За веригата внимавай, защото са с различни ширини, според въртящия момент, който прехвърлят. Освен това гледам, че има и нещо като успокоител или обтегач, който се сменя с нея.
Ако не работи фрикциона, би трябвало да няма активно управление на дифа, според сцеплението на колелата. Оставаш с нормален централан диф с принудително заключване от копчето. Но той пък се заключва само заедно с бавните. Демек закъсваш, спираш и щракаш копчето. Ако работи фрикционът всичко това може да не се случи. При теб обаче явно блокажът не се е изключвал или фрикционът не се е освобождавал, за да разтегне толкова веригата. Моторчето прави всичко - първо натяга фрикциона при пробоксуване, после включва бавните и пак работи с фрикциона и накрая блокира механично дифа. Такова е поне обяснението за трите положения на копчето.
Ако не работи фрикциона, би трябвало да няма активно управление на дифа, според сцеплението на колелата. Оставаш с нормален централан диф с принудително заключване от копчето. Но той пък се заключва само заедно с бавните. Демек закъсваш, спираш и щракаш копчето. Ако работи фрикционът всичко това може да не се случи. При теб обаче явно блокажът не се е изключвал или фрикционът не се е освобождавал, за да разтегне толкова веригата. Моторчето прави всичко - първо натяга фрикциона при пробоксуване, после включва бавните и пак работи с фрикциона и накрая блокира механично дифа. Такова е поне обяснението за трите положения на копчето.
Коментар