаните (който се налага по-често при каране на газ) трябва да се сваля мотора и е трудоемко и скъпо.
Дано някой колега да може да попълни празнините в моя отговор
Първоначално публикуван от botsko
Преглед на мнение
2. Аз имам наблюдения за модела 1999-2003 и там ръждата не е проблем. За 2003-2005 за съжаление не мога да кажа.
3. ...
4. Цената на частите за 2.5 и 3.0 не е различна. Не е нужно да се сваля двигател за смяна на свещи. За съединител не знам, но предполагам че не се сваля. Водната помпа не се сменя при подмяна на ангренажния ремък. Ремък (+ ролки и евентуално хидравличен обтегач) + свещи (оригинални или от по-скъпите алтернативи) ще бъде около 400 лв. За съединител не знам.
5. До колкото знам няма "заводски" инсталирани ГИ. Има коли, които се продават така, но газовите са слагани от дилъра като се е запазвала гаранцията на колата. Такива екземпляри има и от Италия доколкото знам. На останалите въпроси по тази точка не мога да отговоря.
6. ...
7. Най-добрия сервиз на Субару в БГ е в София, така че там грижи няма да имаш. Относно избора на модел. Аз бих се спрял на 3.0 ако разхода не е от особено значение (изминават се малко километри на година). Ако ще се кара много, най-добрия избор според мен е 2.5 на газ. 3.0 не понасят толкова добре газифициране понеже за реглаж на клапаните (който се налага по-често при каране на газ) трябва да се сваля мотора и е трудоемко и скъпо.
Дано някой колега да може да попълни празнините в моя отговор
Коментар