Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си Кайен !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Пристигна, още не съм я сменил. Чудя се колко е сложно, дали ще мога да се справя сам.

    Коментар


    • #47
      В YouTube има клипове

      Коментар


      • #48
        Руски или английски ?

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
          Руски или английски ?
          Трудно ми е да си представя, как англоговорящи с кайени, ще тръгнат да си сменят каквото и да е сами.

          Шегичка, де....

          Коментар


          • #50
            Гледал съм и руски и английски, но съм търсил за Туарег. Раздатките са еднакви в случая

            Коментар


            • #51
              Отдавна не съм писал, но това не значи , че нищо не съм правил.
              След като тотално разбъзиках клапата в смукателния колектор , а шумът се усилваше, и след като прочетох по руските форуми , че я махат, махнах я и аз. Без да свалям колектора - измъкнах напред една трета и отрязах, после още една трета - и пак така. Неприятният шум изчезна, обаче остана едно замисляне като подам газ, и една неравномерна работа на газ. Ходих няколко пъти при най-препоръчвания газаджия ( Наско ) във Варна, обаче това съвпадна с кампанията по смяна на газовите бутилки и той нямаше време да се задълбае. Като ми писна, реших и си поръчах нова клапа ( пост №32, дойде за една седмица от Франция ).
              Само че нея нямаше как да я сложа на части , както извадих старата, и миналата събота се хванахме с един приятел механик да свалим колектора ( не се наех сам, той го беше свалял при първоначалното обслужване ) . Новата клапа влезе много стегнато, даже с почукване , докато старата се подхвърляше нагоре-надолу и напред-назад из колектора.
              Тогава забелязахме ( не аз де ) и че едното маркуче от газовата дюза е влязло в една кухина на колектора и явно тов се е отразявало на работата на газ - след сглобяването всичко се прави и с газта.

              Дотук с добрите новини. На следващата сутрин колата запали с много прекъсване, миризма на бензин от аспуха и откъм мотора, бял пушек отзад. Първата ми мисъл беше , че сме забравили някой маркуч или кабел. Огледах, видях сцепване на единия газов маркуч, оправих го - няма ефект.
              Оттогава почти всяка сутрин е така - пали , киха, патка, гърми в колектора, дави се , понякога гасне, мирише на суров бензин. Като поработи 5-10-20 сек и я изфорсирам, се оправя и си работи ОК.
              Не се вижда нищо откачено , оглеждам маркучите и като открия нещо съмнително го сменям, досега без резултат.

              Води го на две диагностики ( единият е този с когото сваляхме колектора ) , и двамата са единодушни за дебитомер . Грешките са
              P1090 - MAF below lower limit
              P1094- MAF implausible signal
              и още една , май 1091 , MAF above upper limit.
              и тези от вчера Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot_2020-04-12-18-21-35.png Прегледи:0 Размер:363.6 КБ ID:6587859
              Закачих и един елм327 и следих в движение и на място показанията за въздух през дебитомера - менят се самоволно през променливи стойности ( 5-20-50 гр/сек ) до 0,00 и до 365 (което е максималното показание).
              Всичко говори за дебитомер и не бих се замислял, ако не усещах педала на спирачката отвреме навреме леко ... като без вакуум.
              Възможно е да са налице и двата проблема и симптомите им да се смесват/бъркат.
              Четох за метод за проверка за теч на вакуум, при който се пуска малко газ (пропан) около заподозрените места и се следи за промяна на оборотите, като твърдят че е по-безопасно от подобна проба със спрей, понеже газта се разпръсква по-лесно и не може да образува запалим филм върху нагорещени повърхности.

              Дайте съвети, вие как бихте продължили ?
              (Пътя с купуването на дебитомер и ако не е от него да продължавам го знам, изправен втора ръка за проба няма откъде да взема засега )

              Уф , че дълго стана, дано го го изчете някой.

              Коментар


              • #52
                Елм си показва и вакуума в колектора.

                Коментар


                • #53
                  Аз бих изхвърлил газовата.
                  Щото май чичко Фердинанд се върти в гроба.

                  Коментар


                  • Kirilpm
                    Kirilpm коментира
                    Редактиране на коментар
                    Оти да се кахъри чичко Фердинанд, че някой е газифицирал VR6 мотор на фолксваген?

                • #54
                  Смени дебитомера, като за начало. Грешките в лога са "богата смес", и съвсем спокойно и логично може да са заради дебитомера - компира не знае колко въздух влиза, съответно не знае колко гориво да пусне.

                  Колкото до маркучетата - поне аз при първи симптоми за проблем с тях, сменям всичко наред (горивни, вакуумни и де що друго има), стига да няма някакви безумни цени.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #55
                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Елм си показва и вакуума в колектора.
                    Да, видях че показва. Какво трябва да гледам ? Стойност или дали се мени самоволно ?

                    Коментар


                    • #56
                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      С Грешките в лога са "богата смес", и съвсем спокойно и логично може да са заради дебитомера - компира не знае колко въздух влиза, съответно не знае колко гориво да пусне.
                      Колкото до маркучетата - поне аз при първи симптоми за проблем с тях, сменям всичко наред (горивни, вакуумни и де що друго има), стига да няма някакви безумни цени.
                      Това го осъзнавам и най-вероятно така ще направя, а маркучетата са много, и засега сменям очевадните. Не заради цените , а защото са завряни на трудни места, трудно ми е да ги оглеждам .

                      Коментар


                      • #57
                        Така де - затова - сменяш наред. Мъката ще е веднъж и после имаш минимум 5 години пауза откъм проблеми с маркучета. Като едно по едно, мъката и псуването ще са постоянни. Щом вече има напукани и сцепени, значи материалът им е приключил като качества. На всичките, за съжаление.

                        Ужасна досада, ама само веднъж.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #58
                          Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение

                          Да, видях че показва. Какво трябва да гледам ? Стойност или дали се мени самоволно ?
                          Точните данни са според двигателя, ще си ги намериш. По принцип взима данни от МАР сензора, но показва абсолютно налягане, затова данните са положителни . Пак по принцип трябва да са 0.3-0.4 бара при празен ход загряла. Повече на студен двигател и по-малко при ППХ. И да са стабилни с оборотите заедно при ПХ

                          Коментар


                          • #59
                            Сега се връщам от колата , преди да видя последния пост. Забелязах, че показанията за вакуум/бууст изчезват заедно с тези на MAF , но явно така трябва да е щом взима данни оттам.

                            Коментар


                            • Kirilpm
                              Kirilpm коментира
                              Редактиране на коментар
                              Ако ги следиш с ЕЛМ327, не му се предоверявай, не е баш точна наука.

                          • #60
                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Така де - затова - сменяш наред. Мъката ще е веднъж и после имаш минимум 5 години пауза откъм проблеми с маркучета. Като едно по едно, мъката и псуването ще са постоянни. Щом вече има напукани и сцепени, значи материалът им е приключил като качества. На всичките, за съжаление.

                            Ужасна досада, ама само веднъж.
                            Де да беше така. Нови маркучи, включително именити марки, изкарват година до две. Писнало ми беше на 124-ката. Ама тя поне е с 3 маркуча на кръст, че не са и много завряни.
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X